• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    Chrissie

    Verbaasd sta ik toe te kijken wanneer Jason zijn flesje water over een van de cheerleader's hoofd giet. Dat gaat te ver.
    Ik laat mijn hoofd hangen en schud het even.
    Alsof het opzich nog niet wreed was, staat Alyson het nog toe te juichen ook. Ik wacht even tot alle commotie voorbij is tot ik weer verder cheer.

    Damon

    Ondanks het feit dat Jason's punt afgekeurd ben gaat de wedstrijd gewoon verder. Ik blijf echter even stil staan wanneer ik Jason een flesje water over iemands hoofd zie gieten. Zo behandel je een meisje niet.
    Wat ik ook niet apprecieer is dat er een grote bruut van het andere team op Jason afstormt. Net op tijd weet ik hem te blocken.
    "Reageer je af op het veld!" roep ik kwaad naar iedereen.
    Stelletje kleuters.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Midden in de yell stop ik. Mijn ogen glijden naar een blond meisje. Ze flirte met Aaron. Als blikken konden doden had ze nu een heel pijnlijke dood gestorven. Ik sta bijna te trillen op mijn benen. Dit flikt ze me niet nog een keer. Ik ben zo op de blonde barbie gericht dat ik Jason's actie mis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    Ik weet niet wat ze vandaag hebben, maar het lijkt wel alsof ik niet echt meer besta. Zoveel heb ik nog niet gedaan in de wedstrijd, maarja, dat is logisch als niemand de football naar je gooit. Ik blijf wel gewoon meedoen, ik heb geen zin om als een zielig iemand naar de kleedkamers te gaan, alleen omdat ik nu even de bal niet krijg.

    Aaron Evan Ortiz.

    "reageer je af op het veld!" Roept Damon kwaad, na de actie van Jason. Hij heeft wel gelijk. In dát opzicht zijn de jongens uit onze team best kinderachtig. Ze kunnen niet tegen hun verlies ofzo, ik weet niet wat het is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    De tegenpartij stormt op me af en Damon springt ervoor. "Reageer je af op het veld!" Roep hij kwaad. Het liefste had ik naar hem geroepen dat hij eens moest weten hoe kut ik me voel, maar ik hou met in. Het heeft toch geen zin. Ik zucht luid en loop naar mijn positie op het veld.

    Alyson

    Ik stop met de yell als ik me een beetje duizelig voel, ik plof neer op de bank. Ik steun op mijn handen en kijk naar de grond. Wat heb ik?


    El Diablo.

    Valerie

    Ik hoor dat Alyson stopt met de yell en gaat zitten
    "Hee gaat het wel?" vraag ik bezorgd

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Uhm ja' zeg ik glimlachend. Eigenlijk had ik het gevoel dat ik zo kon overgeven, maar ik bleef wel zitten.


    El Diablo.

    Valerie

    Ik liep de tribune op en haalde mijn rugzak onder een bank vandaan en toverde een flesje water eruit en liep weer terug "Hier drink even wat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damon

    Wanneer ik de bal toegespeeld krijg voel ik een zwaargewicht tegen me aanbeuken. Ik wordt onderuit gehaald maar scherm de bal af met mijn lichaam zodat ze er niet bij kunnen. Na een tijdje weet ik me los te wrikken. Een eindje verder zie ik Danny lopen, hij lijkt er niet echt bij. Praten na de match, nu spelen.
    "Dan! Jouw bal!" roep ik hem toe.
    Best nog handig dat hij er zo bij loopt, de anderen laten hem met rust waardoor hij vrij staat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Dankje' glimlach ik, en drink even wat. Daarna kijk ik weer voor me uit.


    El Diablo.

    Valerie

    "Beter?" vroeg ik terwijl ik mijn tas naast me neerzetten

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Uhm ja' zeg ik. Eigenlijk niet, maar ik laat niks merken.


    El Diablo.

    Valerie

    Ik geloofde er niet veel van maar liet niets merken
    "Oke en als het weer niet gaat moet je maar weer gaan zitten" zei ik

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Dan! Jouw bal!" Hoor ik Damon opeens roepen. Ik draai me om en kijk naar de bal die naar me toe komt. Ik trek een sprintje, waarna ik in de lucht spring om de Football te vangen. 'Zie je wel, je komt wel weer terug hoor' Zegt een stemmetje in mijn hoofd, waardoor er een lichte glimlach op mijn gezicht ontstaat. Als ik weer op de grond beland, ontwijk ik even de verbaasde blikken van de tegenstanders, wat me wel een goed gevoel geeft, en ren naar de end zone. Bij de end zone kom ik gemakkelijk, want de meeste tegenstanders waren nog bij Damon die voor mij de bal had. Met een boogje, plant ik de football in de end zone, waarna er een luid gejuich klinkt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Ik knikte, maar ik bleef nog even zitten. Er was iets niet goed, dat wist ik zeker.

    [Oow, wat is er met Alyson? Heeft ze een enge ziekte? Is ze zwanger? tjaaa x'D]


    El Diablo.