• Om te vieren dat het zo goed gaat met Quizlet.nl, de e-mail het weer doet en we de mijlpaal van 100 miljoen (!) pageviews hebben gehaald, hebben we wat leuks gemaakt voor op alle leden. (hoera)

    Vanaf nu kun je onder het kopje 'Prijsvragen' (links in het menu) een overzicht vinden van allerlei prijsvragen waar je gratis leuke prijzen mee kunt winnen.

    En het leukst is nog wel dat de antwoorden er vaak gewoon bij staan (A)

    Elke dag komen er automatisch nieuwe prijsvragen bij, dus je kunt steeds opnieuw meedoen en prijzen winnen! (yeah)

    http://www.quizlet.nl/prijsvragen.php


    Dit is mijn signature...

    Hip! :)


    Träume sind wirklich!!

    Die dingen zijn wel veilig enzo? Aangezien je je voor en achternaam etc moet invullen.

    I LIKE IT BABY<3333333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Die dingen zijn wel veilig enzo? Aangezien je je voor en achternaam etc moet invullen.

    Het zijn zover ik kan zien alleen maar respectabele bedrijven waar de prijsvragen gehouden worden. Uiteraard is het ieders eigen keuze om gegevens achter te laten.


    Dit is mijn signature...

    Hip Hip HIPPERDEPIP.. oke ik sla vandaag dus ff nerges op :S

    Wow dit is echt cool XD ik heb nog nooit dat op een site zien staan X') Ik dacht eerst dat dat door quizlet was georganiseerd. Ineens 100.00 euro XD Jaja Rutger money te veel? (A)


    BAM!

    Omg hip :3


    Mew <3

    Ja,nu ga ik even blond doen^^
    Je hoeft helemaal niks voor die prijzen te betalen enzo?


    Music is the new sex

    Whaa stoer man ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja,nu ga ik even blond doen^^
    Je hoeft helemaal niks voor die prijzen te betalen enzo?

    Meedoen aan de prijsvragen is 100% gratis!

    Wie niet waagt wie niet wint, zegt mijn moeder altijd :D


    Dit is mijn signature...

    *wordhyper*


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Woohoo [/sarcasme]
    I mean, moet je kijken naar die vragen O.O'
    Bent u tevreden met de aansluiting van uw levengs-gedoeverzekring op je pensioen.
    Like, ik ben nog maar 13 x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmm best wel leuk dat het er staat, maar weet toch niet of et te vertrouwen is, ik heb er om eerlijk te zijn mijn twijfels bij.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmm best wel leuk dat het er staat, maar weet toch niet of et te vertrouwen is, ik heb er om eerlijk te zijn mijn twijfels bij.

    Ik ook.


    Music is the new sex

    je kan aleen mee doen als je in 1990 geboren ben of nog daarvoor!