• Ik vroeg me af welke namen jullie allemaal mooi vonden voor bijv. (toekomstige) kinderen (:

    Ikzelf vind Engelse en Ierse namen wel mooi, maar ze moeten niet te Engels klinken. Daarnaast vind ik korte namen mooier dan lange namen (:

    Een paar van mijn favorieten zijn bijvoorbeeld:
    Daan (v)
    Prins (v)
    Ruth (v)
    Hagar (v) - het klopt dat deze naam in de Bijbel staat, maar dat is geen reden om hem niet mooi te vinden -
    Liam (m) - al voor 1D vond ik dit een mooie naam, niet alleen omdat hij erin zit -
    Kai (m)
    Rory (m)

    Wat is jullie smaak qua namen? En uit welk land? Lange of korte namen? Let me know (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:27 ]


    Not all those who wander are lost.

    Iers vind ik echt mooi (:
    En dan namen als Eachna, Rywenn (niet Iers, maar oké), Damon en Niall


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kendall. Had mijn naam als jongen geweest, ik vind het echt een gave naam.
    Oh, en als tweede naam voor een meisje Imogen. Gewoon, omdat het een mooie naam is :3


    Life is hard and then we die

    Escritura schreef:
    Uhm, namen die ik mooi vind zijn nu neit bepaald normaal. :'D
    Ik en mijn verloofde hebben voor een meisje bijvoorbeeld al besloten op Maeleena...
    en dan zijn andere opties nog Ciarán, Rizardo, etc. ^^


    Ik vind Maeleena echt een prachtige naam :3 Aparte namen ftw. Ik heb echt niets met al die Engelse / Amerikaanse trendnamen die iedereen zo geweldig vindt.
    Ik weet trouwens écht nog niet hoe ik mijn kinderen (áls ik al kinderen krijg...) ga noemen. Mijn favoriete namen verschillen ongeveer per dag x) Maar ik wil zeker weten iets unieks met een betekenis erachter. En laaaang, ghehe. Mijn kinderen worden later zeker weten opgezadeld met drie of vier voornamen. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.