• Ik ben wel benieuwd wat jullie eigelijk van jullie eigen naam vinden (:
    Ik heet Floor en dat vind ik opzich wel leuk, maar wel awkward als je je moet voorstellen in Engeland/Amerika :3


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hannelore, dat is pas awkward om te zeggen in Amerika/Engeland xd


    What by Zeus' beard is going on????

    Er zijn er veel met mijn naam.. Ik had toch wel liever een speciale naam gehad maar dan missen er veel mensen in je naam. Sarah betekent prinses <3


    Keep on smiling

    Tamara, ik vind hem best mooi (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    States schreef:
    Chiara, de naam die vaak als Tsjiara wordt uitgesproken. Iemand noemde me ooit een Charla ook.
    For the love of god ...
    Tegenwoordig heten steeds meer koters zo. (cat)


    Zo heette mijn uitwisselingspartner uit Italië :D

    Mijn naam is wel okay....het enige nadeel is dat het zo vaak verkeerd uitgesproken en vooral geschreven worden van horen zeggen ==' en de grootste slet uit duitsland heet zo O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Inge en ik vind het echt een verschrikkelijke naam. I still hate my parents for it.
    No offence voor mensen die ook Inge heten.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik vind me naam wel leuk. Niets mis met Sebastian. ^^ Word alleen door bijna iedereen afgekort tot Sebas, Bas of Bassie. :P Hem meer moeite met me achternaam. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Vind mijn naam al niet helemaal geweldig (Rebecca). Maar mijn achternaam is helemaal erg. Vreselijk! Vroeger werd ik er al mee geplaagd en nu nog maken mensen er flauwe grappen over.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik heet Aaricia en soms vind ik het wel een vervelende naam aangezien veel mensen 'm verkeerd uitspreken, maar over het algemeen ben ik er wel blij mee.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Rose! En ik ben er echt wel blij mee...
    Ik had liever Liesbeth geheten...


    Let's smile'

    ik ben ontzettend trots op mijn naam! omdat het een engelse naam is en omdat de companion van The Doctor zo heet natuurlijk xD


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Sanne, en ik vind het verschrikkelijk. Buitenlanders kunnen het bijna nooit correct uitspreken en het komt zo vaak voor :/
    Maar meer voornamen heb ik niet, dus ik moet het er maar mee doen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn is Rachel en dat betekent 'lam' in het Herbreeuws.
    Vind het wel ok.


    Here & Now

    Charissa, vindt het wel een leuke naam.


    (Be)lieve in (you)rself

    Lisette, en ik ben er niet zo blij mee. Best veel mensen heten zo en het klinkt heel meisjesachtig en tuttig vind ik -no offence voor mensen die ook zo heten- maar die naam past gewoon niet bij me.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Emma. Ik ben er echt heel blij mee (:


    Carry me away, I hope that you don't break.