• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 6:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    [Ik moet gaan]


    [Doegh ! Tot morgen !]

    (hahahah sorry ben wat afwezig vandaag -a-)
    Noah Tyler White
    Ik keek haar nog even bedenkelijk na, maar besloot toen er toch maar niet verder op in te gaan. De greep rond haar arm verzwakte, en ik liet mijn arm terug levensloos langs mijn lichaam hangen. 'Dus.... Waar kunnen we naartoe gaan?' vroeg ik aan hun beide.

    Emma May Mckenzie
    Ik knikte hevig van neen. 'Dat is het niet, ik ehm.. Ik voel me wat als een blok aan je been.', biechtte ik schuldig op. Ik ontwijkte zijn blik, en staarde wat naar mijn vingers.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Rose

    Ik schrok duidelijk toen ik plots een stem hoorde, ik keek de jongen even geschrokken aan maar herstelde me snel. "Heey" ik glimlachte en probeerde mijn zenuwen te onderdrukken. Kom op Rose, zo eng is het toch niet. Ontspan gewoon. Toen de jongen zich voorstelde keek ik hem even kort aan tot ik besefte dat ik mezelf nu ook moest voorstellen. "Ik ben Rose."

    Teske Velez

    'Ook goed,' zei hij en hij trok zijn shirt uit. 'Ja niet raar kijken, lichaamswarmte is nog altijd het beste,' zei hij. Hij trok me recht en nam me stevig in zijn armen. Ik bloosde en begon zijn warmte al wat te voelen. 'Kan mijn trui aanblijven of moet die ook uit?' vroeg ik zachtjes. Ik zou het op zich wel uit willen doen, maar dan kon hij al mijn ribben gaan tellen. Ik wou niet dat hij nu al raar over me dacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oliver

    "Dus je vindt het niet leuk" vroeg ik


    Tristan

    "Yep dat is het plan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    'Dat is het niet, ik ehm... ik voel me als een blok aan je been,' biecht ze op. Mijn mondhoeken krullen omhoog.
    'Nee, ik vind je meer op een driehoek lijken,' plaag ik haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amery

    Ik grijnsde en begon onschuldig wat koud eten te eten. Eventjes denken.

    Alex

    "Daar beslis je zelf over, maar meestal doen alleen mensen die onderkoeld zijn dat" zei ik lachend. "Word je al warmer ?".

    Emma May Mckenzie
    Er verscheen een glimlach op mijn gezicht, door zijn geplaag. 'Je weet wel wat ik bedoel', zei ik hem grijnzend. waarom kreeg hij me ook altijd aan het lachen?


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Hayley
    Timothy stelt zich voor aan een meisje die zich voorstelt als Rose. 'Ik ben Hayley,' zeg ik daarna. Dan kijk ik weer naar Timothy, 'zullen we maar verder gaan naar administratie?' vraag ik, 'tenzij je op de gang wil slapen natuurlijk,' lach ik erachteraan waarna ik hem plagerig ik zijn zij prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Je weet wel wat ik bedoel,' zegt ze grijnzend.
    'Nu even serieus. Je vindt dus dat je me stalkt? Dat is echt niet zo, hoor. Ik vind het juist gezellig als je bij me gaat zitten en zo.' Ze kijkt nog steeds naar haar bord, maar ik probeer haar blik op te vangen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Santana

    Ik kijk hem lachend aan.
    "Ik dacht dat we naar Starbucks gingen?"
    Volgens mij moet die jongen eens naar zijn hersenen en herinneringen laten kijken. De kans dat hij Amnesia heeft, is zo te zien vrij groot.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Teske Velez

    'Daar beslis je zelf over, maar meestal doen alleen mensen die onderkoeld zijn dat,' zei hij lachend. Ik zuchtte opgelucht. Dat in alvast een zorg minder. 'Word je al warmer ?' vroeg hij. Eigenlijk wel, maar ik zat zo wel lekker. 'Nee,' loog ik. Ik keek hem glimlachend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    Ik keek Amery even aan "Wat is er?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Dan nog even blijven staan" zei ik.

    Amery

    "Niets hoor" zei ik terwijl ik een grijns moest onderdrukken. "Oh Tristan" zei ik terwijl ik mijn iPhone uit mijn zak viste, "Kan je je nummer erin zetten ?" vroeg ik met een lieve glimlach.

    Tristan

    "Tuurlijk zet je jou nummer ook in de mijne dan" en viste mijn telefoon uit mijn tas


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer