• WAHOE !
    Ik heb net een email gekregen dat ik mijn ticket van Werchter mag afprinten :D.
    Wie van quizlet gaat ook naar Werchter? & Welke dag ga je ?

    Ik ga alleen maar donderdag omdat ik ook al naar Graspop en Pukkelpop ga. :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ga de eerste twee dagen, Rise Against! <3
    Normaal ga ik maar een dag en een dag naar Graspop, maar mijn nonkel (waarmee ik altijd naar graspop ga) gaat de vrijdag en dan heb ik nog school. Dus vandaar: 2 dagen Werchter en hoogstwaarschijnlijk 3 dagen Pukkelpop : D


    Never run out of reasons to smile...

    Paradis schreef:
    Ik ga de eerste twee dagen, Rise Against! <3
    Normaal ga ik maar een dag en een dag naar Graspop, maar mijn nonkel (waarmee ik altijd naar graspop ga) gaat de vrijdag en dan heb ik nog school. Dus vandaar: 2 dagen Werchter en hoogstwaarschijnlijk 3 dagen Pukkelpop : D


    Ik ga in de eerste plaats voor Rise Against ja, aangezien ik ze op pkp niet heb kunnen zien..
    En ik heb vrijdag ook nog school, maar ik had Ozzy heel graag willen zien, die had vorig jaar ook afgezegd :(
    Maar ja, zolang ik Children of Bodom & Twisted Sister maar kan zien is het mij best :D
    En pukkelpop zullen we maar moeten afwachten :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ga een dagje naar Groez en waarschijnlijk ook naar Pukkel als het degelijk is :)

    De volle vier dagen :D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik wil heel graag naar Graspop en kan in principe vrijdagnamiddag toestuiken zodat ik Godsmack zie, maar mijn vriend kan niet gaan, dus dan doe ik het liever niet. Ik wil ook heel graag naar Pukkelpop omdat ik hoop dat de line-up à la Leeds en Reading is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    AWG schreef:
    Ik ga een dagje naar Groez en waarschijnlijk ook naar Pukkel als het degelijk is :)
    Ahja en een dagje Groez ook. You're the Doctor?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Daar zou ik graag heen gaan en ook Graspop lijkt me leuk, maar ik ben nog net iets te jong en ik heb sowieso niemand die mee wil, dus vandaar dat ik er niet heen ga. Hoe dan ook, ik wens je veel plezier toe!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben geen festivalganger. De sfeer lijkt me wel leuk maar da's ook alles. Ik ben één keer naar Werchter Boutique gegaan, in 2008. Dat was alleen omdat Tokio Hotel toen kwam. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ook (; Ik ga alle dagen en naar Boutique en TW Classic ga ik ook (:(Gratis tickets zijn echt handig ^^ )
    Echt serieus, ik hou van Rock Werchter! ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 18:45 ]


    Live life limitless.

    Moran schreef:
    Nee, dank je, ik hou niet van festivals.


    Bad decisions make good stories.