• Robbeknol schreef op 19 feb 2012 - 14:36:

    (geen titel)

    Hoi,

    Hierbij heb je toestemming om je gedichtenwedstrijd te beginnen. Je hebt een week om het topic te openen en de link te plaatsen in het algemene wedstrijdtopic.
    Veel plezier en succes!

    x.






    De winnaar is Liamousine met 9,5 punten op 10 of 95%! Zij krijgt een kudo op een quiz en story naar keuze. Klik hier om haar gedicht te lezen.
    Wil je jurylid of deelnemer zijn van deze gedichtenwedstrijd en heb je het reglement hieronder gelezen, stuur dan een pb naar mij, VertyJuryleden gedichtenwedstrijd Verty:
    Geen plaatsen meer vrij!
    Verty
    xlufjoetoexx --> Heeft zich uitgeschreven
    Love4Cookies
    klunicorn
    BrainWashing
    Deelnemers gedichtenwedstrijd Verty
    Geen plaatsen meer vrij!
    CryztalClear --> Afgevallen tijdens opdracht 1
    Coriolanus --> 2de
    DarkSavior --> 2de
    Whale --> Afgevallen tijdens opdracht 1
    Colorblind--> Afgevallen tijdens opdracht 2
    Liamousine --> Winnaar
    District10 --> Afgevallen tijdens opdracht 1


    Reglement gedichtenwedstrijd Verty
    De bedoeling van de wedstrijd

    -Je zult een gedicht, elfje, acrostichon of woordspeling moeten maken over Quizlet.
    -Je gedicht moet zelfgemaakt zijn en mag niet publiekelijk te lezen zijn.
    -Een elfje is een gedicht dat niet rijmt en uit elf woorden bestaat. In de eerste regel zit 1 woord, in de 2de 2, in de 3de 3, de 4de 4 en in de 5de 1, dus:
    woord
    woord woord
    woord woord woord
    woord woord woord woord
    woord
    -Een acrostichon is een gedicht waarvan de eerste letter van elke regel naast elkaar moet worden gezet om een woord te vormen. Het mag rijmen, maar het moet niet, dus:

    Quizjes maken.
    Urenlang plezier!
    Is er iets leukers dan Quizlet?
    Zo leuk is geen enkele site!
    Let op de kleuren.
    Echt, ze zijn fantastisch!
    Top is Quizlet!

    Zet je de vetgedrukte letters naast elkaar, dan krijg je Quizlet.

    -Veel plezier!

    Inschrijvingen voor juryleden en deelnemers

    -Wil je jurylid of deelnemer van deze wedstrijd worden en heb je het reglement gelezen, stuur dan een pb naar mij, Verty. Vertel of je jurylid of deelnemer wilt worden. De juryleden en deelnemers worden willekeurig gekozen (geen inschrijvingen meer).
    -Je ontvangt een pb als je mag deelnemen. Na de inschrijvingen ontvangt elke deelnemer een pb met daarin de naam van het jurylid waarnaar hij zijn opdracht zal moeten sturen. Elk jurylid krijgt ook een pb met daarin de namen van de deelnemers wiens opdracht hij zal ontvangen.
    -Elk jurylid moet, nadat hij de opdracht van iedereen heeft ontvangen, elke opdracht een cijfer op 10 geven. Nadat alle opdrachten zijn ontvangen en een cijfer hebben gekregen, worden de cijfers naar mij ge-pbt.

    De opdrachten

    -Bij elke opdracht ontvangt elke deelnemer een pb met daarin de opdracht. De opdrachten kunnen ook worden herlezen in dit topic.
    -Er zijn 2 opdrachten, maar indien er meer dan 2 winnaars zijn wordt opdracht 2 herhaald totdat er 1 of 2 winnaars zijn.

    Uitstel?
    De deelnemers kunnen de eerste drie dagen maximaal 5 dagen uitstel vragen door een pb naar mij te sturen. Is het uitstel te laat of helemaal niet gevraagd, dan valt de deelnemer af.



    Beloningen?

    De winnaar(s) krijg(en)(t):

    -1 kudo op een story naar keuze
    -1 kudo op een quiz naar keuze
    -Vermeld worden in dit topic

    Veel, héééééél véééééééél plezier!!!!!!!!!!!

    Opdracht 1
    Jullie moeten een gedicht maken en deze vervolgens naar jullie juryleden pb'en. Deze beoordelen jullie creaties met een cijfer, die ze naar mij doorp'ben. Aan de hand van deze cijfers weet ik wie er helaas zullen moeten afvallen. Geven de verliezers toestemming, dan worden hun creaties in dit topic gezet. Enkel Nederlandstalige gedichten worden aangenomen.



    Opdracht 2

    Je zult een nieuw gedicht moeten maken met dezelfde opbouw als je vorige (Bijvoorbeeld: Heb je eerst een elfje gemaakt, dan moet je dat nu ook doen. Of rijmde je bij je eerste gedicht zin om zin, dan moet dat nu ook.). Deze zal je publiekelijk moeten vertonen door het bij ‘Mijn gedichten’ te zetten. Je mag nu een ander lettertype of kleur kiezen. In deze ronde zijn foto’s ook toegestaan. Filmpjes mogen echter niet. Je themakeuze is deze keer volledig vrij. Stuur de link naar je gedicht via pb naar je jurylid.
    Ingeleverd en ontvangen:
    -Coriolanus
    -DarkSavior

    -Liamousine
    Deathline: donderdag 5 April 2012

    Heb je vragen, opmerkingen, of wil je je inschrijven om jurylid of deelnemer te worden? Pb dan mij, Verty

    Wie moet naar welk jurylid pb'en?


    Coriolanus --> Verty
    Colorblind --> Love4Cookies
    Liamousine --> klunicorn
    DarkSavior --> BrainWashing

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:08 ]

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als we echt een gedicht moeten schrijven over Quizlet schrijf ik mij uit.


    Als je had gewacht totdat ik het bericht van Colorblind had beantwoord, had je niet zo moeten dreigen. En dat antwoord luidt: Nee, niet ALLE opdrachten gaan over Quizlet! In de 2de ronde zul je een nieuw gedicht moeten maken, dat dezelfde opbouw heeft en, als het vorige gedicht rijmde, moet rijmen. Daarom moet je het vorige bewaren. In de volgende ronde heb je vrije themakeuze. Bovendien vind ik het erg raar dat je in het begin wél een thema wilde en als blijkt dat er ook een is, wil je geen thema meer.
    Ik ga niet het thema veranderen of weglaten, en al zeker niet omdat je dreigt met je uit te schrijven als de regels niet worden veranderd speciaal voor jou.
    Oh ja, nog 1 ding: Door je in te schrijven ga je automatisch akkoord met alle regels. Ik dacht dat je dat wist. Er wordt natuurlijk ook van jou verwacht dat je de regels aandachtig leest en niet alleen de korte regels.

    Verty schreef:
    (...)

    Als je had gewacht totdat ik het bericht van Colorblind had beantwoord, had je niet zo moeten dreigen. En dat antwoord luidt: Nee, niet ALLE opdrachten gaan over Quizlet! In de 2de ronde zul je een nieuw gedicht moeten maken, dat dezelfde opbouw heeft en, als het vorige gedicht rijmde, moet rijmen. Daarom moet je het vorige bewaren. In de volgende ronde heb je vrije themakeuze. Bovendien vind ik het erg raar dat je in het begin wél een thema wilde en als blijkt dat er ook een is, wil je geen thema meer.
    Ik ga niet het thema veranderen of weglaten, en al zeker niet omdat je dreigt met je uit te schrijven als de regels niet worden veranderd speciaal voor jou.
    Oh ja, nog 1 ding: Door je in te schrijven ga je automatisch akkoord met alle regels. Ik dacht dat je dat wist. Er wordt natuurlijk ook van jou verwacht dat je de regels aandachtig leest en niet alleen de korte regels.

    Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde met een thema dat het een richting moet hebben. Dus niet perse een vast onderwerp. En je hoeft niet speciaal voor mij dingen te veranderen.
    Een dichtersmind werkt op de vrijheid om zelf dingen te bedenken. Ja, je kunt het een richting geven, dat het bijvoorbeeld over jezelf moet zijn of over de oorlog. Maar dan heb je alsnog heel veel vrijheid. Bij het thema moet het over Quizlet gaan en heb je verder geen echte vrijheid. Zo zie ik het. Kijk maar eens naar deze gedichten wedstrijd waaraan ik heb meegedaan. (Klik 1).
    En nergens staat wat over het uitschrijven hoor. Nog in je PB, nog in dit topic. Ik lees altijd alles voordat ik me inschrijf dus waag het niet me dat te onderstellen. (cat)
    Ik geef gewoon mijn eerlijke mening over je wedstrijd en ik zal de opdracht maken. Ik zie wel wat ik verder doe bij de volgende opdracht.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 19:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is de deadline?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ingeleverd.
    @Liamousine, de deadline is morgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HELP HELP HELP!
    Snel een gedicht schrijven ;s
    Het moet dus over Quizlet gaan, maar de vorm van het gedicht maakt niets uit, right?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Tributes=>Coriolanus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga zo snel mogelijk schrijven! Vanavond krijg je hem!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heb ik morgen niet alles gekregen, dan vallen de laatkomers af!

    zou ik het morgenn in mogen leveren?
    Door een laptopcrash ben ik veel belangrijke bestanden voor school kwijtgeraakt , dus hebben even voorang


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Voor wanneer moet ik je mijn uitslag geven? Ik doe het zo snel mogelijk hoor maar ik ben morgen en overmorgen een beetje druk.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    @ Coriolanus en klunicorn, jullie hebben geen uitstel gevraagd! Alleen als het echt niet anders kan is het toegestaan om het te laat te vragen!!! Sorry maar als ik vandaag niet alles heb ontvangen liggen jullie er uit.
    @ Colorblind, eigenlijk moest je je gedicht naar je jurylid pb'en ipv het in het topic te zetten. Ik wil het deze keer echter wél aannnemen.
    @ Alle juryleden, als je het gedicht hebt ontvangen van je deelnemer hoor je het gedicht samen met de punten door te pb'en!

    Wie vandaag, woensdag 28 maart 2012, niet met alles in orde is voor 19 uur, ligt er jammer maar helaas uit...

    Je kunt dingen ook anders zeggen weet je. Zoals jij nu doet tegen bv. de juryleden is nou niet echt respectvol. Ze helpen je wel met je wedstrijd dus een beetje respect tonen tegenover hen is wel zo netjes.
    Just saying.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry hoor maar Colorblind had het me gisteravond doorgestuurd. Ik was toen niet online en had vanmorgen even snel gekeken of ze het had doorgestuurd. Ik heb 's morgens vroeg geen tijd om het hele gedicht te bekijken en te beoordelen. Ik ben niet iedere minuut op quizlet hoor!! Bij deze ga ik het gedicht nu beoordelen en dan zal ik het je pb'en maar alsjeblieft, houd je een beetje in toom. Ik kan het best hebben maar ik vind wel dat je tegen de deelnemers en de andere juryleden een beetje normaler kunt reageren. En als ik eerlijk ben vind ik dat je het best wel slecht geregeld hebt.. Ik wil je echt niet afkraken maar dat is mijn mening. Ik vind wel dat sommige deelnemers beter hadden kunnen lezen want er stond inderdaad heel duidelijk dat het over quizlet moest gaan. Dus iedereen keep it calm en reageer niet meteen zo fel op elkaar. Xx.


    Gewoon omdat het kan! (:

    Ik heb volgens mij een duidelijk reden gegeven
    Ik ben een heleboel belangrijke bestanden kwijtgeraakt door een laptop crash
    waaronder 2 schoolopdrachten die ik gister in moest leveren.
    En daardoor heb ik dus geen tijd gehad voor deze wedstrijd, dat heb ik duidelijk gezegd.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one