• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof, meer info hierover vind je hier 'waar speelt het zich af'. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, zijn de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen dire mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is. De traditie ontstond in tijd van vele oorlogen. Een paar spionnen hielden de bevolking in de gaten en kozen enkel de beste van de beste. Ze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies. Ze worden opgeleid tot echte meesters en meesteressen.
    In andere woorden: Het was een hele eer...

    En dat is het nog altijd. De drie voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop?

    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.

    Deze RPG heeft zoals jullie merken niet echt een vaste verhaallijn die je moet volgen, jullie zijn dus vooral vrij in wat je wilt schrijven en worden niet beperkt. In andere woorden: Let your creativity flow ^^


    Rollentopic: Hier.

    De bijhorende story: Hier
    Er staat veel info, maar dat is enkel voor als je er geïnteresseerd in bent.
    Mocht je nog ideeën hebben voor feesten, mythen, mythische wezens en dergelijke, laat het me dan alsjeblieft even weten

    Personage story: Hier vind je de story met personages. Als ik je personage goedgekeurd heb krijg je ook auteursrechten en ben je vrij een eigen hoofdstuk te openen met jouw personages.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Als ik zo niet meer antwoord, ben ik naar school, maar ik kom vanmiddag wel on (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga nu naar school. :). Ben om 2 uur ong weer terug :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oliver John ~Zoon heer

    Ik voelde me bekeken, en schraapte mijn keel weer even.
    "Zoals ik dus al zei, wil ik al onze Uitverkorenen welkom heten. Zij zullen weldra een trainer toegewezen krijgen."
    Ik gebaarde met mijn arm naar de trainers die aan mijn linkerkant zaten. Voor een keer werd de etiquette en protocol achtergelaten, en zat iedereen volgens rand, niet dames links van de heren. Mijn ogen boorden zich in die van de Uitverkorenen.
    "Weet goed waar je aan begint, dit wordt niet gemakkelijk."
    Ik strekte mijn hals even en keek naar de trainers, en dan naar de Uitverkorenen. Ik negeerde mijn nichten en mijn broer. Of toch niet. Ik keek even naar mijn broer en ontweek zijn blik. Ik wist hoe graag hij hier wilde staan, maar het mocht niet van vader. Ik wilde hier ook niet zijn, en dat wist hij maar al te goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Celine Florance Beaugarde~Nichtje van de heer
    Ik schrik op als Oliver ineens om stilte vraagt en begint te praten. Het is vooral tegen de uitverkorenen en de trainers gericht dus ik let niet echt op en speel verveeld met mijn haar. Ik heb eigenlijk niet echt veel met Oliver, ik vind Jeremy veel aardiger en kan ook beter met hem opschieten. Misschien komt het ook wel doordat er acht jaar levens verschil zit tussen mij en Oliver. Maar goed het zal ook wel. Ik kijk weer even naar Ivar en glimlach naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik luister aandachtig aan de zoon van de Heer des huizes, volgens mij was de Heer er zelf niet, maar schrok niet echt van zijn 'waarschuwing'. Het kon niet moeilijker zijn dan het leven op straat dat al achter me lag, dat wist ik wel zeker. Ik zie vanuit mijn ooghoek dat Celine weer naar me kijkt maar probeer er niet al te veel aandacht aan te schenken. Het enigste wat ik doe is even terug glimlachen voor ik me weer oo de jongen richt.


    I only miss you when I'm breathing

    Ameline Rose Ermengard

    Ik rechtte eventjes mijn rug terwijl ik luisterde wat Oliver te zeggen had.
    Mijn handen vouwde ik verveeld in mijn schoot terwijl ik hem aankeek terwijl hij sprak.
    "Zoals ik dus al zei, wil ik al onze Uitverkorenen welkom heten. Zij zullen weldra een trainer toegewezen krijgen." Hoorde ik hem zeggen."Weet goed waar je aan begint, dit wordt niet gemakkelijk."
    Aangezien de toespraak aan onze gasten was gericht, luisterde ik niet langer naar hem, maar bleef naar hem kijken zodat het leek alsof ik nog wel aandacht gaf.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oliver John -Zoon heer

    Ik keek naar de ongeïnteresseerde gezichten en zuchtte.
    "Bedankt voor jullie aandacht," snauwde ik dan maar, met een blik op al mijn familieleden. Ik bekeek hen vuil en ging weer zitten. Ik klapte even in mijn handen en het eten werd geserveerd. Ik at met lange tanden, en kon al niet meer wachten tot het gedaan was, en ik naar buiten kon. Uit verveling keek ik dan maar de tafel rond, en bekeek mijn twee nichten. Ik kon niet geloven dat mijn vader wilde dat ik dààrmee trouwde. Onvoorstelbaar gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Celine Florance Beaugarde~ nichtje van de heer
    Ik kijk even naar Oliver's geirriteerde geziht en zucht even. 'Sorry Oliver,' zeg ik uiteindelijk. 'Ik dacht dat het alleen voor de uitverkorenen en trainers bestemd was,' vervolg ik. Ik kijk hem even aan en sla dan mijn ogen neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [School begint weer :c Tot vijf uur ongeveer :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vermaak mezelf wel xD]
    Sky
    Niemand had blijkbaar gemerkt dat ik op het dak zat, maar echter te vroeg gejuicht. Een paar ridders of lifwachten kwamen een voor een op het dak. 'Het is maar een Hyppogrief.' Zegt ze man opgelucht. Ik maar een Hyppogrief? Vlammen likte aan mijn gouden ogen en kraste hard naar ze en mijn vleugels klapte uit. 'misschien mooi voor in de stallen of voor het leger?' vroeg een soldaat plots. Ik gromde en stond klaar om op te stijgen. Ik stoof op maar kreeg een touw rond mijn nek. Ik werd mee getrokken en meteen stijgerde ik. No Way. Ik voelde meer touwen rond me en stond op een gegeven moment machteloos. Ik liet me maar meevoeren wetend dat ik er toch niets tegen kon doen.

    [Uit pure verveling gepost xD ben om 2 uur weer terug :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ameline Rose Ermengard - Nicht van de heer

    Toen het eten geserveerd werd, kon ik niet anders dan er gewoon naar te kijken.
    Ik had totaal geen honger maar ik wist dat als ik niets zou eten, dit als onbeleefd werd beschouwd.
    Traag nam ik enkele happen maar kwam tot de conclusie dat ik me er alleen maar slecht door ging voelen, niet ziek maar gewoon slecht.
    Traag keek ik op van mijn bord en keek mijn familie aan.
    "Willen jullie me excuseren?" Vroeg ik zacht terwijl ik mijn bestek weer neerlegde. "Ik voel me niet zo lekker."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    > Slotje op verzoek (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.