• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Op de "Art Academy" in Beverly Hills, volg je enkel lessen in één of twee onderwerpen. Hoe veel geld je ook hebt, je komt enkel langs de enorme deuren als je barst van het talent en de wil om je dromen waar te maken.
    Na vijf jaar op deze school gaan alle deuren voor je open, tijdens open dagen en voorstellingen mengen werknemers van platemaatschappijen en andere ondernemingen zich tussen de menigte, op zoek naar dat ene talent.


    Je personage mag maximaal twee "talenten" hebben, en daarbij is te kiezen uit het volgende;
    - muzikant (alle instrumenten, of een aantal)
    - zang/rap
    - dans (alle stijlen, of een aantal)
    - drama (voor zowel theater als films)
    - techniek (belichting & geluid bij voorstellingen, etc.)

    Naam (volledig):
    Geslacht:
    Leeftijd (16-21):
    Opleiding(en):
    Uiterlijk (foto):
    Extra:
    __


    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7.
    8.
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang


    MAX. 1O JONGENS EN 1O MEISJES





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren?(:


    everything, in time

    Je hoeft niet te reserveren, er is geen maximum (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam (volledig): Amy Michelle Davids
    Geslacht: Girl
    Leeftijd (16-21): 17
    Opleiding(en): Zang
    Uiterlijk (foto):


    Extra: Amy Michelle is een heel uitgaand meisje. Ze flirt graag en heeft ook vaak verschillende vriendjes. Hiermee komt ze soms dus ook weleens in de problemen. Ze heeft altijd in een groot huis gewoond en weet dus niet beter dan dat ze alles heeft wat ze wil.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Je staat erbij n_n


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Iemand..?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nu wordt het meteen ook weer gebumpt, yeah!

    Naam (volledig): Maxime Milla Fowler
    Geslacht: Nee, ze leeft nog.x] Vrouwelijk
    Leeftijd (16-21): Zeventien, bijna achttien
    Opleiding(en): Dans & drama
    Uiterlijk (foto): Zie hieronder
    Extra: Ze is als de dood voor water, natuurlijk kan ze wel gewoon handen wassen, douchen et cetera, maar zwemmen durft ze absoluut niet.


    Naam (volledig): Tyler Samuel Fowler
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd (16-21): Twintig
    Opleiding(en): Muzikant & zang
    Uiterlijk (foto): Zie hieronder
    Extra: Hij is de oudere broer van Maxime en laat haar dat weten ook. Hoewel hij geen slechte jongen is, vindt hij dat hij -omdat hij ouder is- meer ervaring heeft en dus beter is.



    Dit zijn Tyler en Maxime samen, ze zijn close als broer en zus. Soms denken mensen zelfs dat ze samen een relatie hebben en, als Maxime lastig wordt gevallen door een jongen, doet Tyler ook alsof dat zo is.
    Waarom Tyler en Maxime zo close zijn, weet niemand, zijzelf ook niet. het is gewoon altijd zo geweest en ze vinden het prima zo.
    Tyler heeft donkerbruin haar en een neus die afloopt in een beetje spitse punt. Hij heeft een gave huid, op zijn stoppelbaardje van twee dagen na. Tyler is lang, 1,92, en heeft een normaal postuur. Zijn kledingstijl is redelijk normaal, shirtjes, vestjes, sweaters en broeken die gewoon goed zitten, niet half op zijn kont hangen. Hoewel hij op deze foto een petje draagt, heeft hij die verder bijna nooit op. En áls hij er al een draagt, alleen buiten, zodra hij binnenkomt zet hij deze af.
    Maxime heeft daarentegen donkerblond haar en meer een klein wipneusje. Ook zij heeft een gave huid. Maxime is een stuk kleiner dan Tyler met haar magere 1,68. Ook zij heeft een normaal postuur. Haar kleding stijl is vrolijk en kleurrijk, maar toch niet kinderachtig. Ze draagt veelal jurkjes omdat deze niet zo strak om haar lichaam zitten. Haar lange haar heeft ze meestal zitten zoals op de foto, of ze heeft een haarband in. Als ze druk bezig is of zich moet concentreren, doet ze haar haar echter in een paardenstaart, dit wordt gezien als een echt kenmerk van haar en Tyler weet dan ook dat hij Maxime niet zomaar uit haar concentratie mag halen.Beiden hebben ze felgroene ogen, die dwars door je heen kijken. Hoewel ze best veel verschillen qua karakter en ook qua haar- en oogkleur, zijn ze toch overduidelijk broer en zus.

    Wow, nog nooit zoveel moeite gedaan voor een rol. :'D


    everything, in time

    Ik maak zo een badboy :D

    Hmm, ik wou dat ik zelf een jongen kon spelen ;x
    Vraag me echt niet waarom, maar dat lukt me gewoon nooit. En ik vergeet ze ook altijd, waardoor het ook nog eens een vaag persoontje wordt dat nogal achterloopt :'3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam (volledig): Liam Oliver Sanz
    Geslacht: Man
    Leeftijd (16-21): Twintig
    Opleiding(en): Muziek en Zang
    Uiterlijk (foto):


    Liam heeft een mytserieuze uitstraling. Hij is lang 1.87 en goed afgetraint. Zijn haar is warrig en bruin maar zijn ogen zijn opvallend licht groen. Hij heeft een strakke kaaklijn en veel meisjes vallen voor zijn gedrag en uiterlijk.
    Extra: Liam rookt en heeft een tattoo op zijn pols:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:43 ]

    Sangarios schreef:
    Hmm, ik wou dat ik zelf een jongen kon spelen ;x
    Vraag me echt niet waarom, maar dat lukt me gewoon nooit. En ik vergeet ze ook altijd, waardoor het ook nog eens een vaag persoontje wordt dat nogal achterloopt :'3


    Meh, ik kan 't ook niet, maar oefening baart kunst. (wbw)


    everything, in time

    Naam (volledig): Santana Alexis Avery
    Geslacht: Girl
    Leeftijd (16-21): 17
    Opleiding(en): Dans en Zang
    Uiterlijk (foto):


    Extra: Ze rookt


    El Diablo.

    Ik vul een rolletje in voor een meisje en heel misschien een jongen.... Iig een meisje eerst ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hm, ik wil eigenlijk wel meedoen, maar ik denk er nog even over na want ik reageer nu al te weinig op RPGs vind ik, dus ik weet niet of ik tijd heb voor nog één.. Maar misschien doe ik nog wel mee, het idee vind ik namelijk leuk c:

    Trouwens, gaat het zeg maar over het eerste jaar dat iedereen op de school komt, zitten er al, of verschilt dat per personage?

    Vluuv schreef:
    Hm, ik wil eigenlijk wel meedoen, maar ik denk er nog even over na want ik reageer nu al te weinig op RPGs vind ik, dus ik weet niet of ik tijd heb voor nog één.. Maar misschien doe ik nog wel mee, het idee vind ik namelijk leuk c:

    Trouwens, gaat het zeg maar over het eerste jaar dat iedereen op de school komt, zitten er al, of verschilt dat per personage?

    Dat verschilt per personage.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam (volledig): Eliza Josey Willows
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd (16-21): 19
    Opleiding(en): Dans
    Uiterlijk (foto): Eliza is 1.68 lang, haar tot halverwege haar rug en grijs getinte ogen.


    Extra: Ze heeft deze tattoo op haar zij staan.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 18:12 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'