• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 6:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    "Weet je wat er ook heel goed helpt om de warmte bij je te houden ? Een pull" zei ik serieus. "Echt handig zo'n ding" grijnsde ik, "Maar oke, je mag mee, ik moet mijn Teske Sparrow toch bij me hebben niet ?".

    [Een pull? ;$]

    Teske Velez

    'Maar oke, je mag mee, ik moet mijn Teske Sparrow toch bij me hebben niet?' zei hij en ik keek hem nep boos aan. 'Captain!' riep ik naar hem. 'Het is Captain Teske Sparrow,' zei ik daarna lachend.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:48 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wist geen ander woord ;P]

    Alex

    Ik begon te lachen liet haar los. Ik liep naar mijn kast en haalde er een shirt uit met lange mouwen. Moest het je interesseren, rode mouwen, witte buik, zoiets. "Laten we sociaal gaan doen !" zei ik.

    [Zal nu moeilijk gaan want niemand is online en ik moet weg --]

    Teske Velez

    Hij begon te lachen en liet me los. Hij liep naar zijn kast toe en trok een wit shirt aan met rooie mouwen. 'Laten we sociaal gaan doen!' zei hij en ik lachte. Ik pakte wat uit me nachtkastje een kompas. Ik keek naar Alex. 'Ik zei toch ben de dochter van Jack Sparrow,' zei ik blij. Ik haakte mijn vrije arm in die van hem en begon te lopen. 'Volg mij,' zei ik en ik nam grote stappen.

    [Met die stappen bedoel ik die stappen die hij deed op die eiland XD keek hij na zijn kompas als goed is en nam echt verdomd grote stappen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik schudde mijn hoofd met een grijns en zette haar in mijn nek. "Nu kan je teminste niet maar van die rare stappen nemen Captain" zei ik met de nadruk op het laatste woord, "Zeg eens CAPTAIN waar gaan we naartoe ?".

    [Toevallig geen idee wat ik met een schoen kan doen maar het moet een schoen blijven ?]

    Teske Velez

    'Nu kan je teminste niet maar van die rare stappen nemen Captain,' zei hij en hij legde de nadruk op Captain. 'Zeg eens CAPTAIN waar gaan we naartoe?' zei hij. Ik trappelde een beetje. 'Nergens Einstein. Zet me neer!' zei ik tegen hem. 'Ik heb benen om te lopen,' voegde ik eraan toe en tikte op zijn hoofd.

    [Huh? je moet iets met een schoen doen maar het moet een schoen blijven?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja bijvoorbeeld ik zeg maar iets, er een dier van maken ofzo, maar ik ben dus totaal inspiratieloos en ik heb 0 ideeën --]

    Alex

    Ik begon te lachen en nam haar benen vast. "Ik ben toch sterker, dat weet jij ook Teske" zei ik met een grijns.

    [En je moet nog zien dat het een schoen is?]

    Teske Velez

    'Ik ben toch sterker, dat weet jij ook Teske,' zei hij terwijl jij me benen vastpakte. 'Dat ik maar haal me hier vanaf!' riep ik hysterisch. 'Laat me dan op je rug als je me zo nodig wilt optillen, maar niet op je nek!' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, je moet nog zien dat het een schoen was --]

    Alex

    Ik begon te lachen en liet haar van met afglijden. "Hoogtevrees ?" vroeg ik met een onschuldig lachje.

    Teske Velez

    Hij begon te lachen, maar liet me gelukkig toch zakken. 'Hoogtevrees?' vroeg hij met een onschuldig lachje. Ik keek hem aan. 'Zo fijn is het niet, zo hoog zitten en je nergens goed aan vast kunnen houden,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik haalde mijn schouders op. "Ik kan er ook niet aan doen dat ik groot ben" zei ik lachend. "Komop, laten we naar beneden gaan" zei ik waarna ik me langs de leuning van de trap naar beneden liet glijden. Blijft cool.

    Teske Velez

    'Komop, laten we naar beneden gaan,' zei hij en hij liet zich langs de trapleuning naar beneden glijden. Ik lachte naar hem en liep de trap af. 'Waar wil je als eerste heen Einstein?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Hmm, zullen we naar het Noorden of naar het Zuiden trekken Captain Teske Sparrow ?" vroeg ik met een bekakte stem.

    Teske Velez

    'Hmm, zullen we naar het Noorden of naar het Zuiden trekken Captain Teske Sparrow?' zei hij met een bekakte stem. Ik lachte zachtjes en keek op me kompas. 'Let's go this way,' zei ik en ik wees naar het noorden. 'NO, this way,' zei ik en ik wees naar het zuiden. Ik begon alvast te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "U bent toch zeker Captain ? Want volgens mij loop je nu regelrecht naar een muur" zei ik met een grijns.