• Yup, mijn computer is helemaal dood. Gisteravond viel hij plots uit, en hij is niet meer aangeweest.

    Dus, rouw om mijn computer. :( Ik ben dus wel een stuk minder online, maar hij zou binnen een week terug moeten zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn pc was 2 weken geleden ook overleden. Maar toen kwam er een nieuwe voeding en nu doet ie het weer.

    R.I.P nog een pc D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    R.I.P. liefe computer van Escritura we zullen je nooit vergeten <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Gecondoleerd (flower)


    Deep inside, I've never felt alive

    gecondeleerd
    mijn laptop is gisteren ook overleden en toen heb ik van mijn ouders als laat verjaaragscadeau een nieuwe gekregen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Gecondoleerd!! Mijn pc was dood voor een jaar geloof ik, en nu doet hij weer!

    What's with all the computer deaths?
    Is it a virus ?



    Ok sorry ;x
    Gecondoleerd (flower)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    gecondoleerd
    mijn pc was vorig jaar ook overleden, en toen kreeg ik een nieuwe want hij kon niet meer gerepareerd worden

    Aife schreef:
    Gecondoleerd (flower)

    Nieuwe voeding dr instoppen en hij zal het wss weer doen, anders moederbord vervangen.

    Allemaal een minuut stilte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Akarin schreef:
    Nieuwe voeding dr instoppen en hij zal het wss weer doen, anders moederbord vervangen.


    De vorige keer dat dit gebeurde was het de voeding en het moederboard dat het begaf, dus volgens mij is het dat ook weer. Dat is inmiddels een half jaar geleden denk ik... maar ja.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    De vorige keer dat dit gebeurde was het de voeding en het moederboard dat het begaf, dus volgens mij is het dat ook weer. Dat is inmiddels een half jaar geleden denk ik... maar ja.


    Heb je je PC toevallig op een ruimte staan waar weinig lucht bij kan zoals dit:



    Want dan kan het gewoon oververhitting zijn.

    GoedeleLover schreef:
    Allemaal een minuut stilte.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.