• De stelling van deze week luidt:
    Tegenwoordig mag niks meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is maar hoe je het bekijkt. Ik kan het niet echt uitleggen :']
    Ik snap het deels ook wel, er zijn veel meer pedofielen en zo volgens mij dan vroeger.

    Assassin schreef:
    Als je naar regeltjes en wetten gaat kijken; eens.
    Als je naar een gezin gaat kijken; oneens.


    Dit, ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    eens je moest maar eens terug kijken naar je grootouders wat die allemaal mochten


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat is niet waar. Je hebt altijd een keuze. Je bent in principe niet verplicht je aan de regels van je land te houden...de meeste doen het wel en zeuren dan de hele tijd. Je hoeft niet naar je ouders te luisteren... de meest doen het wel en zeuren de hele tijd. Het punt is dat je ervoor kiest om naar school te gaan, wel of niet naar je ouders te luisteren en je wel of niet aan de wet te houden. Je kiest ervoor deze dingen wel te doen omdat het voor de hand ligt en een stuk verstandiger is.
    Een wijs man zei ooit: 'je bent vrij alles te doen wat een ander niet schaad.' Ik weet het ik zeur.


    Het glas is altijd halfvol. En als het leeg is vul je het bij.

    Jepson schreef:
    Gedeeltelijk eens, gedeeltelijk oneens.


    I don't have the guts to fly away from this hell...

    Meeste regels zijn er voor onze eigen veiligheid, maar sommige kleine nutteloze regels slaan gewoon nergens op.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Jepson schreef:
    Gedeeltelijk eens, gedeeltelijk oneens.


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    BAP schreef:
    Oneens, eigenlijk mag alles.


    ^^THIS. Tegenwoordig gebeuren er de meest rare dingen waar bijna niemand meer van opkijkt.


    The odds are néver in our favor.

    Elanysa schreef:
    Meeste regels zijn er voor onze eigen veiligheid, maar sommige kleine nutteloze regels slaan gewoon nergens op.

    Schoolregels trekken echt op niets, het was 100dagen en ze mochten niet eens met bommetjes gooien


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    nou, 'niks' is een groot woord, maar we mogen wel steeds minder met die nutteloze bezuinigingen en regels...


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    MisPattinson schreef:
    Oneens, je mag eigenlijk wel veel. oals hierboven gezegd wordt. Het is voor de mensheud. Want wat zou er van ons worden als we iedereen mishandelden en iedereen jat


    I'm just beautiful me.