• NINETEEN YEARS LATER…
    © RPGrechten by Curlzz&DracoWeasley.
    © Auteursrechten by J.K Rowling.




    ~ Verhaallijn ~

    Er breekt een nieuwe tijd aan. Zo zijn er andere leerlingen, andere leraren en er is een ander schoolhoofd. Iedereen zou elkaar mogen, totdat er een wrede, kwaadaardige vijand opduikt die Zweinstein wil uitschakelen. Dan moet hij natuurlijk eerst langs de leraren en het schoolhoofd…

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Alle nieuwe leraren zijn een beetje net zoals de gewone leraren.
    ~ Noem de leraren/het schoolhoofd professor. (bijv. Professor Greaze)
    ~ 3 personages per persoon.
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.

    ~ Relaties ~

    Relaties mogen, natuurlijk. Waarom niet? Alleen Teddy en Victoire zijn niet meer vrij. Hun hebben namelijk al met elkaar. Tenminste, daar leek het wel op toen ze elkaar voor het eerst kusten bij de trein ~jaar één!

    ~ Overzicht ~

    Griffoendor – Albus, James, Roos, Hugo, Lily, Teddy, Molly, Lucy, Roxanne, Fred en Scorpius.
    Zwadderich – …
    Ravenklauw – Louis, Domenique, Victoire, Lysander en Lorcan.
    Huffelpuf - …

    Jaar één – Lily, Hugo, Louis.
    Jaar twee – Domenique.
    Jaar drie – Scorpius, Victoire, Lysander, Lorcan, Fred, Roxanne, Lucy, Molly, Teddy, Roos, Albus, James.

    Het liefst echte foto’s van de personages. Reken ook de precieze leeftijd uit van Harry, Hermelien, Draco, Ron, etc. Gewoon 17 + 19 + 3, haha. Als je geen echte foto’s kunt vinden, dan moet je foto’s zoeken die erop lijken (:.


    ~ Rollen ~

    ~~ Ouders ~~

    Harry James Potter >
    Hermelien Jean Griffel >
    Ronald Virus Wemel >
    Draco Malfidus >
    Ginny Wemel >
    Astoria Goedleers >
    Loena Lijpo Leeflang >
    Rolf Scamander >
    George Wemel >
    Angelique Jansen > Gereserveerd door Accidental
    Percy Wemel >
    Audrey >
    Bill Wemel >
    Fleur Delacour >
    Marcel Lubbermans >
    Hannah Albedil >

    ~~ Leraren ~~

    Schoolhoofd > Aurora Greaze > Curlzz
    Lera(res)ar Toverdranken > Madelaine Sneep > DracoWeasley
    Lera(res)ar Kruidenkunde > Gereserveerd door Biologist
    Lera(res)ar Geschiedenis van de Toverkunst >
    Lera(res)ar Dreuzelkunde > Ruard Alphonse > Havica
    Lera(res)ar Bezweringen >
    Lera(res)ar Leer der Oude Runen >
    Lera(res)ar Transfiguratie >
    Lera(res)ar Verweer tegen de Zwarte Kunsten > Gereserveerd door fanoffelton
    Lera(res)ar Voorspellend Rekenen >
    Lera(res)ar Verzorging van Fabeldieren > Sverre McDougall > Havica
    Lera(res)ar Vliegles > Milou Slaire > Curlzz[/u]
    Lera(res)ar Waarzeggerij >

    ~~ Kinderen ~~

    Albus Severus Potter > Curlzz
    James Sirius Potter > Quiseng
    Lily Loena Potter >
    Hugo Wemel >
    Roos Ariana Wemel > DracoWeasley
    Teddy Lupos > Veerleo
    Scorpius Malfidus > DracoWeasley
    Victoire Wemel > Gereserveerd door Accidental
    Louis Wemel >
    Domenique Wemel > Gereserveerd door Humble
    Molly Wemel Jr. > Havica
    Lucy Wemel > xPadfoot
    Roxanne Wemel > Squib
    Fred Wemel Jr. > Gereserveerd door fanoffelton
    Lysander Scamander >
    Lorcan Scamander > Quiseng

    ~~ Afdelingshoofden ~~

    Afdelingshoofd Griffoendor >
    Afdelingshoofd Zwadderich > Katherine Snape > Biologist
    Afdelingshoofd Ravenklauw >
    Afdelingshoofd Huffelpuf >

    ~~ Verzonnen ~~

    Griffoendor ~

    Ravenklauw ~

    Zwadderich ~
    Lily Devon > 3de jaars > Biologist

    Huffelpuf ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Leeftijd (naar je eigen jaar):
    Jaar:
    Afdeling:
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Ouders (opzoeken als je het niet weet):
    Zus/Broer:
    Wand (kern, centimeters, etc.):


    ~ Topics ~

    001.

    Deze is opnieuw, verbetert (:.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    DevilWings schreef:
    Naam: Lily Loena Potter
    Leeftijd (naar je eigen jaar): 12 11 jaar Jaar: 1e
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Ze heeft lang, rood haar en draagt graag een gekleurd jurkje. Ze draagt vaak zwarte of rode pumps onder haar gewaad, samen met Roxanne. Lily is bevriend met Roxanne. Samen gaan ze geen gevaar uit de weg, zonder het te bevechten.

    Innerlijk: Dapper en kan goed leren. Net zoals haar vader kan ze het goed met Hagrid vinden. Meestal loopt ze in de school rond op zoek naar avontuur. Ook is ze heel nieuwsgierig. Alle leraren vinden haar aardig, omdat ze zo goed oplet. Ze gaat vooral veel om met Hugo. Er wordt gezegd dat ze zijn gezien terwijl ze kusten. Lily en Hugo hadden al een klik bij het begin van het jaar. In de trein hebben ze al gekust.
    Ouders (opzoeken als je het niet weet): Harry James Potter en Ginny Wemel
    Zus/Broer: Albus Severus Potter en James Sirius Potter
    Wand (kern, centimeters, etc.): Er is er maar 1 van, want hij is gemaakt van een stuk van de zegevlier bij de strijd om Hogwarts. Het binnenste is gemaakt van bloed van een leeuwin, wat ook haar patronus is. (Dit is niet het echte)
    Ze is ook zoeker in het zwerkbalteam


    Neee, ze mag geen halfvampier zijn, het zijn gewoon heksen en tovenaars. Technisch gezien is dit Lily, die middelste >


    En de leeftijd heb ik ook veranderd. Twaalf moest elf zijn. Hugo en Lily blijven gewoon vrienden, verder moet je maar uitzoeken in de RPG. Je hebt namelijk geen toestemming van de Hugo die speelt/gaat spelen.
    Zoeker in Zwerkbalteam mag niet.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:21 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    @Blaize wie krijgt de rol van Victoire?


    Love to live, live to Love

    Mag ik Victoire Wemel reserveren?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh, en als Victoire niet kan, mag ik dan Lucy Wemel reserveren?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Harrylove10 schreef:
    @Blaize wie krijgt de rol van Victoire?


    Ik denk geen van beide, want de leeftijden zijn telkens niet goed. Ik reserveer haar denk ik aan Accidental, en nu naar bed, ik ben een beetje ziek.

    Sorry ;(.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:31 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mag ik toch Dominique Wemel?:'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    Mag ik toch Dominique Wemel?:'D


    Ofcourse (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mijnes:

    Naam: Albus Severus Potter.
    Leeftijd: Dertien.
    Jaar: Drie.
    Afdeling: Griffoendor.
    Uiterlijk:


    Albus heeft netjes, zwart haar, groene ogen en een beige huid. Zijn lengte is ongeveer 1.72 en hij heeft altijd zijn uniform aan, alleen als hij de kans krijgt doet hij zijn gewone kleren aan. Hij krijgt hierdoor meestal problemen.
    Innerlijk: Albus is een eigenwijze jongen, en nieuwsgierigheid overwint het vaak. Meestal bespioneert hij de leraren en hij leert bijna nooit. Hij is aan de andere kant aardig en een echte grappenmaker. Ook doet hij er alles voor om zijn zusje en broer in leven te houden en ze te beschermen.
    Ouders: Harry Potter, Ginny Wemel.
    Zus/Broer: Lily Potter is zijn zusje, James Potter is zijn broer.
    Wand: 32,4 centimeter, eikenhout, terzielerhaar.

    Naam: Aurora Greaze {auwroora greezz}.
    Leeftijd: 26.
    Jaar: Al afgestudeerd, is nu schoolhoofd.
    Afdeling: Allen.
    Uiterlijk:


    Aurora heeft brons, krullend haar tot haar schouders. Ze heeft lichtblauwe ogen, met donkerblauwe rand eromheen. Haar huidskleur is beige. Ze draagt een ijsblauwe jurk met een wit, kort jasje. De jurk komt tot over haar knieën. Haar schoenen zijn witte ballerina’s.
    Innerlijk: Aurora is een aardig iemand, rustig, stil en wijs. Ze wordt bijna nooit boos, alleen als het echt iets is om boos te worden. Ze loopt altijd behoed rond in de gangen van Zweinstein en is ook heel oplettend. Ze doet er dan ook alles aan om Zweinstein en haar leerlingen en leraren ongedeerd te houden.
    Ouders: Zijn doodgegaan door een brand. Ze probeert dat allemaal te vergeten.
    Zus/Broer: Geen.
    Wand: 36,7 centimeter, wilgenhout, drakenhartenbloed. Zeer buigzaam. Ze kan hier heel goed de patronus mee oproepen; een eekhoorn.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:57 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127497&page=last&message=175

    One


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mag ik Angelique Jansen misschien ook? Dan heb ik Victoire en Angelique, lijkt me wel leuk :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naam: James Sirius Potter
    Leeftijd (naar je eigen jaar): Dertien
    Jaar: Drie
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    James heeft net als zijn vader zwarte haren maar heeft zijn moeders bruine ogen.
    Zijn haren krullen en zitten altijd door de war, hij is ongeveer 1.75 lang.
    James vind de uniformen op hogwarts onnodig en durft dan soms zonder uniform te verschijnen.
    Innerlijk: James lijkt erg op zijn oom's Fred en George maar ook op zijn opa en zijn vader's peetoom hij is altijd in voor een grapje en neemt school niet erg serieus.
    Hij is altijd opzoek naar avontuur en gaat vaak 's avonds de gangen op.
    Toen James 10 jaar oud was heeft hij de sluipwegwijzer van zijn vaders bureau gestolen.
    Ouders (opzoeken als je het niet weet): Harry Potter en Ginny Potter-Wemel
    Zus/Broer: Een zusje Lily Potter en een broertje Albus Potter.
    Wand (kern, centimeters, etc.): Gemaakt van Esdoornhout met als kern een feniksveer, 17,5 centimeter lang.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zou iemand mij willen helpen?:'D
    Van Dominique Wemel is alleen bekend dat ze 'na 2000' is geboren, maar ja, dan weet ik 't nog niet precies. Iemand die meer weet, ook qua afdeling?


    everything, in time

    Kan ik Teddy Lupos reserveren? c:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Naam: Ted "Teddy" Remus Lupin.
    Leeftijd: Dertien, aangezien hij in zijn derde jaar zit.
    Jaar: Leerjaar 3.
    Afdeling: Gryffindor.
    Uiterlijk: Teddy is een Metamorphmagus. Hierdoor kan hij zijn haar(kleur) veranderen. Alleen omdat hij dit nog niet echt onder controle heeft en zijn haarkleur meestal zomaar verandert, wanneer zijn emotie verandert, heeft het vrij weinig effect. Zijn echte haarkleur is een soort van rood/bruin achtig, maar meestal zie je dit niet, want doordat hij, net als zijn moeder een Metamorphmagus is, is zijn haar als zijn gevoelens en emoties neutraal zijn, blauw. Hij heeft bijna altijd blauw haar dus. Dit zit bijna altijd erg warrig en het blijft niet in model zitten. Zijn ogen hebben een hazel achtige kleur en zijn huidskleur is erg wit. Hij is ongeveer 1.70m en hij is erg smal en licht van gewicht. Teddy vindt niet zo veel aan mode, dus meestal pakt hij gewoon zomaar wat uit de kast, wat hij een beetje bij elkaar vindt passen en trekt het aan. Het boeit hem meestal niet heel erg hoe hij eruit ziet in het dagelijks leven.


    Innerlijk: Teddy is meestal erg vrolijk en geniet van het leven. Hij is zorgzaam en vriendelijk tegen familie, vrienden en vreemden. Soms komt hij ook wel een beetje raar over bij vreemden, vanwege het feit dat zijn haar kán veranderen. Hierdoor heeft hij weinig contact met Muggles, totdat hij het een beetje onder controle kan houden. Teddy is ook erg slim en leest veel, maar hij is net als zijn moeder ook een beetje een rebel. Hij breekt wel eens een schoolregel, meestal heeft hij wel schijt aan de regels, maar dat laat hij niet zien. Teddy neemt wel eens een risico en dat soort dingen. Hij staat altijd klaar voor zijn vrienden en helpt hun meestal ook wel uit de brand, alleen soms vergeet hij zichzelf dan en zit hij zelf in de pinarie. Ook kan Teddy best lomp doen en zal hij nooit een vriend verraden, misschien als hij vervloekt is door een spreuk, waardoor hij zichzelf niet meer is, maar laten we daar niet aan denken.
    Ouders: Remus Lupin en Nymphadora Tonks zijn Teddy's ouders, maar deze zijn gestorven in de oorlog, toen Teddy nog een baby was.
    Zus/Broer: Teddy heeft geen broers/zussen.
    Wand: Teddy's wand is een 24,3 centimeter lange wand gemaakt uit een Wilg, met als kern een haar uit de staart van een eenhoorn.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 14:00 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Humble schreef:
    Zou iemand mij willen helpen?:'D
    Van Dominique Wemel is alleen bekend dat ze 'na 2000' is geboren, maar ja, dan weet ik 't nog niet precies. Iemand die meer weet, ook qua afdeling?


    Probeer de officiele HP-Wikia? (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.