• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Sammy - 19
    'Sodemieter op.' mompelde ik nog en pleurde mijn spullen licht geërgerd op het keukenblad. Zonder nog naar iemand om te kijken liep ik terug naar mijn kamer. Eenmaal daar ruilde ik mijn boxershort om voor mijn grijze zembroek. Ik had gehoort dat er ook ergens een zembad moest zijn. Met een rode handoek die ik in de badcel had gevonden om mijn schouder liep ik zoekend rond. Door een van de ramen zag ik het glinsterende water. Met een zelfvoldane glimlach liep ik er heen. Ik kon het best maar even afkoelen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zac

    "Hm, ja, niet dat ik het erg vind". Een kleine lach ontsnapt uit mijn mond. "Dat was niet door jou hoor" zei ik met een glimlach.

    Nikita

    "Ik ga even zwemmen, Ivar" zei ik met een ontblote glimlach. Ik liet me helemaal in het water zakken en maakte mijn haren nat.

    Ivar

    En het begin van haar verhaal knik ik nog even, maar naarmate hoe verder ze komt met haar verhaal hoe groter mijn mond wordt. Als ze uitverteld is slik ik even, ik knijp even in mijn arm 'Au,' mompel ik zacht. 'Dit is dus geen droom?' vraag ik meer in mezelf dan aan Nikita.
    Nikita zegt dat ze gaat zwemmen waarna ze zakt water in zakt en haar haren nat worden.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:25 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Brooke

    Zac maakte ineens een opmerking waar ik niks van snapte dus ik besloot me maar weer te richten op mijn broodje, ik scheurde er een stukje vanaf en speelde er een beetje mee.
    'We zitten hier net 2 uur en nu al zoveel drama, boze jongen van daar net met zijn mislukte versierpoging.' lachte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Erin
    'Sodemieter op.' mompelt hij waarna hij wegloopt. Ik trek mijn wenkbrauwen op en moet moeite doen om geen sarcastische opmerking te maken. Als ik hem even later weer naar het zwembad zie lopen zucht ik even en loop ik uiteindelijk toch maar op hem af. 'Mag ik vragen waarom zo boos bent? Als ik je heb gekwetst dan spijt dat me echt,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikita

    Ik zwem weer naar de kant en leg mijn armen erop. "Dit is geen droom, nou misschien wel, naarmate je het hier gewend bent, want heb je het hier al eens bekeken ? Pure luxe !" zei ik nog altijd licht verbaasd.

    Zac

    "Wat wil je ? Het is een luxe huis met ongeveer 20 tieners, als er na 2 uur al drama is, dan vraag ik me af waar we over een jaar gaan staan" zei ik.

    Sammy - 19
    Het water kietelde mijn tenen toen ik eenmaal op de badrand was gaan zitten. Het zonnetje bescheen mijn gebruinde rug tot ik gestoord werd door die bitch.
    'Mag ik vragen waarom je zo boos bent? Als ik je gekwetst heb spijt het me echt.' zei ze schijnheilig toen ik naar mijn voeten staarden.
    'Je kent me niet eens, weet je überhaupt wel wat een loverboy is?' zei ik spottend, ze moest me met rust laten voor ik echt vervelend werd.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:32 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Je kent me niet eens, weet je überhaupt wel wat een loverboy is?' vraagt hij spottend. Ik zucht even en ga naast hem zitten. 'Ja ik weet heus wel wat een loverboy is,' zeg ik tegen hem, 'is er iets wat ik kan doen zodat je niet meer boos op me bent want ik heb geen zin in ruzie als we nog een jaar in dit huis moeten wonen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Dan moet je ook maar eens twee keer nadenken voor je iets zegt he?' zei ik terwijl ik me langzaam in het water liet glijden. Ik wilde niemand pijn doen, maar als ze zo opdringerig ging doen had ik geen keus. Inmiddels stond ik tot mijn middel in het water. De koude vloeistof lijdde me af en een klein glimlachje vormde zich om mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Dan moet je ook maar eens twee keer nadenken voor je iets zegt he?' zegt hij terwijl hij zich in het water laat zakken. Ik rol even met mijn ogen. 'Dus ik mag jou geen loverboy noemen maar jij mij wel bitch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Ja, elk meisje is een bitch. Dat weet jezelf toch hopelijk ook wel? Mannen hebben nou eenmaal meer rechten op deze wereld dan de vrouw.' zei ik bits en haalde mijn schouders nonchalant op.
    'Maar zand erover, ok?' zei ik kil en kijk haar emotieloos aan. Ik was trots op mezelf.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Sorry dat ik er net zo half was, mocht eigenlijk niet meer ipop de iPad xd]

    Ivar

    Ik knik even, 'Ja dat was me al wel erg opgevallen, vooral toen ik net wakker werd. Maar nu nog steeds,' zeg ik terwijlik iets met mijn hoofd wijs naar het zwembad waar Nikita nog voor meer dan de helft in staat.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Ja, elk meisje is een bitch. Dat weet jezelf toch hopelijk ook wel? Mannen hebben nou eenmaal meer rechten op deze wereld dan de vrouw.'zegt hij bits. 'Maar zand erover, ok?' zegt hij dan kil waarna hij me emotieloos aankijkt. Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'Sorry? Ik mag toch echt hopen dat je een grapje maakt. Waag het niet om te zeggen dat mannen beter zijn dan vrouwen,' bijt ik hem toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikita

    "Wen er maar aan," zei ik lachend. "Moest je je afvragen wie je hier gebracht heeft, een anonieme jury" zei ik op een plechtig toontje.