• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    --

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 9:43 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Chrissie en Blanda zitten op de tribunes en Chrissie had Dave naar de kleedkamers gestuurd om te douchen :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is er nog plaats voor een personage? ;3 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Wist ik wel xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaron Evan Ortiz.

    Langzaam sta ik op en klop het gras van mijn football kleren af, waarna ik richting richting de tribune loop, waar Chrissie en Blanda zitten. "Boe," Zeg ik glimlachend, terwijl ik naast Blanda ga zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Natuurlijk, staat een link naar het rollentopic in de beginpost.]

    Chrissie

    "Boe," zegt Aaron glimlachend terwijl hij naast Blanda gaat zitten.
    Hoewel ik blij voor hem ben, voel ik toch even een plotse steek van jaloezie. Ik moet mijn broertje delen. En ik heb niemand die me daarvan afleidt. Toch doe ik mijn best te glimlachen. Ze zijn eigenlijk ook wel schattig samen.
    "Je weet toch, dat als je me nog een keer zo doet schrikken als net op het veld, ik je wat aandoe?" vraag ik lachend aan Aaron.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben vandaag niet veel online. We gaan vieren dat ik maandag weer een jaartje ouder mag worden!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik wens je nu al een gelukkige verjaardag want maandag kom ik misschien niet online. Ik ben vanaf vanavond sowieso heel weinig online de komende tien dagen gezien ik op stage vertrek naar Zwitserland. Dus: HAPPY BIRTHDAY DEMI *O*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oké :'D Kan je ook een Gleek/Nerd maken? 8D]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Je weet toch, dat als je me nog een keer zo doet schrikken als net op het veld, ik je wat aandoe?" Vraagt Chrissie lachend aan me. "Liet ik je schrikken dan? Ik dacht dat je het wel leuk vond" Antwoord ik met een lichte grijns.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Alvast gefeliciteerd :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dank je wel! En Elise, veel plezier in Zwitserland!!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Blanda

    Lachend volg ik het gesprek tussen Aaron en Chrissie. Opgelucht dat het nu ten minste niet meer over eten gaat. Ik mag dan wel zelf hulp willen maar het blijft moeilijk. Het is te naïef om te denken dat het over een maand over is. Ik heb het ook niet gekregen binnen een maand. Zuchtend laat ik mijn hoofd op mijn handen rusten en kijk ik over het veld, wat nu een stuk leger is dan eerst.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Liet ik je schrikken dan? Ik dacht dat je het wel leuk vond," grijnst Aaron.
    Hoewel ik moet lachen knijp ik mijn ogen tot spleetjes.
    "Doe je deur maar op slot vannacht," zegt ik op mysterieuze toon. Dan zie ik hoe Blanda voor zich uit zit te staren. "Zal ik jullie even alleen laten?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Doe je deur maar op slot vannacht" Zegt ze op een mysterieuze toon. "Er zit niet eens een slot op" Grijns ik droog. "Zal ik jullie even alleen laten?" Vraagt Chrissie aan Blanda en mij. "Van mij mag je ook blijven zitten hoor," Antwoord ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'