• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:36 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Heb je er al eens over na gedacht dat hij misschien liegt omdat jij er zo jaloers en onzeker van wordt als hij zulke dingen zonder je doet? Waarschijnlijk weet hij evengoed dat het op ruzie uitloopt als hij eerlijk is.

    als hij weet dat ik me er niet fijn bij voel, waarom doet ie het dan? waarom gaat ie dan niet gewoon bij me weg als hij tegen me gaat liegen ><


    Sometimes it's best not to care.

    SpaceBUNNY schreef:
    (...)
    als hij weet dat ik me er niet fijn bij voel, waarom doet ie het dan? waarom gaat ie dan niet gewoon bij me weg als hij tegen me gaat liegen ><

    Hij kan zich hetzelfde bij jou afvragen. Jij voelt je er ook niet fijn bij als hij het doet.
    Maar jullie houden van elkaar en daarom ga je niet zomaar bij elkaar weg.

    Jongens kijken sowieso naar andere meiden of het nu bewust of onbewust is. Zolang het maar bij kijken blijft is er niets aan de hand toch? Ik ben ook verschrikkelijk onzeker en ben snel jaloers en geprikkeld over zoiets. Maar als je je onzekerheid je vertrouwen laat naar beneden halen, dan gaan jullie niet zo lang meer samen zijn. Dat ondervind ik ook snel (: Dus laat hem toch lekker plezier maken met zijn vrienden. Zolang hij niets verkeerds doet en alleen maar kijkt, dan is dat toch probleem?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right