• Louis Tomlinson volgt Zayn, Liam, Niall en zelfs Harry niet op Twitter.
    Het viel me daarnet ineens op en vond het een beetje vaag.
    Wie is het nog meer opgevallen?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 17:49 ]


    ' Nyctophilia '

    Jaweeeel hij volg ze wel mensen!
    @Louis_Tomlinson


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb geen zin om dat te gaan checken. Dacht dat hij ze wel volgde. Maar er zijn andere zaken die me interesseren van 1D. :p


    Take me to wonderland

    Wow wereldnieuws, bel de krant!
    Nee, ik vind het niet bepaald boeiend en ga mijn nek er ook niet over breken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als het waar is, dan snap ik het wel want hij brengt veel tijd met ze door dus waarom zou hij ze dan op twitter moeten volgen? Hij weet al bijna alles over hen en als hij wil kan hij ook met ze bellen en/of smsen


    Physics is awesome

    Payned schreef:
    Drama. --'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mag ik mijn minuut terug D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDash schreef:
    Miissschiieeeen HAAT IE ZE ALLEMAAL EN IS DIT HET EERSTE TEKEN! :O

    Over een paar maanden staan ze in een mexican standoff. MET BANANEN. En een van de drie krijgt een bananenschil op zijn hoofd en sterft aan het Churg Strauss Syndroom. De andere drie worden aangeklaagd voor moord, maar op weg naar de gevangenis worden ze ontvoerd en meegenomen door boze fans. Fans die in hun enthousiasme om de drie overlevers aan te raken ze volledig aan stukken scheuren.






















    Of misschien betekent het niks. I dunno


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Best raar. Ze waren toch beste vrienden? Wie volgt zijn eigen beste vrienden nou niet?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Payned schreef:
    Drama. --'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    LoveHStyles schreef:
    Jaweeeel hij volg ze wel mensen!
    @Louis_Tomlinson


    Dit, ik heb net even gekeken en ik zie daar echt Liam, Zayn, Niall en Harry staan hoor.


    Tears are words the heart can't say.

    Lol, speciaal hiervoor opgezocht. Volgens mijn twitter volgt Louis hen wel allen.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    RainbowDash schreef:
    Miissschiieeeen HAAT IE ZE ALLEMAAL EN IS DIT HET EERSTE TEKEN! :O

    Over een paar maanden staan ze in een mexican standoff. MET BANANEN. En een van de drie krijgt een bananenschil op zijn hoofd en sterft aan het Churg Strauss Syndroom. De andere drie worden aangeklaagd voor moord, maar op weg naar de gevangenis worden ze ontvoerd en meegenomen door boze fans. Fans die in hun enthousiasme om de drie overlevers aan te raken ze volledig aan stukken scheuren.






















    Of misschien betekent het niks. I dunno


    Haha, geniaal.


    Firm believer of all that is magic