• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Ivar

    Ik kijk Nikita lichtelijk verbaasd aan, 'Wennen zal denk ik wel lukken, maar is dit een wedstrijd dan?' vraag ik met dezelfde verbaasde blik.


    I only miss you when I'm breathing

    Nikita

    Ik schud mijn hoofd. "Ik denk meer een soort experiment, om te kijken hoe het afloopt als je 20 tieners, 1 jaar lang in een luxe huis opsluit" zeg ik met een speelse lach. "We kunnen zelf kiezen, of het wordt een droom of het wordt een nachtmerrie".

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:50 ]

    Ivar

    Ik glimlach terug als antwoord op haar speelse lach, 'Nou, ik ga voor die droom.' zeg ik met een klein grijnsje terwijl ik iets achterover ga liggen.


    I only miss you when I'm breathing

    Nikita

    Ik kruip het zwembad uit en ga bij hem zitten. "Hopelijl lukt dat" begon ik zachtjes, "Want die 2 daar, hebben nu al ruzie, en we zijn amper 2 uur hier" zei ik waarna ik zachtjes begon te lachen.

    Ivar

    Als ik even opzij heb gekeken snap ik wat ze bedoelt en begin ook zachtjes te lachen, 'Niet echt slim van ze,' grinnik ik. 'Maar uh, als er echt iets ergs gebeurt. Denk je dat die jury wat zL doen?' vraag ik als er allerlei gedachtes van wat er allemaal kan gebeuren mijn hoofd te binnen schieten.


    I only miss you when I'm breathing

    Sammy - 19
    Lachend keek ik haar aan. 'Ja mannen zijn inderdaad beter dan vrouwen.' zei ik terwijl ik tegen de rand leunde. 'Onees?' zei ik uitdagend en klakte met mijn tong. 'Sorry als ik je kwets.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nikita

    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee, maar als je het hier beu bent, kan je nog altijd naar het geheime dorpje dat ik nog eens moet zoeken" zeg ik lachend. Door de zon begin ik op te drogen.

    Erin
    'Ja mannen zijn inderdaad beter dan vrouwen.' zegt hij terwijl hij tegen de rand van het zwembad leunt. 'Oneens?' vraagt hij uitdagend waarna hij met zijn tong klakt, 'Sorry als ik je kwets'. 'Ja ik ben het er mee oneens. Waarom zouden mannen beter zijn dan vrouwen? Alleen maar omdat ze "sterker" zijn?' vraag ik ook op een uitdagende toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik even ook met een klein lachje, 'Zou het echt bestaan, of alleen een verzinsel zijn om ons bezig te houden?' vraag ik na een tijdje na te hebben gedacht in stilte. Dan vang ik het onderwerp van de ruzie naast ons op, 'Dit kan nog wel eens uit de hand gaan lopen.' mompel ik tegen Nikita terwijl ik op sta. 'Eey doe eens rustig man,' zeg ik als ik tussen beide kom staan.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:08 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Nikita

    "Ik denk wel dat het echt best- zijn die 2 nu weer ruzie aan het maken ?" vraag ik lichtelijk boos toen ik de uitdagende blik op hun gezichten zie. Dan gaat Ivar tussen beide staan. Ik maak me al klaar op het moment dat ik moet inspringen.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:10 ]

    Sammy - 19
    'Erin, luister. Zie je mij? Heb je ooit in de spiegel gekeken? Mannen zijn hier voor het werk en vrouwen zijn de lust, de afleiding.' leg ik uit. ' Maar ik hou wel van die lust.' zei ik weer terug in mijn flirt modes. 'Al kun je mij ook zien als een lst object en ik ben lui, dus in prncipe ben ik niet veel beter dan vrouwen, maar wel iets beter dan jou.' Ik kijk naar een jongen die tussen beide springt.
    'Kerel, kun je van me afblijven? gay.' zei ik met een opgetrokken neus. 'Bemoei je er niet mee viezerik.'

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:17 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Erin, luister. Zie je mij? Heb je ooit in de spiegel gekeken? Mannen zijn hier voor het werk en vrouwen zijn de lust, de afleiding.' zegt Sam. ' Maar ik hou wel van die lust.' zegt hij dan weer flirtend, 'Al kun je mij ook zien als een lust object en ik ben lui, dus in prncipe ben ik niet veel beter dan vrouwen, maar wel iets beter dan jou.' Dan springt er ineens een andere jongen tussen. 'Kerel, kun je van me afblijven? gay. 'Bemoei je er niet mee viezerik.' zegt Sam tegen hem. Ik rol even met mijn ogen en laat me naast hem in het water zakken. 'Dacht het niet liefje en wat heeft dat "heb je ooit in de spiegel gekeken?" nou weer te betekenen?'

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk opzij naar de jongen en kijk hem vol walging aan, 'Respectloze, achterbakse klootzak!' zei ik tegen hem, ik kon me gewoon niet goed inhouden. Er waren gewoon grenzen en hij kende er geen een van, 'Je bent geen haar beter dan welke vrouw dan ook ter wereld. Tss, vrouwen als lust object zien, wie denk je wel dat je bent?'

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:21 ]


    I only miss you when I'm breathing

    -


    I only miss you when I'm breathing

    Sammy - 19
    'Take it easy, boy.' snauwde ik de jongen toe en richtte me weer op Erin. 'Dat als je in de spiegel kijkt je een wonderchoon meisje ziet.' zei ik terwijl ik een stap dichterbij kwam staan. 'Ik bedoel er niks mee hoor.' zei ik verdedigend maar toch speels.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."