• Ik ben wel benieuwd wat jullie eigelijk van jullie eigen naam vinden (:
    Ik heet Floor en dat vind ik opzich wel leuk, maar wel awkward als je je moet voorstellen in Engeland/Amerika :3


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Melissa.Ik ben er wel blij mee


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Henrieke, ik ben er ook wel blij mee, je hoort hem niet zo vaak... (:
    Alleen spelt iedereen hem verkeerd...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    ik heet Marije, mijn 2e naam is Lena. ik ben zeg maar vernoemd naar mijn beppe(Oma) en naar mijn andere oma(die ik niet heb gekend). en ik heb geen probleem met mijn naam.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 18:15 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Megan, ik ben er wel blij mee want waar kom je nou een Megan tegen? Meeste mensen spreken em wel verkeerd uit :Y)


    I'm just beautiful me.

    Zenzy.
    Yuap.
    Alleen kan het ook een jongensnaam zijn :"D Da's wat minder.

    Carola

    Sja het is opzich wel bijzonder xD


    I solemny swear i am up to no good

    Shana. Toen ik klein was was ik alles behalve blij met m'n naam, toen wou ik om de een of andere reden Stefanie heten. Maar als ik daar nu over nadenk ben ik toch wel blij met m'n naam. Alleen dat echt IEDEREEN op school me Shanes noemt :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Soraya, ik ben er blij mee.
    1. Het is Perzisch en ik hou van die namen daar hehe ^^.
    2. Het betekent princess.
    3. Het is origineel, hoewel je het de laatste tijd wel meer hoort, doordat het steeds multicultureler wordt. :'D


    Tell me about it, stud.

    Eline, ben er wel blij mee (:
    Alleen irritant als buitenlanders denken dat je het uitspreekt als ayleen is of ilaini enzo ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jane and i am happy with it ^^


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Lena, en ik vind het wel een mooie naam. Ik begrijp niet hoe sommige mensen soms namen geven die als kind wel gaan, maar dan als volwassene totaal niet meer. :3


    Save me from myself.

    Els.. Meh, vind het een beetje saai c: Bovendien heten heel veel oma's van vrienden van me Els ;x
    Oh well, had erger gekund c:

    Cristel. Ik vind het best wel apart, en ik vind wel leuk dat het in het Engels kristal betekent. Maar iedereen schrijft altijd Christel, dat is wel irritant.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Renate, ik had liever een andere naam gehad..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Laura, standaard, beter dan zo'n vreemde naam maar te vaak voorkomend om echt mooi te vinden.
    En de bijnaam Laurake is nu ook niet al te origineel.


    effort never betrays you