• Ik probeer word documenten die op mijn laptop zijn opgeslagen te openen maar mijn laptop weigert ze te openen. En dan krijg ik de melding dat hij microsoft word 10 niet kan openen en dat ik het opnieuw moet proberen of dat ik het programma moet herstellen via het configuratiescherm. Ik heb het al aan mijn vader gevraagd maar die wist ook niet wat ik moest doen.

    En het leuke is, ik moet iets voor school doen en mijn laptop wil dus gewoon niet mee werken

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    eh Heb je de goede word?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Download anders op de site van microsoft een proefversie van word. Kun je volgensmij 30 dagen gratis proberen. Dan is het iig voor nu opgelost. (:

    DuskShine schreef:
    eh Heb je de goede word?


    Ja, ik gebruik deze vorm/soort van word al maanden zonder echte problemen en gisteren of eergisteren wilde mijn laptop opeens geen word documenten meer openen dus dat vind ik nogal vreemd, vandaar het topic


    Physics is awesome

    backup
    format
    install gentoo
    etc
    etc

    Herinstalleer Word.

    Akarin schreef:
    backup
    format
    install gentoo
    etc
    etc

    Herinstalleer Word.


    Ik weet niet hoe ik word moet herinstalleren aangezien ik niet veel verstand heb van laptops/computers


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe ik word moet herinstalleren aangezien ik niet veel verstand heb van laptops/computers


    Eerst pluk je Word 2007/2010 van een torrent site af.
    Dan ga je naar configuratie scherm, en dan naar ''programma's'', daar deinstalleer je Word.
    Dan installeer je de Word die je van die torrent site hebt afgeplukt en open je je bestand.

    En anders naar alternatieven voor Word gaan zoeken.

    Akarin schreef:
    (...)

    Eerst pluk je Word 2007/2010 van een torrent site af.
    Dan ga je naar configuratie scherm, en dan naar ''programma's'', daar deinstalleer je Word.
    Dan installeer je de Word die je van die torrent site hebt afgeplukt en open je je bestand.

    En anders naar alternatieven voor Word gaan zoeken.


    OF!

    Deinstalleer word en installeer openoffice. Is freeware en een stuk beter.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    OF!

    Deinstalleer word en installeer openoffice. Is freeware en een stuk beter.


    Daar doelde ik ook op met ''En anders naar alternatieven voor Word gaan zoeken.''.

    Akarin schreef:
    (...)

    Daar doelde ik ook op met ''En anders naar alternatieven voor Word gaan zoeken.''.


    Gewoon in de eerste plaats doen, tenzij je nog ergens een legale versie hebt liggen. Anders moet je weer gaan kloten met torrents en cracks. Zo'n gedoe. Waarom zou je dat doen als je voor veel minder moeite een beter programma kunt vindne?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Gewoon in de eerste plaats doen, tenzij je nog ergens een legale versie hebt liggen. Anders moet je weer gaan kloten met torrents en cracks. Zo'n gedoe. Waarom zou je dat doen als je voor veel minder moeite een beter programma kunt vindne?


    Sommige mensen vinden het fijner om bij Word te blijven, zelfde geld voor OSen. Ik kan wel Jan met de pet Debian gaan aanraden, maar als hij er achter komt dat zijn printer het niet doet, dat hij niet kan online bankieren en dan 90% van zijn software het niet doet, word hij er ook niet vrolijk van.

    Discord schreef:
    (...)

    Gewoon in de eerste plaats doen, tenzij je nog ergens een legale versie hebt liggen. Anders moet je weer gaan kloten met torrents en cracks. Zo'n gedoe. Waarom zou je dat doen als je voor veel minder moeite een beter programma kunt vindne?


    Ik had ook eerst openoffice maar dankzij mijn geweldige (zwaar sarcasme) school, heb ik microsoft moeten installeren omdat ik anders geen bestanden voor school via de schoolsite o.a. kon openen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik had ook eerst openoffice maar dankzij mijn geweldige (zwaar sarcasme) school, heb ik microsoft moeten installeren omdat ik anders geen bestanden voor school via de schoolsite o.a. kon openen


    School is ook nog een van de weinige redenen dat ik Windows gebruik.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 23:58 ]

    Akarin schreef:
    (...)

    School is ook nog een van de weinige redenen dat ik Windows gebruik.


    Ik word af en toe gek ervan vooral omdat ik niet overweg kan met microsoft (lees, microsoft doet niet wat ik wil dat het doet) en het duurt ook al minstens een kwartier om de andere microsoft te installeren, mijn laptop mag me vandaag gewoon niet


    Physics is awesome