• Zeiktopic sorry ;x

    Ik heb ruzie met mijn nicht en ik zit er wel mee met want en goeie vriend laatst zei. Ik heb ruzie met haar omdat ze had gelogen, ik vroeg of ze mee ging shoppen; en toen zei ze dat ze misselijk was en had gespuugt, en toen ik alleen aan het shoppen was kwam ik haar tegen met haar moeder en toen was ze kleding aan het kopen met haar moeder, en daar was ik best boos om, en sinds kort scheld ze ook met dingen die mij kwetsen & ze verzint roddels over mijn vriendinnen(die ze nieteens kent)
    En ik ging gister met en vriend afspreken, en die vriend heeft bijna met mijn nichtje. Dus ik had het erover waarom we ruzie hadden(omdat ze had gelogen) En toen werd hij kwaad. En hij zei; 'Als ze zegt dat ze geen zin heeft in jouw dan flip je.' (dat is niet waar) Dus daar was ik best verdrietig om. En later ging mijn nichtje tegen hem heel zielig doen. En toen zei hij dat ik het goed moet maken anders is hij boos op mij. En daar zit ik wel mee... Moet ik het goed maken of wachten tot zei het goed maakt?


    (bedankt voor het lezen van dit gezeur)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Laat hem maar boos worden, het maakt hem niet veel beter dan haar. Jij hebt toch helemaal niets misdaan? Het is maar normaal dat je daar boos voor wordt. Zij hoort het goed te maken met jou, niet omgekeerd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    Laat hem maar boos worden, het maakt hem niet veel beter dan haar. Jij hebt toch helemaal niets misdaan? Het is maar normaal dat je daar boos voor wordt. Zij hoort het goed te maken met jou, niet omgekeerd.

    Peyrac schreef:
    Laat hem maar boos worden, het maakt hem niet veel beter dan haar. Jij hebt toch helemaal niets misdaan? Het is maar normaal dat je daar boos voor wordt. Zij hoort het goed te maken met jou, niet omgekeerd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Peyrac schreef:
    Laat hem maar boos worden, het maakt hem niet veel beter dan haar. Jij hebt toch helemaal niets misdaan? Het is maar normaal dat je daar boos voor wordt. Zij hoort het goed te maken met jou, niet omgekeerd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.