• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    [Ja, je kan vanaf de woonkamer naar het zwembad kijken. Wil je het wijzigen, of zal ik gewoon reageren?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nathaniel
    'Nou heb je mij en mijn superkrachten beledigd.' zegt ze. Ik begin hard te lachen, 'en wat is je superkracht dan?' grinnik ik, 'shoppen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Reageer maar gewoon ;d Ze keek gewoon niet goed ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    'Zijn er meer mensen?' vraagt ze terwijl ze om zich heen kijkt.
    'Eh...' Ik wijs nogal droog naar de geopende schuifdeur, waarachter het grote, luxe zwembad ligt. Vanaf hier kan je als je goed luistert ook nog de stemmen horen van de mensen die aan het zwemmen zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cameron.
    ' Im gonna prove you all my love baby ' fluister ik in Erin's zachte oortje en bijt langzaam in haar oorlel.


    [Goodnight morgen ben k ongeveer 9 a 10 uur weer x ]

    Brooke

    'Nouuu! Pest me niet zo!' zeg ik. Alhoewel shoppen wel echt een van mijn favoriete bezigheden is. 'Maar ja, als je dat wilt weten zul je het zelf maar moeten uitvinden he.' zeg ik op een mysterieuze toon en ik voel mezelf licht blozen als ik hem zie lachen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia Alana Adams

    'Eh...' zei hij en hij wees naar een geopende schuifdeur. Ik keek er nog eens heen. Nu zag ik dat er een grote, luxe zwembad lag. Nu vielen de stemmen mij ook op van een aantal mensen. 'Ik ben net wakker,' zei ik met een lachje. 'Maar waarom zit jij hier dan alleen? Nou ja, nu niet, maar net wel,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    'Ik ben net wakker,' zegt ze met een kleine lach. 'Maar waarom zit jij hier dan alleen? Nou ja, nu niet, maar net wel.'
    Ik haal mijn schouders op. ''k Houd niet van drukte.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    'I'm gonna prove you all my love baby,' fluister hij in mijn oor. Ik huiver even als hij in mijn oorlel bijt. 'Okee,' fluister ik, 'ik geloof dat je geen player bent'.

    [slaap lekker (: Ik weet nog niet hoelaat ik er ben a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Alana Adames

    ''k Houd niet van drukte,' zei hij, nadat hij zijn schouders op had gehaald. 'Hmm, ben het met je eens. Vind je het erg als ik bij je kom zitten?' vroeg ik aan hem. Al zei hij nee, dan ging ik wel op de andere bank zitten. Ik zelf had nu ook niet echt zin om in die drukte te zitten en al helemaal niet in zwemmen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathaniel
    'Nouuu! Pest me niet zo! Maar ja, als je dat wilt weten zul je het zelf maar moeten uitvinden he.' zegt ze op een mysterieuze toon. 'Maar goed dat ik zo slim ben dan,' zeg ik plagend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Hmm... ben het met je eens,' zegt ze. Jippie, we hebben iets gemeen. 'Vind je het erg als ik bij je kom zitten?'
    Ik schud mijn hoofd. Ondertussen heb ik mijn boek op de bankleuning gelegd en besluit dat het niet erg sociaal is als ik er nu in verder ga lezen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ehm... Hoe kan ik goed in het verhaal stappen? Heeft iemand nog een perso vrij ofzo?]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 22:18 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik stap altijd met mijn benen, maar je kan het ook met je armen doen, als je een beetje behendig bent.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Brooke

    'Maar goed dat ik zo slim ben dan,' antwoord hij plagend. Ik lach en ga op de rand van het zwembad zitten. 'Zullen we zo eventjes naar het dorpje gaan?Kijken of daar iets te beleven valt?' vraag ik hem terwijl de warme zon op mijn schouders en rug brandt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.