• Ik ben wel benieuwd wat jullie eigelijk van jullie eigen naam vinden (:
    Ik heet Floor en dat vind ik opzich wel leuk, maar wel awkward als je je moet voorstellen in Engeland/Amerika :3


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:46 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Andrea, ik vind hem wel prima (:


    I am an idiot, I move.

    Samantha, sja dat spreken veel mensen verkeerd uit. ik heb de engels/amerikaanse variant.

    sementa dus, of samenta

    Tis best een lange naam, maar ik vind m wel oké. ik ben blij met deze uitspraak ipv de nederlandse al wordt ik soms wel chaggie als ik weer iemand moet verbeteren. gek dat ik me vroeger nooit sam liet noemen ofzo (nu wel af en toe)


    "How we survive is what makes us who we are"

    Laura.. Uch, nogal standaard. Een rotnaam, dus. En dan heb ik ook nog 2 andere namen. --'

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elisabeth Anne. Roepnaam: Lisanne.
    Kill me.

    So that's why I make people call me Lizz


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Laura. Nah, hij komt véél te vaak voor. En de bijnamen zijn afschuwelijk. 'Laurie, lauwtje, lauwie.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Laura. Nah, hij komt véél te vaak voor. En de bijnamen zijn afschuwelijk. 'Laurie, lauwtje, lauwie.'

    Precies! Of, mijn moeder noemde me altijd, nu nog steeds; Pauwtje en Leeuwtje. Verschrikkelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kenza. Vind hem wel apart, maar niet echt mooi xd


    Alis volat propriis.

    mijn naam is nicole en mijn tweede naam is melanie. ik ben best wel blij met mijn naam maar als ik moest kiezen vind ik melanie mooier.

    sommige mensen schrijven het zo: nicolle of nicol. dan moet ik weer zeggen dat het met 1 l is of dat er een e achter moet. en dat is echt zo irritant.


    sometimes it's hard to live. but if you try, you'll live trough it

    Ik heet Ankje bijna niemand spreekt hem goed uit en ik moet altijd zelf m'n naam opschrijven. XD
    het is een friese naam xD en ik engeland kunnen ze geen 1 van mijn 3 namen+ achternaam uitspreken. daar ben je dus mooi klaar mee. :) Maar. mijn 2e naam (lipkje) lijkt erg op Lilly dus waarschijnlijk als ik oud genoeg ben en in engeland woon ga ik die veranderen naar lily. :)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 9:43 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heet Precious. Ik weet niet wat ik er van vind, sommige mensen vinden t wel mooi.


    The sun will rise and we will try again.

    Annabeth.
    Een prima dictatornaam. They will remember my name!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pericles schreef:
    Anne, ik haat het. Teveel mensen heten zo.

    Dat ^^ en sommige leraren noemen mij soms Anna. Erg irritant.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heet Rosanne, en dat hebben mijn ouders mijn hele leven afgekort naar Sanne. Heb ik nooit een probleem mee gehad maar nu sinds anderhalf jaar of zo erger ik me er dood aan :'D
    Iemand heeft een keer besloten me Rose te noemen omdat ze al een andere Sanne kende, en sindsdien stel ik me zo voor op zo'n beetje alle site's. Ik vind het veel mooier, ghehe, en het is ook handiger omdat ze dat in het buitenland beter kunnen uitspreken ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heet Imen, niet echt bijzoonder aangezien er best veel mensen zo heten.