• Oké, op school hebben we dus een vak dat je kan omschrijven als knutselen ofzo. Jeweetwel, schilderen, tekenen, dingen maken, al die dingen. Voor onze opdracht nu heb ik dus een beetje hulp nodig. We moeten met EEN schoen -maakt niet uit welke- iets maken. Ik geef een voorbeeld, een dier ofzo. Nu ik heb geen ideeën, echt niets. Wat ook mag is er iets van maken bijvoorbeeld een flatgebouw ofzo. Zelf vind ik de voorbeelden dom, dus dat doe ik al zeker niet. Heeft iemand leuke ideeën, of iets wat me kan helpen ?

    Dankje !

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 14:39 ]

    Lacrima schreef:
    Nja, ik had wel een idee, maar ik weet niet wat ik met de 'bekleding' moet doen, want ik ging in een laars iets van aarde doen of stro ofzo, daar ging ik dan bloemen in zetten -nep-, maar ik heb geen idee wat ik met de buitenkant moet doen van die laars --


    Beplak het met afbeeldingen van bloemen, aarde, struiken, blaadjes, ... ?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ooit al eens geprobeerd papier op een schoen te plakken ? Niet handig -- Uh-oh, lees net dat je recyclage moet toevoegen, kunnen ze het nog moeilijker maken ?!

    Lacrima schreef:
    Ooit al eens geprobeerd papier op een schoen te plakken ? Niet handig -- Uh-oh, lees net dat je recyclage moet toevoegen, kunnen ze het nog moeilijker maken ?!


    Gerecycleerd papier? Damn, wat een domme opdracht...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik vind nog wel iets denk ik. Nee , Hoop ik.

    Lacrima schreef:
    Ooit al eens geprobeerd papier op een schoen te plakken ? Niet handig -- Uh-oh, lees net dat je recyclage moet toevoegen, kunnen ze het nog moeilijker maken ?!



    Woppaa ;D zoeken naar lege pakken ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een olifant! Dan doe je de schoenveter als slurf (a)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Een muisje van die grijze nep-vans.


    Firm believer of all that is magic

    Dat heb ikv roig jaar ook moeten doen, toen heb ik er een afgehakte chineese voet van gemaakt, met een stuk bot eruit stekend.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Oh God, allemaal leuke ideeën, maar niet genoeg tijd -- Serieus, ik begin dat vak meer en meer te haten.