• Heya people.

    Dit is mijn nail-art.




    Ik heb er veel meer, maar er kunnen maar 3 foto's in één post. Ik upload na een paar reacties wel wat meer :3

    Wat vinden jullie ervan? ^^
    Ik ben pas 11, dus ik vind het best goed "voor mijn leeftijd".

    Oh, ik gebruik trouwens nooit stickers.

    Beckett schreef:
    (...)

    Cool dat je er op je 11 zoveel mee bezig bent! Ik ben ook 11 en heb het 1 keer geprobeerd en ik geraak niet verder dan een (slecht getekend) bloemetje ^^

    Nja je zou ook niet echt zeggen dat ik 11 ben, en online al helemaal niet :"D
    Ik ben 1.67m. ._.

    Randomness schreef:
    (...)
    Nja je zou ook niet echt zeggen dat ik 11 ben, en online al helemaal niet :"D
    Ik ben 1.67m. ._.


    Bij mij ook niet echt, 5 personen dachten dat ik 15 of ouder was xd(online) maar doe je het met zo'n speciaal nail-art penseeltje?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Bij mij ook niet echt, 5 personen dachten dat ik 15 of ouder was xd(online) maar doe je het met zo'n speciaal nail-art penseeltje?

    Yup. Ik heb 3 speciale kwastjes, maar ik gebruik er maar één van. Ik gebruik grote haarpinnen voor de grote "dots" en een dotting-penseel van Essence voor de kleine. Ik gebruik ook van Claire's de "pencil and brush in 1" van wit en zilver :3
    Ik maak nu ff een foto van mijn nagellakcollectie, krijgt het binnenkort te zien, btw.

    Waarom. Kan. Ik. Dat. Niet D:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik begon ook met gewoon dat lijntjespapier-design. Het is gewoon oefenen, ik doe het sinds de zomer.

    Ik heb nu Nyan Cat nails, mijn camera laadt nu op en de foto's komen binnenkort ^^

    Het is ZOO goed gelukt, verrassend genoeg. :')

    Ik kan dat allemaal echt niet XD
    echt super leuk

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 21:30 ]


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    wow, je bent pas 11? =O
    Repect, ik ben pas op mijn 15/16e begonnen met nail art (pas afgelopen zomer met echt tekenen)
    heb nu vlinders en gebruik een schroef om te tekenen =D
    Verder heb ik nog ooit eens een vogel getekend en de vioolsleutel en muzieknootjes ^^
    Is echt super leuk =D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Winterwerp schreef:



    Doe dat, heb ik ook gedaan is vet leuk!
    Heb je dit zelf gedaan? ;D
    Ik deed ook eens pikachu, maar dat was minder goed uitgelopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    StarWind schreef:
    wow, je bent pas 11? =O
    Repect, ik ben pas op mijn 15/16e begonnen met nail art (pas afgelopen zomer met echt tekenen)
    heb nu vlinders en gebruik een schroef om te tekenen =D
    Verder heb ik nog ooit eens een vogel getekend en de vioolsleutel en muzieknootjes ^^
    Is echt super leuk =D

    Yup. Ben begonnen in de zomer, toen was ik dus nog 10.
    Maar je moet me ook niet dom denken, ik ben momenteel mezelf Japans aan het leren. :"D

    haal jij je inspiratie van cutepolish? ik herken de meeste dingen namelijk en ik doe het ook met cutepolish soms


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik kan niet eens een normale laag nagellak opbrengen :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rythmix schreef:
    haal jij je inspiratie van cutepolish? ik herken de meeste dingen namelijk en ik doe het ook met cutepolish soms

    Het meeste wel.

    FINNALY. WE HAVE A NYAN.




    We also have Fairy Tail!


    Dragneel schreef:
    (...)
    Yup. Ben begonnen in de zomer, toen was ik dus nog 10.
    Maar je moet me ook niet dom denken, ik ben momenteel mezelf Japans aan het leren. :"D

    Met talen sta je juist sterker als je ze op jongere leeftijd aanleert.
    Anyhow, vette art :].


    No growth of the heart is ever a waste