• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    [Ohh, f*ck D: Net teruggeschreven. Uhm... Ik zal het maar weer aanpassen.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Hi,' zegt de jongen grijnzend en hij houdt zijn hoofd een beetje schuin. Zijn vingers gaan door zijn haar en hij glimlacht naar me. 'Heb ik jou niet eerder gezien?' vraagt hij een beetje hees terwijl hij op zijn lip bijt. Ik bestudeer zijn gezicht even, 'niet dat ik weet.' antwoord ik, 'of ik moet heel dronken geweest zijn,' lach ik er achteraan,'ik ben Erin trouwens'. 'Hallow, Ik ben Zac,' zegt de andere jongen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik negeer Zac gewoon even, hij is toch alweer bezig. Sorry voor het misverstand c: ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nikita

    "Om een lang verhaal kort voor je te maken, alle mensen hier zijn je nieuwe huisgenoten en dit is je nieuwe leven voor 1 jaar lang, er zijn hier geen apparaten waarmee je contact kan hebben met de buitenwereld en niemand weet ons zijn, wij kunnen helaas niet weg uit dit domein, iets verderop is een bos waar een dorpje in zou moeten zijn, maar het is niet makkelijk te vinden" zei ik waarna ik naar het bos kijk. Ik kijk weer naar hem met een vrolijke lach aangezien ik altijd vrolijk ben.

    Brooke

    Als ik de laatste rook van mijn sigaret uitblaas en mijn bikini is opgedroogd door de zon haal ik snel even mijn handen door mijn haren en trek mijn oversized shirtje weer aan.
    Ik loop de woonkamer binnen waar het ondertussen alweer aardig druk is en waar ik wat nieuwe mensen aan de eettafel zie zitten. Ik ga er een beetje onhandig bijstaan. 'Hey, ik ben Brooke Michelle. Jullie heb ik nog nooit gezien?' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zac

    Ik zucht en geef het op. "Nu ga ik alle kasten die hier te vinden zijn doorkijken op zoek naar iets deftigs om te eten" zeg ik. Ik maak het eerste kastje open en sluit hem maar weer. Het tweede kastje was hetzelfde. Het derde kastje ligt er brood in. "Iemand zin een een broodje ?" vraag ik nadat ik achter het brood, ook broodjes vind. Ik neem de zak, aangezien ik sowieso al een broodje wil en gooi hem op het aanrecht, "En hee, ik ben Zac" zei ik tegen het nieuwe meisje, Brooke ofzo.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:05 ]

    Sammy - 19
    'Ik kan me vergissen.' zei ik en gaf haar een nonchalante knipoog. Zachtjes lachtte ik mee.
    'Erin, zie je wel! Die naam ken ik ergens van...' fluisterde ik alsof ik het tegen mezelf zei. Mijn oude versiertruc werkte altijd, uitzonderingen daar gelaten.
    'Ik ben Sam.' zei ik en krabde op de achterkant van mijn hoofd. 'Dronken?' lachte ik terwijl ik mijn hand op mijn knie liet rusten en met mijn hoofd iets dichter bij het hare kwam. ' Dus je houdt wel van een feestje?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Brooke

    Een jongen die haastig aan het zoeken is naar eten en broodjes op het aanrecht gooit stelt zich voor als Zac.
    'Hey dan, uhm, ik lust ook wel een broodje.' giechel ik verlegen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Erin
    'Ik kan me vergissen.' zegt hij en hij geeft me een knipoog. 'Erin, zie je wel! Die naam ken ik ergens van...' fluistert hij in zichzelf. Ik rol even met mijn ogen. 'Ik ben Sam. Dronken?' hij komt met zijn hoofd iets dichterbij die van mij, ' Dus je houdt wel van een feestje?' Ik knik, 'klopt, vooral als je er helemaal los kan gaan,' zeg ik waarna ik even naar hem knipoog. 'Enne, die versiertruc werkt niet bij mij loverboy,' lach ik erachteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zac

    Ik neem zo goed als al het beleg dat er maar is en zet het op tafel. "Kies maar uit, het bestek moet je wel zelf nog even zoeken" zei ik met een onschuldige glimlach. Ik schoot in de lach door het gesprek naast ons maar houd wijselijk mijn mond.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:11 ]

    Brooke

    'Kies maar uit, het bestek moet je nog wel even zoeken.' zegt Zac en hij glimlacht schattig. Ik pak meteen de pot met chocopasta en open alle laatjes op een geschikt mes te vinden. Na 3 laatjes heb ik het dan eindelijk gevonden.
    'Hier!' roep ik als ik trots het mes in de lucht hou om het aan Zac te laten zien.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sammy - 19
    Verontwaardigt keek ik haar aan. ' Sorry?' zei ik sissend en goot de overgebleven melk mijn mond in. 'Loverboy? Wie denk je wel niet dat ik ben?' zei ik terwijl ik mijn ogen tot spleetjes vernauwde. ' Bitch.' zei ik er zachtjes achteraan en schoof mijn stoel naar achter. Hoe durfde ze? Loverboy. Ik zuchtte en stond op. ' Het was leuk kennis met je gemaakt te hebben, Erin.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zac

    "Yes, moet ik het al niet meer zoeken" zeg ik met een speelse grijns. Ik loop naar de la en haal er een mes uit. Ik ga terug zitten op 1 van de bebloemde stoelen. Is dat wel een woord ? Waarschijnlijk niet. Ik neem een plakje kaas en snij het randje ervan af. Ik leg het op mijn broodje en begin het op te eten. Zachtjes gniffel ik om het gesprek van hiernaast, alweer. "Iemand is lichtgevoelig".

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:15 ]

    Brooke

    Ik ga op een van de stoelen tegenover Zac zitten en smeer langzaam mijn broodje terwijl ik een blik waag op zijn ogen. 'Dus.. Bizar dit he..' zeg ik uiteindelijk maar als ik onschuldig naar hem glimlach.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Erin
    Ik sta ook op. 'Sorry Sam,' zucht ik, 'het was maar een grapje hoor,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered