• DarkSavior en ik wilden al een tijdje een meeting organiseren in Amsterdam, dus besloten we het nu ook echt te doen. =3

    Wanneer: Dinsdag 28 februari.
    Waar: Op Amsterdam Centraal bij de achterste lift (spoor 15) en de AH to GO.
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 uur
    Wat gaan we doen: Als het lekker weer is kunnen we gewoon op de Dam zitten, beetje winkelen en lekker eten! Andere ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Als je nummers wilt uitwisselen, voor de zekerheid, denk aan vertragingen, PB me maar eventjes. (:

    Wie komen er:
    DarkSavior - Mitchell
    Assassin - Nikki
    PUKKELXDING - Annick
    Wazowski - Thirza + vriendin
    Nurgle - Kimberly
    Boggs - Lotte
    Genius - Jacqueline
    Glaedmir - Sander
    Joselyne - Ilse

    Misschien
    Eyes
    Voiceless - Geesje
    JDaniels - Jade

    Topic 1

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 10:16 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vond 't ook erg gezellig (krul)
    Alleen heb ik wel een paar rode plekken door Sander.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wazowski schreef:
    Ik vond 't ook erg gezellig (krul)
    Alleen heb ik wel een paar rode plekken door Sander.


    rood...? xD

    dat is het eerste keer dat ik zoiets hoor ^^ Meestal zijn ze direct blauw ^^ en word je hard van :3

    MIJN TERUGREIS WAS RAMPZALIG!!!!!!! -_- Ik was pas om half 8 thuis.. En ben slechts 4 keer deze dag in Utrecht geweest.. Werd namelijk vanuit de stoptrein naar een IC gestuurd vanwege storing. Die IC zou namelijk als stoptrein dienst doen. Maar wat bleek nou, ze hadden niet goed gezegd, het zou pas de volgende trein zijn. Dus iedereen die in de stoptrein zat, ging naar Utrecht..... x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb net diep geslapen, gosh D:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb net diep geslapen, gosh D:


    Bij mij in de trein kon je iemands gebit bestuderen...... x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik vond het ook leuk (cat)


    -

    Glaedmir schreef:
    (...)

    rood...? xD

    dat is het eerste keer dat ik zoiets hoor ^^ Meestal zijn ze direct blauw ^^ en word je hard van :3

    MIJN TERUGREIS WAS RAMPZALIG!!!!!!! -_- Ik was pas om half 8 thuis.. En ben slechts 4 keer deze dag in Utrecht geweest.. Werd namelijk vanuit de stoptrein naar een IC gestuurd vanwege storing. Die IC zou namelijk als stoptrein dienst doen. Maar wat bleek nou, ze hadden niet goed gezegd, het zou pas de volgende trein zijn. Dus iedereen die in de stoptrein zat, ging naar Utrecht..... x)

    Ja, rood, van je gepoke. :'D Dat wordt niet blauw.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wazowski schreef:
    (...)
    Ja, rood, van je gepoke. :'D Dat wordt niet blauw.


    Hehehehe.. nja.. had mensen waarbij het wel blauw werd naar hun zeggen ^^ Dus blijkbaar was ik te aardig...


    Ligt and Darkness are both very different..