• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Veel geluk met Hayley," zegt Chrissie toonloos, als ze voor me is komen staan. "Maar je had me op z'n minst kunnen vertellen dat je haar wilde voor je haar kuste en ik het van een ander moest horen." Oke, wacht even. Hoe weet zij van die kus? 1. Er was niemand en 2. Ze was thuis. "Chris, het spijt me.." Is het enige wat ik uit kan brengen. Het liefste zou ik mezelf nu gewoon willen slaan ofzo. Hoe kan ik ook zo dom zijn geweest? Ik heb trouwens genoeg problemen aan mijn hoofd.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik meen het," fluistert ze zachtjes, nadat ze even op mijn onderlip beet. "Je was echt enorm goed." Complimenteert ze weer. "Komt door jou" Zeg ik met een speelse grijns en druk mijn lippen op de hare.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 14:59 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Chris, het spijt me..."
    "Ja, mij ook," zeg ik met een sarcastische ondertoon. Dat je niet beter weet.
    Ik draai me om en loop met opgeheven hoofd terug naar Dave. Ik heb even geen zin meer om Danny te zien. Ik heb geen zin meer in Danny. Als ik terug vriendschap wil laat ik hem dat wel weten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Komt door jou."
    Ik voel zijn lippen teder op de mijne. Voordat ik mijn ogen sluit zie ik Chrissie bij Danny. Als ze maar niets stoms doet. Ik verstrengel mijn vingers in de zijne. Zachtjes laat ik zijn lippen los.
    "Ik moet heel even weg," zeg ik zachtjes. Snel sta ik op en ren ik naar Chrissie en Dave. Zachtjes leg ik mijn hand op haar schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "Ja, mij ook," Zegt ze met een sarcastische ondertoon. Ze draait zich om en loopt met opgeheven hoofd naar Dave. Godverdomme. Ik haal mijn hand even door mijn haar, waarna ik wegloop. Ik heb geen zin meer. Geen zin in ruzie's. Geen zin in problemen. Waarom bestaat liefde voornamelijk uit ruzie's en problemen?

    Aaron Evan Ortiz.

    Ze verstrengeld haar vingers in de mijne, waarna ze mijn lippen zachtjes loslaat. "Ik moet heel even weg" Zegt ze zachtjes, waarna ze opstaat en wegrent. Ik grinnik even, als ik bedenk dat ik nog steeds op het veld lig.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik bijt op mijn onderlip als ik zie dat Danny gefrustreerd wegloopt nadat Chrissie iets tegen hem heeft gezegd. Weet ik ook gelijk wie dat andere meisje is die hij leuk vindt. Ik twijfel even en stuur hem dan een sms, Sorry dat ik je heb gezoend. Ik wil niet dat je ruzie krijgt met je vrienden door mij. Als je de sms heb verstuurd loop ik de tribune af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    Verbaasd draai ik me om wanneer ik een hand op mijn schouder voel. Ik glimlach wanneer ik Blanda zie en omhels haar.
    "Ik heb hem veel geluk gewenst met Hayley. En uitgelegd hoe manieren werken," zeg ik zachtjes. Ik weet dat ik ooit wel weer vrienden met hem wil zijn, dat ik die fijne momenten terug wil, maar niet nu. Niet tot het niet meer steekt zoals het nu doet. Nu wil ik me concentreren op mijn andere vrienden en familie. En Dave, in welke categorie die ook mag vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik voel Chrissies armen om me heen.
    "Ik heb hem veel geluk gewenst met Hayley. En uitgelegd hoe manieren werken," zegt ze zachtjes.
    Ik knik zachtjes. Je kan zien dat ze het er moeilijk mee heeft.
    "Het komt wel goed," fluister ik zachtjes voordat ik haar loslaat. Maar kan ik eigenlijk niet zeggen. Ik hoop echt dat het goed komt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    'Sorry dat ik je heb gezoend. Ik wil niet dat je ruzie krijgt met je vrienden door mij' Lees ik, als ik mijn Iphone heb ontgrendelt en het berichtjes van Hayley heb geopend. Een zucht verlaat mijn mond, waarna ik mijn Iphone weer verstop in mijn broekzak en de toch naar huis afmaak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Het komt wel goed," fluistert Blanda zachtjes.
    "Dat weet ik, ik heb jullie," fluister ik terug. Ze laat me los en ik kijk haar glimlachend aan. "Je kunt niet alles winnen."
    Dan kijk ik een keer naar Dave en er verschijnt een grijns op mijn gezicht.
    "Over winnen gesproken, wie heeft er zin om dat te vieren?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Naar piano]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Dat weet ik, ik heb jullie. Je kunt niet alles winnen. Over winnen gesproken, wie heeft er zin om dat te vieren?"
    Lachend steek ik mijn hand omhoog.
    "Als ik kleding van jou mag lenen dan ben ik erbij!" lach ik. Die sweater kan ik niet dagen lang blijven dragen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Lachend steekt Blanda haar hand omhoog.
    "Als ik kleding van jou mag lenen dan ben ik erbij!"
    Ik trek een wenkbrauw op.
    "Uh, nee," zeg ik me een gedegouteerd gezicht. Ik kan het niet lang volhouden en barst in lachen uit. "Sorry. Natuurlijk mag je kleren van me lenen. Ik trouwens nog wel een paar spulletjes liggen die je mag houden," zeg ik dan met een lieve glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Uh, nee. Sorry. Natuurlijk mag je kleren van me lenen. Ik trouwens nog wel een paar spulletjes liggen die je mag houden," zegt ze dan met een lieve glimlach.
    De tranen prikken in mijn ogen. Dankbaar omhels ik haar.
    "Dank je," zeg ik met een gesmoorde stem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Nu is het Blanda's beurt om mij te omhelzen.
    "Dank je," zegt ze stil.
    Ik wrijf over haar rug en moet even lachen.
    "Daar heb je familie voor," zeg ik zachtjes. "En zaterdag gaan we shoppen, jij en ik. En je moet me ook nog eens zeggen wat wel graag eet en wat niet," voeg ik er fluisterend aan toe. "Dan houden we daar rekening mee."
    Ik zeg bewust 'eet' en niet 'lust'.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Daar heb je familie voor," zeg ze zachtjes. "En zaterdag gaan we shoppen, jij en ik. En je moet me ook nog eens zeggen wat wel graag eet en wat niet. Dan houden we daar rekening mee."
    Bij het woord 'eet' word ik al misselijk. Ik laat Chrissie los en kijk haar dankbaar aan.
    "Dank je," herhaal ik nog een keer met een brok in mijn keel. "Familie," herhaal ik haar woord stilletjes. Ze vindt me familie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."