• Ik vraag me af wie van jullie het boek Joël van Carry Slee heeft gelezen?
    Ik heb het vanmiddag voor de tweede keer gelezen en ik vond het weer een prachtig boek. Ik heb er ook mijn boekverslag over gedaan.
    Het is echt een ingrijpend boek. Het meeste geweldige van de young adult roman van Carry Slee vind ik dat het eigenlijk twee verhalen zijn die dan op het einde toch bij elkaar komen. En Joël heeft een erg onverwacht einde
    Hier gaat Joël over

    Als Eva haar beste vriendin Luna verliest weet ze niet wat te doen. Ze begint Remco te verdenken van moord op Luna, want ze kan niet geloven dat Luna zomaar uit het raam is gevallen. Dan vindt de nieuwe bewoonster van de kamer van Luna brieven onder een plank en geeft ze aan Eva. De brieven zijn gericht aan Luna en zijn geschreven door Joël. Een jongen die in een streng gereformeerd dorp in Zeeland woont, maar hij is anders dan anderen. Hij is een jongen, maar wil liever een meisje zijn..


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb 't boek gelezen. Het was wel leuk, ja.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet gelezen, klinkt wel interessant.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hier was ooit al eens een topic over, en toen dacht ik 'he dat boek klinkt opzich wel interessant, ik ga het op mijn boekenlijstje zetten'. Maar vervolgens heb ik heb nog niet gelezen :')
    Maar nog steed, lijkt het me in interessant boek haha ;p


    Inspiration can hit you any time

    Caoimhe schreef:
    Niet gelezen, klinkt wel interessant.


    26 - 02 - '16

    Caoimhe schreef:
    Niet gelezen, klinkt wel interessant.

    Ik heb bijna alle boeken tot en met de brugklas van Carry Slee gelezen en ik vind nu nog steeds Spijt het mooiste van allemaal. Vreselijk zielig boek, maar wel zó mooi.
    Ik moet maar eens een paar van haar boeken gaan lezen. Misschien dat ik die voor literatuur kan lezen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb hem gelezen en ik was er helemaal weg van. Pas bij een van de laatste hoofdstukken wist ik dat het Fleur was :P Dat had ik echt niet verwacht! Maar Carry Slee schrijft voor elke leeftijd heel erg goed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik heb hem gelezen en ik was er helemaal weg van. Pas bij een van de laatste hoofdstukken wist ik dat het Fleur was :P Dat had ik echt niet verwacht! Maar Carry Slee schrijft voor elke leeftijd heel erg goed.


    Nou hoef ik het boek niet meer te lezen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nou hoef ik het boek niet meer te lezen.

    Hij wel wel leuk ja, maar ik vond het einde abosluut niet onverwacht.

    Caoimhe schreef:
    Niet gelezen, klinkt wel interessant.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik heb 'm niet gelezen en ik denk ook dat ik 'm niet ga lezen, aangezien ik boeken van Carry Slee niet voor school mag gebruiken (het niveau van haar boeken is te laag voor boekverslagen, vinden ze -.-), maar het klinkt wel interessant!


    “Love is a contradiction.”

    Minichick schreef:
    Ik heb 'm niet gelezen en ik denk ook dat ik 'm niet ga lezen, aangezien ik boeken van Carry Slee niet voor school mag gebruiken (het niveau van haar boeken is te laag voor boekverslagen, vinden ze -.-), maar het klinkt wel interessant!

    Ze heeft ok 16+ boeken, waaronder Joël.
    Ik heb er al twee van haar gedaan, Spijt in de eerste en Joël in de derde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nerveus schreef:
    Ik heb hem gelezen en ik was er helemaal weg van. Pas bij een van de laatste hoofdstukken wist ik dat het Fleur was :P Dat had ik echt niet verwacht! Maar Carry Slee schrijft voor elke leeftijd heel erg goed.


    Je mag er wel even heel grot SPOILER boven zetten voortaan. (: Ik hoef hem niet meer te lezen nu.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nou hoef ik het boek niet meer te lezen.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    ik ben aan het lezen voor 2de keer nu


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise