• Morgen,ga ik waarschijnlijk naar maastricht om er te shoppen enzo.
    ik ben daar nog nooit geweest aangezien ik van Antwerpen ben,dus vraag ik om jullie hulp of jullie weten waar leuke winkeltjes daar zijn,adressen er bij zijn altijd handig.
    Alvast bedankt
    Misschien ook nog handig:ik ben al een tijdje opzoek naar roze dr martens als je toevallig een winkel weet waar deze zijn te vinden

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 15:41 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben vorig jaar in Maastricht geweest, en ik kan me herinneren dat het hele centrum vol zat met winkels. Als je vanaf het station komt en je gaat de stad in, dan gaat het vast lukken :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ik ben met de Flikkendag geweest...
    Ik kan me nog wel herinneren dat daar een superlekkere ijssalon zat ^^ weet niet meer precies waar
    Maar winkels, daar heb ik toen niet op gelet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Ik ben met de Flikkendag geweest...
    Ik kan me nog wel herinneren dat daar een superlekkere ijssalon zat ^^ weet niet meer precies waar
    Maar winkels, daar heb ik toen niet op gelet.


    Venetia?
    Die is dicht. Helaas.
    Hmm, even denken.
    Het is overigens vanuit de stationshal, helemaal recht door de laan aflopen totdat je over een brug komt, en je recht tegen de bijenkorf aan loopt. En dan voor de bijenkorf naar rechts, daar is de winkelstraat.
    Er zijn eigenlijk heel veel winkels in Maastricht, maar voornamelijk allemaal ketens zoals V&D, HEMA, H&M, C&A. Maar jullie Belgen kennen die niet, volgens mij, sommige dan.

    Oh, en als je gek bent op boeken, moet je zeker naar de Dominicaner kerk gaan, die is omgetoverd tot boekenwinkel. Zó mooi!

    Maar mijn batterij van de laptop is op, dus ik moet gaan.
    Veel plezier!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt