• 6 Februari - 6 Juni
    Verwachte einddatum: 3 Juni

    Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.

    Regels:
    - Je hebt 10 dagen voor elke opdracht. Lever je niet op tijd in, krijg je per dag 1 punt aftrek.
    - Uitstel krijgen is mogelijk. Je kunt maximaal 4 dagen uitstel krijgen. Dit moet maximaal 24 uur van tevoren aangevraagd worden.
    - Er vallen geen mensen af. Voor elke opdracht krijg je een cijfer. De prijzen worden gegeven op basis van de gemiddeldes.
    - Je levert je opdracht in, in een PERSOONLIJK BERICHT. Dit mag naar alleen LenteElf, of naar allebei de juryleden. Dit zijn LenteElf en Anhysbys.
    - Zodra je je naam veranderd, geef je dat in dit topic door.
    - Hier gelden, net als op de rest van quizlet, de huisregels. Houdt je je hier niet aan? Dan wordt je uit deze wedstrijd verwijderd.

    Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht

    De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel

    Deelnemers

    1. Hatshepsut
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,7
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,8
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,05
    - Opdracht 4 Cijfer:
    - Opdracht 5 Cijfer:
    Gemiddelde: 8,183

    2. Biologist
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,6
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,45
    - Opdracht 3 Cijfer: 9,2
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 8,417

    3. klunicorn
    - Opdracht 1 Cijfer: 9,1
    - Opdracht 2 Cijfer: 4,7
    - Opdracht 3 Cijfer: 7,35
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 7,05

    4. GingerAngel
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,8
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,1
    - Opdracht 3 Cijfer: 9,25
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 8,383

    5. Flum
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,15
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,65
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,7
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 8,5

    6. Zeph
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,9
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,1
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,4
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 7,8

    7. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,7
    - Opdracht 2 Cijfer: 7,5
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,3
    - Opdracht 4 Cijfer:
    Gemiddelde: 7,5

    Momentele stand van zaken ivm prijzen:
    1. 5. Flum
    2. 2. Biologist
    3. 4. GingerAngel
    4. 1. Hatshepsut
    5. 6. Zeph
    6. 7. Love4Cookies
    7. 3. klunicorn


    GESLOTEN


    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4


    Opdracht 5

    Dankzij vakantieredenen eerder online. Mag pas NA 6 mei ingeleverd worden!

    Hieronder staan 20 nummers. In een document heb ik bij deze nummers elk een quote uit een liedje. Het is de bedoeling dat jullie 2 nummers kiezen, waarna ik jullie de bijbehorende quotes toestuur. Uit deze 2 quotes kies je dan een quote en daar maak je een verhaal bij.

    * Ruilen van Quote is NIET toegestaan
    * Nummers worden gekozen in de story en NERGENS ANDERS.
    * De quote hoeft niet letterlijk in het verhaal terug te komen, maar dat mag wel. Het zijn allemaal engelse quotes, dus let er wel op dat je niet opeens één engels zinnetje in je verhaal hebt staan, terwijl de rest in het Nederlands is. Het verhaal moet wel in het Nederlands.
    Verdere vragen zijn welkom.

    Nummers en gekozen quotes staan in de story.

    Minimum aantal woorden: 1200
    Maximum aantal woorden: 2300
    Deadline: 16 mei om 23:59


    Opdracht 6

    Komt zodra opdracht 5 afgelopen is
    Minimum aantal woorden:
    Maximum aantal woorden:
    Deadline:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 18:52 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Hmmm...misschien heb ik ongekende voorspellende krachten...*vind het idee wel leuk, maar verwerpt het direct weer. Klinkt te onwaarschijnlijk...*
    Haha XD we zien wel of het onheilspellend of jubelend wordt...

    Haha XD geschiedenis dekt niet alles af he :P


    Sowieso jubelend. De heer Wilders kan nu alleen nog maar roepen, en mn moeder zegt dat ie dat binnenkort in Amerika gaat doen. Opgeruimd staat netjes, en als we dit kabinet hun gang hadden laten gaan had jij straks niet meer kunnen studeren madam! Dus Jubelend! Gewoon Jubelend!

    Gelukkig niet nee! :| Man, heb voor een reden geen studie wiskunde of nederlands gekozen :| Moet er niet aan denken.
    Maar geschiedenis dekt genoeg om te weten dat we met ons allen in Europa verkeerd bezig zijn.


    Time to tip the scales!

    Hatshepsut schreef:
    (...)

    Sowieso jubelend. De heer Wilders kan nu alleen nog maar roepen, en mn moeder zegt dat ie dat binnenkort in Amerika gaat doen. Opgeruimd staat netjes, en als we dit kabinet hun gang hadden laten gaan had jij straks niet meer kunnen studeren madam! Dus Jubelend! Gewoon Jubelend!

    Gelukkig niet nee! :| Man, heb voor een reden geen studie wiskunde of nederlands gekozen :| Moet er niet aan denken.
    Maar geschiedenis dekt genoeg om te weten dat we met ons allen in Europa verkeerd bezig zijn.


    En had Wilders niet het gedoogding opgezegd, maar ermee ingestemd, had ik ook niet kunnen studeren...
    Ik bedoelde trouwens eerder mijn "we zien wel" in de zin van, wat gaat de nederlander nu stemmen? wat gaan we ervoor terug krijgen en is dat wel beter dan dat wat we nu hadden?...zo een beetje iedereen van die hoge pieten wil bezuinigen, zegt dat we moeten bezuinigen...dus ja...

    Haha XD
    Daar heb je geen studie geschiedenis voor nodig hoor :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Weet ik, maar dat heeft hij niet gedaan. Dus jubelend, Wilders heeft de stekker eruit getrokken, en Rutte heeft ontslag ingediend!
    Tja, de mensen zonder verstand onder ons zullen niet hebben geleerd nee, maar iedereen die verstand heeft, is gauw weggerend naar een iets verstandiger partij. En iig kunnen we er nu voor zorgen dat er geen rijkelui meer aan de macht komen die denken dat iedereen net zoveel geld heeft als zij.
    We moeten ook bezuinigen, maar er is een verschil tussen goed bezuinigen en slecht bezuinigen. Want ons geliefde kabinet wilde was slecht bezuinigen.

    Nee, maar met een studie geschiedenis kun je vergelijken met voorgaande crises! En dan zie je vrolijk dat de geschiedenis zich herhaalt!


    Time to tip the scales!

    Hatshepsut schreef:
    Weet ik, maar dat heeft hij niet gedaan. Dus jubelend, Wilders heeft de stekker eruit getrokken, en Rutte heeft ontslag ingediend!
    Tja, de mensen zonder verstand onder ons zullen niet hebben geleerd nee, maar iedereen die verstand heeft, is gauw weggerend naar een iets verstandiger partij. En iig kunnen we er nu voor zorgen dat er geen rijkelui meer aan de macht komen die denken dat iedereen net zoveel geld heeft als zij.
    We moeten ook bezuinigen, maar er is een verschil tussen goed bezuinigen en slecht bezuinigen. Want ons geliefde kabinet wilde was slecht bezuinigen.

    Nee, maar met een studie geschiedenis kun je vergelijken met voorgaande crises! En dan zie je vrolijk dat de geschiedenis zich herhaalt!


    Gelukkig niet nee...
    Sorry voor deze generalisering, maar de gemiddelde nederlander is zo dom om weer op dezelfde partijen te gaan stemmen als die, die we net hadden...het is algemeen bekend dat de partijen niet dat doen wat ze zeggen, maar toch stemt iedereen weer op hen...maar goed...
    I know...

    Maar goed....we gaan behoorlijk off-topic momenteel :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Gelukkig niet nee...
    Sorry voor deze generalisering, maar de gemiddelde nederlander is zo dom om weer op dezelfde partijen te gaan stemmen als die, die we net hadden...het is algemeen bekend dat de partijen niet dat doen wat ze zeggen, maar toch stemt iedereen weer op hen...maar goed...
    I know...

    Maar goed....we gaan behoorlijk off-topic momenteel :P

    Ik zei ook niet dat het merendeel van de Nederlandse bevolking verstand had :P

    maar idd, we gaan behoorlijk off-topic.


    Time to tip the scales!

    Oh that reminds me,
    elk genre is toegstaan zolang het maar in het kader fantasy valt, dus science fiction naast fantasy mag ook toch :Y)


    Time to tip the scales!

    Hatshepsut schreef:
    Oh that reminds me,
    elk genre is toegstaan zolang het maar in het kader fantasy valt, dus science fiction naast fantasy mag ook toch :Y)


    zolang het aan het einde in het genre fantasy valt :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nóg twee opdrachten? Chiiiiiiiil. *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Nóg twee opdrachten? Chiiiiiiiil. *O*


    Nog 2 ja :) en als ik uitstel meereken, dus 10 dagen en 4 dagen uitstel, kom ik 3 dagen vóór de 4 maanden deadline uit :3 nice toch (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Nog 2 ja :) en als ik uitstel meereken, dus 10 dagen en 4 dagen uitstel, kom ik 3 dagen vóór de 4 maanden deadline uit :3 nice toch (bloos)


    Zeer chill!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is het mogenlijk om uistel te krijgen tot 11 mei? Ik weet het, het is een beetje lang, maar ik heb de hele vakantie geen tijd, en daarna heb ik veel proefwerken... Als het echt niet kan omdat dat te lang duurt, zou ik wel eerder uitsel willen hebben, of anders moet ik nu echt aan de slag. :s

    GingerAngel schreef:
    Is het mogenlijk om uistel te krijgen tot 11 mei? Ik weet het, het is een beetje lang, maar ik heb de hele vakantie geen tijd, en daarna heb ik veel proefwerken... Als het echt niet kan omdat dat te lang duurt, zou ik wel eerder uitsel willen hebben, of anders moet ik nu echt aan de slag. :s


    Hmmm...dan vraag ik me af waarom je geen tijd hebt in de vakantie...
    Ik kan je helaas niet tot 11 mei geven, want dan zou ik iedereen tot 11 mei moeten geven en dan kom ik absoluut niet uit...ik kan je hoogstens tot 6 mei geven...regels zijn helaas regels...en ik houd er niet echt van om regels te breken...ook al zijn het mijn eigen...
    Ik zou dus zeggen dat je nu wel aan de slag moet...maar dat lijkt me zowieso handig...af is af he...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Hmmm...dan vraag ik me af waarom je geen tijd hebt in de vakantie...
    Ik kan je helaas niet tot 11 mei geven, want dan zou ik iedereen tot 11 mei moeten geven en dan kom ik absoluut niet uit...ik kan je hoogstens tot 6 mei geven...regels zijn helaas regels...en ik houd er niet echt van om regels te breken...ook al zijn het mijn eigen...
    Ik zou dus zeggen dat je nu wel aan de slag moet...maar dat lijkt me zowieso handig...af is af he...


    Jammer, dacht ik al. Ik kan de hele vakantie niet op de computer, dus kan ik ook niet schrijven. Ik zou dan wel uitstel tot 6 mei willen hebben... Sjips, moet ik wel echt gaan beginnen... Ik ben inspiratieloos! (huil)

    mag ik alsjeblieft voor het eerst in die leren stoel zitten?


    Xanh ---> Zeleni

    Flum schreef:
    mag ik alsjeblieft voor het eerst in die leren stoel zitten?


    Haha, ik snapte hem eerst niet. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt