• Hallooooooooo.

    Ik doe mijn scriptie over literatuurtoerisme in Engeland en de interesse daarin onder Nederlandse lezers. Hiervoor zoek ik nog een stuk of 4-5 mensen die tussen de 18 - 25 zijn die ik hierover kan interviewen. Interviews kunnen via Skype, dus het maakt niet uit waar in Nederland je vandaan komt, en het zal ongeveer een halfuur tot hooguit een uur duren. Ik wil de interviews graag donderdag 30-05, vrijdag 31-05, zondag 02-06 en maandag 03-06 afnemen. Eventueel kan dinsdag 04-06 ook nog.
    Onder iedereen die helpt, randomize ik verder 1 persoon die een boek ter waarde van +- €10 mag uit kiezen op Bookdepository ^^
    Ik heb dit nodig om mijn scriptie af te kunnen maken, dus interesse wordt heel erg gewaardeerd c: Als je zou willen helpen, dan kan je gewoon hier op reageren en dan probeer ik je vandaag of morgen een berichtje te sturen om een tijd voor het interview te vinden c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarover gaat het precies? (Want ik heb eerlijk gezegd nog nooit van literatuur toerisme gehoord XD) Ik zou wel willen helpen, maar het is momenteel even te druk :') En ik ben Belg. Klinkt wel als een heeeel interessant onderzoek!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2019 - 14:01 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Literatuurtoerisme is eigenlijk wanneer je een plek bezoekt die geassocieerd is met een schrijver of diens werk. Bijvoorbeeld, het oude huis van Jane Austen bezoeken is literatuurtoerisme, maar ook wanneer je naar die ene straat in London (I forgot the name) gaat waar J.K. Rowling Diagon Alley op heeft geïnspireerd, of als je naar Greyfriars Kirkyard gaat om Tom Riddle's graf te zoeken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil wel helpen maar heb volgensmij nog nooit aan Literatuur toerisme gedaan?
    Heb je dan wel iets aan me?
    Iig succes ((:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2019 - 19:50 ]


    .......