• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik stop de laatste dingen in mijn koffer, en sluit hem dan.
    Ik zucht, dit gaat weer een lang jaar worden.
    Maar natuurlijk, de Aigles zijn niet veilig.
    Maarja, dat waren ze nooit.


    El Diablo.

    Mary

    Ik stop een pluk haar achter mijn oor en stap resoluut op het gebouw af. Een nieuw jaar, een nieuwe Mary. Nieuw. Een lach verschijnt op mijn gezicht. Gewoon. De oude Mary. Maar dan een graad erger. Ik wacht ongeduldig tot we worden binnengelaten.

    Fedea

    Ik sleur mijn koffer achter me aan en wacht aan de schoolpoort die automatisch zal opengaan wanneer iedereen gearriveerd is. Ik kijk om me heen. Ik merk nu pas hoe hard sommigen zijn veranderd gedurende die 2 ellelange maanden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selena Claire Sensorene
    Ik kijk naar buiten en zie de nieuwe en oude leerlingen naar binnen lopen. Ik glimlach een jaar helpen met gages. Ik hield van mijn gave en ik kon ze zelfs zelf bedenken alleen kostte dat neer kracht. Ik vloog nu bijvoorbeeld door de lucht. Ik ging op de toren zitten en pakte mijn staf om het vuurwerk te activeren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    Met veel moeite sleep ik me koffer achter me aan. Ik moet volgende keer echt minder meenemen, denk ik. Voor de schoolpoort staat al een groepje mensen. Ik laat me koffer los en zoek een leuk liedje op me iPod. Ja, normaal doen zulke dingen het niet op magische plekken maar mijn broer is érg slim. En met slim bedoel ik dan ook echt slim. Best wel irritant soms. Ik klik op een liedje en kijk verveeld rond.

    [oja zijn dieren wel toegestaan?]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valeria Gylliger

    Ik wachtte nogal onverschillig binnen de poorten tot de leerlingen zouden toestromen. Uit gewoonte begon ik zacht met mijn vingers op mijn been te tokkelen. Eigenlijk had ik niet veel zin in dit jaar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fáilte

    Zuchtend zet ik mijn koffers even op de grond, en viste mijn Iphone uit mijn zak. Snel toetste ik een berichte op twitter: "Begin van nieuwe schooljaar, hopelijk wordt het weer een fantastisch jaar." Ik eindigde het bericht met een smilie en verzond het de wereld in. Even keek ik uitgeput naar de zware koffers, waarna ik ze met veel moeite verder sleurde naar de poort.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:38 ]


    Take me to wonderland

    [Neen, geen dieren (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik wacht ongeduldig voor de poort, wanneer doen ze eindelijk open? Ik kreun, en haal mijn neus vies op als ik weer Aigles zie. Maar al snel komt er een klein lachje om mijn mond, op wie kan ik mijn gave beter gebruiken dan Cassie. Ik loop naar haar toe, en gelijk komt mijn arrogante bitchy mij weer omhoog. "Hé vieze Aigle!" zeg ik, en zonder moeite duw ik haar tegen de poort 5 meter verder.


    El Diablo.

    Cassie Jade Mirron

    Ik zie Fáilte staan en wil naar hem toelopen. Maar dan hoor ik ineens iemand "Hé vieze Aigle!' zeggen en word tegen de poort geduwd die 5 meter verder opstaat. Alexis. Ik draai me boos om. 'Moet jij zeggen Lopez' Tijd voor wraak. Ik richt mijn handen op haar en laat haar hoog de lucht zweven. Dan laat ik haar los. Een halve meter boven de grond laat ik haar weer zweven en dan laat ik haar weer los waardoor ze met een harde klap op de grond belandt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fedea

    Ik kijk rond. Goh, fijn, het is al ruzie. Ik zucht en loop verder naar binnen. Mijn tas weegt als hel.


    Mary

    Ik kijk triomfantelijk naar de ruziemakende leerlingen. Het schooljaar begint al goed, en ik heb me er nog niet eens mee gemoeid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik val met een harde klap op de grond, ik grom. "Ik krijg je nog wel Mirron, kijk uit bij het eten" sis ik, voordat ik naar mijn vrienden loop. "Ik krijg haar nog wel, ik ga haar echt het eten laten proeven, als het moet stikt ze erin" zeg ik lachend tegen mijn vrienden.


    El Diablo.

    Fáilte
    Snel loop ik naar Cassie toe. "Gaat het?" Vraag ik, terwijl ik mijn ogen laat glijden over Alexis. "Goed gedaan Cassie." Zeg ik met een brede grijns.


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron

    'Ik krijg je nog wel Mirron, kijk uit bij het eten"sist Alexis voordat ze wegloopt. Fáilte komt er aan lopen "Gaat het?" vraagt hij. Ik knik, ik zou me niet klein laten krijgen door die bitch. "Goed gedaan Cassie." zegt hij daarna met een brede grijns. Ik moet lachen, 'Als die bitch niet ophoudt laat ik haar vanaf 10 meter naar beneden vallen. Kijken of ze dan nog zo stoer doet.' Ik loop snel naar mijn koffers, 'zullen we maar naar binnengaan?' vraag ik aan Fáilte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    Ik laat het vuurwerk knallen. Rood groen zwart en alle kleuren maken de hemel compleet ik laat de poort open gaan en zweef naar de ingang. Even de leerlingen van dichtbij bekijken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Jayden Keano

    Ik kijk grinnikend toe hoe Alexis en Cassie ruzie maken. School was nog niet eens begonnen en het was al zo ver. Ik sleep me koffers naar binnen en zie Alexis staan. 'Je kon het echt niet laten hé?' vraag ik grijnzend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered