• Ik moet voor school een opdracht maken en aangezien ik nu toch ziek ben, vond ik dit wel een mooi moment. Alleen weet ik nog niet precies wat ik ermee wil gaan doen. Het is de bedoeling dat je twee bestaande voorwerpen mengt tot een surrealistisch voorwerp. Het leukste is met een spreekwoord.
    Bijvoorbeeld: "De tijd vliegt" en dan een klok tekenen waarvan de wijzers wegvliegen. Of "Door het oog van de naald" en dan dat dat oog een echt mensenoog is, etc. Maar dit zijn dus voorbeelden en die mag ik niet gebruiken.
    Is er iemand die misschien iets leuks weet? Oh, misschien handig om te weten, als er één ding is wat ik niet kan, dan is het wel tekenen. Dus kom alsjebieft niet met "de aap uit de mouw" want die aap gaat echt nergens op lijken. :3 Please?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Tijd is geld? Misschien dat je daar iets leuks mee kan.


    Your make-up is terrible

    Mag je niet Photoshoppen? Dan kun je twee afbeeldingen door elkaar gooien oid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Mag je niet Photoshoppen? Dan kun je twee afbeeldingen door elkaar gooien oid.


    Nee, helaas niet. Ze vinden dat de mensen die geen tekenen hebben toch moeten tekenen. Fuck logic, ik heb tekenen toc niet voor niets laten vallen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Maar dat is toch geen surrealisme.
    Daar moet je juist iets tekenen wat niet kan, en geen spreekwoord natekenen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zo'n opdracht heb ik ooit ook moeten doen... voor tekenen. Maar ik weet niet meer welk spreekwoord ik had, sorry.

    @biologist: Heb jij irl ooit al eens een aap uit een mouw zien komen? Of een lijk in de kast gevonden?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:04 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Oh dat is wel fucked up. Eh stille wateren hebben diepe gronden?


    No growth of the heart is ever a waste

    Biologist schreef:
    Maar dat is toch geen surrealisme.
    Daar moet je juist iets tekenen wat niet kan, en geen spreekwoord natekenen?


    Nee, maar wanneer je twee bestaande voorwerpen samenvoegt in iets wat niet bestaat wel. En dat is wat mijn leraar wil zien, het liefst door middel van een spreekwoord.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    (...)

    Nee, maar wanneer je twee bestaande voorwerpen samenvoegt in iets wat niet bestaat wel. En dat is wat mijn leraar wil zien, het liefst door middel van een spreekwoord.


    Ah zo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lange vingers hebben (een dief zijn)
    Ik zal er nog even over denken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    -Haalt allemaal spreekwoorden te voorschijn ;D-

    - De muren hebben oren.
    Betekenis: let op wat je zegt, iedereen kan het horen

    ok.. ik heb geen zin om verder te kijken.. Zijn er te veel D:
    Kijk zelf maar ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het regent pijpenstelen?


    Tell me about it, stud.

    Hoog van de toren blazen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jullie hebben allemaal leuke spreekwoorden en ik zie 't ook allemaal wel voro me, maar het belangrijkste is wel dat het echt twee voorwerpen moeten zijn. Bijvoorbeeld die met de lange vingers, dan heb ik alleen vingers en verder niets. Hetzelfde geldt voor de meeste andere spreekwoorden. Toch bedankt voor jullie moeite. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Vooral klokken zag je in die tijd en dingen die totaal niet konden. Zo had je ook een schilderij die net leek als een boom, maar dan ook weel als een mens een explosie erachter. Wees creatief, zoek desnoods eerst wat info op over het surrealisme om je beter in het onderwerp te kunnen smijten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb honing aan m'n kont? hahah


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.