• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Snel ren ik via de deur weer het veld op. En tegelijk probeer ik hem zo snel mogelijk op te eten.


    El Diablo.

    Dave.
    "Ja, we. Jij hebt wedstrijd, ik moet cheeren. We moeten gaan," Ik kijk haar aan en denk terug aan het moment van vanochtend.. Waarom werd ik zo boos? Wacht eens even.. Ik dronk vanochtend koffie uit een beker. 's Ochtend leek hij wel schoon, maar nu ik beter terug denk weet ik bijna zeker dat het die beker is waaruit ik gisteravond likeur, gemengd met drug uit het gedronken. Shitzooi, die drugs zijn best zwaar en slecht voor mijn conditie. Gisteravond heb ik ze ingenomen, omdat die oude vrienden van me op de stoep stonden. Uit woede. Stomme ik.. Nu kan ik dat voetballen ook wel vergeten. Dat wordt niks. Het liefste wil ik Chrissie alles vertellen, maar ik weet dat ze dan.. Ik weet niet wat ze gaat zeggen of doen en ik wil het ook niet weten. Ik hoest en sta op. "Ik ga naar huis, misschien kom ik voetballen. Ik zie wel," Mompel ik tegengeslagen en loop langs haar heen de trap af. Mijn voeten laten de treden kraken. Een klein moment wacht ik nog bij de deur. Hopend op een reactie.

    Jasmine Lana Price.

    Hij rent via de deur weer het veld op. Ik twijfel geen moment en ren achter hem aan. Oke, dus er staat een menigte bij de tribune en Tyler en ik zijn de enige die nu op het veld staan. "Tyler!" Roep ik nog eens en trek dan een sprintje. Als ik bij hem ben, duik ik op hem, waardoor hij op de grond beland en ik bovenop hem. Lachend trek ik mijn lolly uit zijn handen en lik er aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Ik ga naar huis, misschien kom ik voetballen. Ik zie wel," mompelt Dave. Hij loopt langs me heen de trap af en ik sta hem verbaasd enkele seconden na te kijken. Dan schieten mijn hersens weer in actie.
    "Dave!" roep ik. Ik hol hem achterna de trap af, waardoor mijn rokje steeds omhoog wipt. Gelukkig heb ik er nog een short onder. Als ik beneden ben neem ik zonder nadenken zijn hand vast. Snel laat ik weer los, bang voor zijn reactie. Dan dapper ik mezelf een beetje. "Als je kwaad op me wilt zijn doe dat dan na de wedstrijd, maar laat je team er niet voor stikken," zeg ik zo rustig mogelijk. "En als je me wilt vertellen waarom ik een mep verdiende, dan hoor ik het ook wel na de wedstrijd." Ik wil me omdraaien maar weet dat ik er spijt van ga krijgen. "Kunnen we gewoon- nouja gewoon doen? We praten straks wel, ik wil je niet kwijt."
    Ik kijk hem vastberaden aan en nu is het mijn beurt om hem voorbij te lopen. De school bevindt zich maar drie straten verder en na een kort sprintje ben ik er. Ik ga bij de rest van de Cheers staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tyler

    Lacend spring ik weer over het hek, en ga ik bij de cheerleaders zitten. 'Zuurstok?' vraag ik aan Val, want ik weet dat zij een rugzak vol snoep heeft.


    El Diablo.

    Valerie

    Ik keek Tyler aan erna pakte ik mijn rugzak en haalde er een zuurstok uit
    "Alsjeblieft" zei ik en overhandigde hem een zuurstok

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda

    Ik zie Chrissie aan komen rennen. Lachend steek ik mijn hand naar haar op. Daar is de andere helft van de Ortiz tweeling.
    "Hi Chris," lach ik. Ik heb haar zo de behoefte om haar alles te vertellen maar ik houd mijn mond. Misschien is dat verstandiger.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jasmine Lana Price.

    Lachend springt Tyler weer over het hek en gaat bij de cheerleaders zitten. Ik sta op en spring over het hek, waardoor mijn rokje iets omhoog gaat. Glimlachend ga ik weer naast Alyson zitten en lik ik tevreden aan mijn lolly.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Thank yuu' zeg ik blij, en begin er aan te bijten.


    El Diablo.

    Valerie

    "Graag gedaan" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik grinnik even om Jasmine en Tyler die even hyper door de kleedkamer kwamen. Wanneer ik mijn kleren aanheb kijk ik nog even naar Damon en Danny die nog in de kleedkamers staan. "Ik zie jullie zo" Zeg ik en loop naar de deur. Ik haal mijn hand door mijn haar, terwijl ik naar buiten loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    "Dave!" Hoor ik haar roepen. "Als je kwaad op me wilt zijn doe dat dan na de wedstrijd, maar laat je team er niet voor stikken," Zegt ze rustig, alsof ik een gevaarlijke maniak ben. Ben ik eigenlijk ook, ik sla meisjes en hard ook. Ik heb er spijt van, maar weet dat ik het misschien niet meer goed kan maken. "En als je me wilt vertellen waarom ik een mep verdiende, dan hoor ik het ook wel na de wedstrijd," Ik zucht diep en wil wat zeggen, maar ze ratelt verder. "Kunnen we gewoon- nouja gewoon doen? We praten straks wel, ik wil je niet kwijt," Voordat ik wat kan zeggen is ze weg en ik sta in de deuropening. "Eigenlijk ben ik een rot joch, dat drugs gebruikt en ik wil je niet kwijt maar ben te zwak om het te vertellen," Mompel ik tegen mezelf, omdat ik weet dat ze al weg is. Zelf sluit in de deur achter me en loop dezelfde richting uit, achter Chrissie aan. Op naar school. Dit wordt de ergste wedstrijd van mijn leven. Op school aangekomen loop ik door naar mijn kluis, trek daar mijn tas met voetbalspullen uit en sprint naar de kleedkamers. Daar zie ik al een aantal mensen staan. "Hee.." Groet ik.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:11 ]

    Chrissie

    "Hi Chris," lacht Blanda.
    Ik knik even afwezig en forceer een glimlach. Ik durf niks zeggen tegen de anderen en ga stilletjes op een bankje zitten. Als ze allemaal dat filmpje gezien hebben, sta ik mooi voor paal.
    Ik zucht diep. Hoe rottig kan een dag zijn? Hoe rottig kan een week zijn? Ik hoop alleen maar dat Dave straks nog met me wil praten, anders mogen ze me opsluiten in een gekkenhuis. Er ontsnapt een snik aan mijn lippen maar ik hou de andere flink binnen. Ook de tranen weet ik dit keer wel tegen te houden. Niet hier, niet nu.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Oh Tyler deze was je nog vergeten" zei ik en gooide een suikerspin in een doosje naar hem toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Hee.." Groet Dave. "Hee Dave!" Zeg ik en glimlach even naar hem, "Weet jij misschien waar Jason is?" Vraag ik dan. Ik heb hem vanmiddag nog gezien bij het zwembad, maar waar hij nu is? Geen idee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'