• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]


    El Diablo.

    [Kwart over 7 ]


    El Diablo.

    [Ja oké, want ik las net dat andere nog in de middag zaten. Dus raakte door de war. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hayley
    'Nu moet je weer in de zon gaan liggen,' grinnikt Jason als hij weer uit het water komt. Weer kan ik het niet laten om mijn blik over zijn gespierde buik te laten gaan. 'Dat moet dan maar he,' zeg ik dramatisch.

    Ivy
    'Toch niet bang?' fluistert Damon in mijn oor. Het karretje rijdt helemaal naar boven en gaat dan supersnel weer naar beneden. Ik knijp nog harder in Damon's hand en moet mijn best doen om niet te gillen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riker

    Ik loop de snackbar uit met de zak met frites en wat frikandellen, in mijn hand. Ik ga ergens vlak bij school zitten, straks is toch de wedstrijd, en ik wil zoveel mogelijk meekrijgen want ik moet en zou ook bij de footballers komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alyson

    'Hé, het is bijna tijd' zeg ik tegen Tristan.


    El Diablo.

    Tristan

    "Echt is het al zo laat?" vroeg ik haar verbaasd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Jep' lach ik terwijl ik naar de uitgang loop.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    Ik zit nog steeds op het startblok niet wetend wat te doen. Niet wetend hoe laat het is. Wat weet ik nu eigenlijk wel? Het enige wat ik nu weet is dat de liefde hard is. Kei, maar dan ook keihard.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Jammer ik vond het net zo gezellig" zei ik

    Valerie

    We stapte de botsautootjes uit en keek even op mijn telefoon naar de tijd
    "Tyler, Jasmine de wedstrijd gaat zo beginnen" zei ik toen ik zag dat het bijna tijd was


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Lana Price.

    "Tyler, Jasmine de wedstrijd gaat zo beginnen" Zegt Valerie, wanneer ze uit haar botsautootje stapt en even op haar telefoon kijkt. "Awh! Achja, ik ben wel toe aan wat knappe jongens gezichten" Zeg ik en grijns even naar Taylor. Het is zo leuk om die gast te plagen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Kom mee dan!' roep ik, en begin te rennen naar school.

    Alysia

    'Ik ook hoor' zeg ik terwijl ik naar de school loop.


    El Diablo.

    Riker

    Ik kijk op mijn watch en zie dat het bijna tijd is. Mensen lopen al binnen en zo, ik sta op en gooi het vuil in de prullenbak en loop dan richting het veld.

    Kathy.

    Ik stap uit de auto en lach even naar mijn vader.
    "Bedankt." Glimlach ik en sluit de deur. Ik kijk naar William Johnson High.
    "Woow." Zeg ik en knipper een keer.
    Het is echt heel anders dan mijn andere school.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chrissie

    Wanneer ik op de klok kijk zie ik dat het tijd is om me klaar te maken voor de wedstrijd. Met een bang hart loop ik weer de trap op. Ik ga mijn kamer binnen met mijn ogen op de grond gericht, te angstig en geschrokken om Dave aan te kijken. Ik raap mijn mobiel op van de grond, waar ik hem net gegooid had en loop naar mijn kast om mijn cheer pakje eruit te halen. Ik kan de tranen niet bedwingen wanneer ik Dave's woorden opnieuw door mijn oren hoor galmen. Ik begeef me naar de aanpalende badkamer en kleed me om. Mijn haren bind ik samen in een hoge staart en ik doe er een rood lint om waarmee ik een strikje maak. Wanneer ik in de spiegel kijk schrik ik van mezelf. Ik zie eruit als een wrak. Ik besluit snel een beetje make-up op te doen. Alles voor de show.
    Ik ga terug mijn kamer in, nog steeds met neergeslagen ogen.
    "We moeten gaan," zeg ik zachtjes tegen Dave. Ik draai me om en loop de deur uit.

    Damon

    Uiteindelijk heeft geen van beiden gegild wanneer het ritje over is.
    "Ik zou zeggen dat ik je zo wel een suikerspin koop, maar we hebben geen tijd meer. We moeten naar de wedstrijd," zeg ik tegen Ivy na een snelle blik op mijn horloge. De dag is echt voorbij gevlogen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 20:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jasmine Lana Price.

    "Kom mee dan!" Roept Tyler en begint alvast te rennen. Ik grinnik even en ren achter hem aan.

    Danny Dial.

    Ik sta op en zucht even. Ik kijk met grote ogen naar het klokje op mijn Iphone. Dat ga je niet menen denk ik en loop dan richting het veld.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaron Evan Ortiz.

    "Blan, de wedstrijd begint zo" Zeg ik terwijl ik Blanda langzaam van mijn schoot afduw en opsta. "Kom," Zeg ik en leg mijn arm om haar schouder heen, waarna ik samen met Blanda naar buiten loop. Ik kijk even rond en zie de menigte naar het veld lopen. Langzaam loop ik met Blanda door de menigte richting het veld.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'