• 1D, JB, Tokiohotel honderden misschien wel duizenden fanfiction story's, maar geen één over diegene waaraan jullie deze site te danken hebben:O schande(nerd)

    Hoe stel je je dat voor?
    "Zijn zachte en vaardige handen gleden over het toetsenbord, terwijl hij met een gespannen frons naar het beeldscherm keek. O, wat zag hij er mooi uit als hij gespannen keek..."

    Jep. Dit zal echt volle zalen trekken. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik val op vrouwen dus hoef het zelf niet te lezen het verbaasde me alleen...veel mensen willen de oppergod van quizlet ook meetten dus waarom niet?:X

    Omdat je dan als een gigantische slijmbal overkomt.


    everything, in time

    Barnabas schreef:
    Hoe stel je je dat voor?
    "Zijn zachte en vaardige handen gleden over het toetsenbord, terwijl hij met een gespannen frons naar het beeldscherm keek. O, wat zag hij er mooi uit als hij gespannen keek..."

    Jep. Dit zal echt volle zalen trekken. :')


    Hahaha. This made my day ik ging stuk


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Barnabas schreef:
    Hoe stel je je dat voor?
    "Zijn zachte en vaardige handen gleden over het toetsenbord, terwijl hij met een gespannen frons naar het beeldscherm keek. O, wat zag hij er mooi uit als hij gespannen keek..."

    Jep. Dit zal echt volle zalen trekken. :')


    Nou, ik moest er hard om lachen dus schrijf m maar :p

    Ik denk niet dat romantische verhalen over de websitemaker een succes zal worden. Als je daar aan begint gaar Ruger zich nog pedo voelen (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha, omg wat als er dan ook nog van die 16+ verhalen etc enzo komen xD
    Hoe moet Rutger zich dan voelen xD

    Dan lees ik stiekem toch liever over mijn idool, omdat ik dit gewoon weg creepy vind dan :C

    No Offense to Rutger

    +1 voor de geniale reacties hierboven


    Yongguk & Daehyun <33

    Barnabas schreef:
    Hoe stel je je dat voor?
    "Zijn zachte en vaardige handen gleden over het toetsenbord, terwijl hij met een gespannen frons naar het beeldscherm keek. O, wat zag hij er mooi uit als hij gespannen keek..."

    Jep. Dit zal echt volle zalen trekken. :')


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Lol.


    26 - 02 - '16

    Hahahahahaha. Het beste idee in tijden qua fanfics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Hahahahahaha. Het beste idee in tijden qua fanfics.

    Dat zou nogal awkward voor Rutger zijn denk ik. En ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat er iemand een 16+ story over mij zou schrijven. Hij heeft dan nog eens een vrouw en kind, dus dan is het nogal vreemd een fanfiction over hem te schrijven vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    Dat zou nogal awkward voor Rutger zijn denk ik. En ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat er iemand een 16+ story over mij zou schrijven. Hij heeft dan nog eens een vrouw en kind, dus dan is het nogal vreemd een fanfiction over hem te schrijven vind ik.


    En eigenlijk geldt dit voor alle fanfics, maar Rutger komt dit dan natuurlijk gewoon onder ogen, dus dat maakt het idd wel awkward.
    Ik lees sowieso niet zo veel fanfiction, dus ik zal me er niet aan storen. Het is dan tenminste weer wat anders dan dat Justin Bieber en One Direction.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oakenshield schreef:
    (...)

    En eigenlijk geldt dit voor alle fanfics, maar Rutger komt dit dan natuurlijk gewoon onder ogen, dus dat maakt het idd wel awkward.
    Ik lees sowieso niet zo veel fanfiction, dus ik zal me er niet aan storen. Het is dan tenminste weer wat anders dan dat Justin Bieber en One Direction.
    Net om die reden vind ik het vreemd, want hij kan het gewoon lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat gaat awkward worden :D.
    Gezien het soort verhalen dat ik schrijf.
    Challenge declined :o.


    No growth of the heart is ever a waste