• Ook al is het een heel verhaal, graag jullie mening.
    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik in de puberteit kwam. Ze konden al niet goed overweg op een gegeven moment was het bijvoorbeeld met kerst en wou hij me vrolijk kerstfeest wensen maar ik was te druk bezig met kijken naar een programma en antwoorde dus niet. Mijn vader dacht dat mijn moeder me had omgepraat toen hij naar de kerk was op kerstavond. Toen mijn moeder beneden kwam spuugde mijn vader, mijn moeder in haar gezicht. Dat soort dingen. Op een gegeven moment, geloof het of niet, maar had mijn vader me onderhand gehypnotiseert dat ik zo graag bij hem wilde wonen terwijl als ik met lego bezig was en een auto aan het bouwen was die toevallig zwart was dacht hij dat ik zelfmoord wou plegen, alleen omdat die auto zwart was. Na een tijdje zag ik het in hoe hij bezig was en besloot toch om bij mijn moeder te blijven wonen en even was het stil rond mijn vader. Later hoorde ik van mijn tante, zijn zus dus, dat hij haar een mailtje naar haar had gestuurd. Wat er in stond was gewoon simpelweg ziek. Ze moest cement in haar schoenen doen en dan van de brug springen. Het was zijn zus! Zo doe je toch niet, tenminste normale mensen. Hij wou dat ik weer bij hem zou komen worden door te zeggen dat mijn moeder op vrouwen viel omdat haar zus dat wel doet. Waar slaat dat op. Zoals je al merkt werd ik knettergek van hem. Mijn broertje is na 3 dagen overleden en op zijn grafje had hij een bordje geplaatst voor mijn moeder. 'als ik je hier zie sla ik je in elkaar'. Dat zet je toch niet op een kindergrafje. Pas is hij bij de rijdende rechter en ook daar maakte hij een scene. Ook in de normale rechtbank huildehij omdat ik niet bij hem mocht wonen. Mein gott.
    Willen jullie je mening hierover geven?
    Xx

    Edit; ook heeft hij een strafblad en heeft met niemand van de familie contact. Alleen een goede vriend van vroeger en zn nieuwe vrouw heeft hij nog over

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 19:14 ]


    Love your life

    Jouw vader's psychologische gezondheid is niet helemaal 100% volgens mij. But I really don't know what you should do.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 23:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Jouw vader's psychologische gezondheid is helemaal 100% volgens mij. But I really don't know what you should do.


    26 - 02 - '16

    Praat er met je mentor over? Of met je grootouders? Dit is echt niet goed hoor :O Het is een lastige situatie. Je moet er met een volwassene over praten die er buiten staat en die je helemaal vertrouwd.
    Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat hij niet echt goed bij zijn hoofd is. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    @nerveus
    Ik ben al van school af ;)


    Love your life

    Aife schreef:
    Jouw vader's psychologische gezondheid is niet helemaal 100% volgens mij. But I really don't know what you should do.


    comfort in c h a o s

    Aife schreef:
    Jouw vader's psychologische gezondheid is niet helemaal 100% volgens mij. But I really don't know what you should do.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    :| ohhhhhh, .....

    ik dacht dat ik het erg had, maar jij :(
    ik zal er voor je zijn !!
    Ook is het geen stijl dat iemand zo-iets doet als je van elkaar houdt of hield.

    Sterkte lieverd (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!