• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar -
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 23:45 ]

    Erin
    'Kom je niet hier zitten?' vraagt Sam ineens. Ik draai me verbaasd om, 'ik dacht dat je alleen wilde zijn...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Ehm... Jawel, maar. Uhh, ik had me g-gewoon bedacht. Maar laat het maar dan.' zei ik zachtjes en krulde mezelf op de bank. Ik had het koud dus verstopte mijn armen in mijn shirt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Ehm... Jawel, maar. Uhh, ik had me g-gewoon bedacht. Maar laat het maar dan.' zegt hij zacht waarna hij zich opkrult op de bank. Ik schud mijn hoofd, 'ik vind het best hoor,' zeg ik terwijl ik naast hem ga zitten. Ik glimlach even voorzichtig naar hem en kijk dan weer weg. 'Ehm, mag ik vragen waarom je nu zo anders doet dan vanmiddag in het zwembad?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Gewoon, je bent wel ok.' zei ik zacht, ik wist dat ik loog, maar ik kon moeilijk de waarheid vertellen. Ze zou me vierkant uitlachen en toegeven dat ik een mietje was. En bovenal wilde ik haar niet teleurstellen. 'Wat luister je?' zei ik en probeerde een ander onderwerp.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nikita

    "Ik geef het op" zeg ik, "Ik kan niet aankijken hoe jullie zitten te genieten van het warme water !" vervolg ik. Ik ren naar mijn kamer en kleed me weer uit. Ik doe mijn bikini aan en loop zo snel mogelijk terug. "Oke, maak plaats" zeg ik lachend.

    Ivar

    Als ik Nikita snel al weer terug zie komen schuif ik snel wat opzij, 'Plaats genoeg?' vraag ik haar als ik iets opzij ben gegaan, ookal was de jacuzzi al erg groot.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    'Ik geef het op,' zegt Nikita opeens. 'Ik kan niet aankijken hoe jullie zitten te genieten van het warme water!' Ze rent weg, en net als ik denk dat ze wegblijft komt ze terug met een bloemetjes-bikini aan. 'Oké, maak plaats.'
    Ik schuif wat op zodat ze naast me kan zitten, maar ze kan natuurlijk ook naast Ivar - die tegenover mij zit - plaats nemen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nikita

    "Vast wel" zeg ik als ik me rustig het water in laat zakken. "Ik vraag me 1 ding af" begin ik serieus, "Al die luxe, maar geen enkele ober ? Dat kan toch niet !".

    [Ze zit ongeveer in het midden zeg maar]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 22:28 ]

    Erin
    Ik glimlach over als Sam zegt dat ik wel "ok" ben. Dan doe ik een van de oortjes in zijn oor en klik op een liedje. 'Dus,' zeg ik als het liedje is afgelopen, 'verwachtte je zoiets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke

    'Schrijf je meerdere liedjes?' vroeg ik aan Brandon.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Cameron lover hier :9~]
    Sammy - 19
    Ik schudde mijn hoofd. 'Niet echt, het is ook alles behalve mijn smaak.' zei ik grinnikend en strekte mijn nek. Ik fluitte zachtjes mee en sloot mijn ogen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mia

    Ik volgde maar half het gesprek tussen de drie mensen. Het was me wel duidelijk geworden dat Nikita ook in de jacuzzi was gegaan. Ik bleef naar voren kijken. Ik vond het uitzicht mooi. Ik deed me hoofd een beetje schuin en keek om hoog naar de sterren.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 22:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brandon

    Ik stond op en pakte een map uit de kast
    "Dit heb ik tot nu toe geschreven" lachte ik en ging weer naast haar zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nikita ! ;P]

    [me loves Cameron (:]
    Erin
    Ik lach zachtjes. 'Het is niet jouw smaak en toch kan je mee fluiten?' ik schud grinnikend mijn hoofd, 'wat is dan wel jouw smaak? Ik heb heel veel verschillende soorten muziek er op staan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered