• Well, over enkele weken ga ik op vakantie. Mijn koffer is al gepakt!



    Haha, kon het maar :')

    Zelf ga ik naar Oostenrijk, voor de mensen onder ons die op vakantie gaan; Waar gaan jullie heen?
    En voor de 'thuisblijvers' gaan jullie nog leuke dingen doen?

    Feel free to share! C:


    26 - 02 - '16

    Haha geweldig.
    Ik ga nog een weekendje weg met mijn ouders naar Parijs. En vlak daarna vertrekken mijn ouders op vakantie naar Slowakije zonder mij, omdat ik moet studeren. Veel plezier in ieder geval! Oostenrijk is geweldig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik ben net terug van vakantie in lloret de mar met vriendinnen so yeaa verder ga ik nog naar duitsland met mijn familie, not helemaal excited tho maar er is gelukkig wifi *-*


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Net twee weken naar Madeira geweest! De Portugezen hadden wat te vieren op de laatste zondag daar en dat heb ik gehoord.

    In augustus nog een weekend naar Parijs. En dan zit het er wel weer op, denk ik.


    Physics is awesome

    Eerst al examenreis naar Blanes gehad en binnenkort naar Jamaica; heerlijk de zon opzoeken. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik kan maar geen betaalbare vakantie vinden, haha. We willen wel erg graag, tho.


    Your make-up is terrible

    MAROKKO WOOP WOOP


    Heaven is a place that we all have

    Ik vertrek zondag voor zeven dagen naar Boedapest met een vriendin en in augustus ga ik vijf dagen naar Londen met een vriendin die ik daar ontmoet heb toen ik daar stage liep. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vertrek op 22 juli naar Frankrijk (:

    Ik ben net terug van 10 dagen Frankrijk (kamp), daarna gaan we een week naar Italië en daarna een week naar Frankrijk. (:
    Volgend jaar gaan we eindelijk nog eens naar Mexico! (Ik heb er drie jaar gewoond... Vandaar.)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik ben een paar weken terug met vriendinnen naar Spanje geweest en ga dit weekend naar Turkije!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ga twee weken naar Italië (Toscaans gebied) en ben al naar Berlijn geweest. Verder heb ik nog niets op de planning staan - behalve uitjes naar de bios haha.

    Assassin schreef:
    Ik kan maar geen betaalbare vakantie vinden, haha. We willen wel erg graag, tho.


    Kijk eens op Actie van de dag. Daar heb ik mijn vakantie vandaan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik blijf thuis. We kunnen dit jaar niet op vakantie, anders waren wij weer naar Zuid-Frankrijk gegaan. Ik ga met mijn zus en vader een dagje naar Amsterdam en voor de rest werk ik.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ga niet echt op vakantie, maar ik heb wel al een scoutskamp achter de rug van 10 dagen in Geel. En de 21e vertrek ik ook mee op scoutskamp van een oudere tak in Wallonië. Daar ga ik fourrier spelen, eten halen enzo. ^^ Kan voor mij wel tellen als op vakantie gaan!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik ga begin augustus een week naar Stockholm en eind augustus naar Lowlands.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.