• Vrolijk zitten jullie in de bus. Lekker door de wereld reizen met je beste vrienden, wat wil iemand nog meer! Het is lekker rustig hier jullie hebben al een half uur geen teken van leven gezien. Tot nu toe is jullie vakantie geweldig verlopen. Al een paar weken reizen jullie rond en ondertussen zit je lekker te keten in de bus. Als iemand een grap maakt kijk je lachend achterom de bus in maar dat had je niet moeten doen. Ineens begint iedereen te schreeuwen en als je voor je kijkt zie je waarom, maar het is al te laat. Met een knal rijd je tegen de man aan die een paar meter voor de bus uit vliegt en met een klap neerkomt. Je schreeuwt en weet niet wat je moet doen dus je rijd heel hard door.


    De vakantie
    Jij en 7 van je vrienden zijn op vakantie in. Jullie zijn net in Myanmar geweest en reizen jullie door Thailand. Het is een toffe vakantie en jullie hebben een busje gehuurd om door het land te crossen. Als jullie genoeg hebben van Thailand willen jullie door naar Vietnam en van daar uit zien jullie wel verder. Het geld is geen probleem aangezien jullie allemaal heel erg lang gespaard hebben om met zijn allen op reis te gaan. Bovendien zijn euro's veel meer waard dan het geld daar. Jullie zijn net twee dagen in Thailand als er iets vreselijks gebeurt. Jullie rijden iemand aan op een stil weggetje. Omdat jullie zo geschrokken zijn en geen idee hebben wat jullie moeten doen rijden jullie keihard door. Er waren geen getuigen en niemand komt er achter wat er is gebeurt behalve als een van jullie zich wil gaan aangeven. Wat gaat er gebeuren?

    De bus
    De bedden
    De badkamer

    Rollen
    Jongens
    Sanabel -
    -
    -
    -

    Meisjes
    Bougeotte - Irene White
    [qhorseslover6[/q] -
    -
    -

    Invullijstje
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Wat vind je van het ongeluk (dus ook of je wil dat jullie je aangeven)
    Extra (rijbewijs, drugs gebruik, seksuele voorkeur etc)

    -Ik zoek ook iemand die de bus bestuurde
    -Vergeet niet grote kans dat jullie heel wat jaartjes moeten zitten als jullie je aangeven aangezien jullie in eerste instantie zijn door gereden nadat jullie iemand hadden doodgereden en de Thaise gevangenis werkt niet precies zoals in Nederland.
    -Jullie zijn vrienden, maar het mag ook dat er broes en zussen tussen zitten of dat twee al een relatie hebben en zo, het is niet alsof jullie elkaar net ontmoeten overleg hier dus goed in

    Regels
    Maximaal 1 personage per persoon
    Iedereen is 18 of ouder
    Ik wil dat er minimaal 3 mensen zijn die zich niet willen aangeven en minimaal 3 wel!
    Minimaal 300 woorden
    Of topic in een spoiler of tussen haakjes
    Naam van je personage boven je stukje zetten
    3 post wachten tot je weer post in het speeltopic
    We gaan met respect met elkaar om

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 19:55 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Oew, lijkt me leuk! Ik wil wel een meisje


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een meisje die de bus bestuurde?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jullie staan op de lijst


    It's very important for you to believe that you are the one

    Yeeyy!!! Ik maak haar grotendeels vanavond.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 17:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam


    Irene White

    Leeftijd
    19

    Geslacht
    Vrouw








    Uiterlijk


    Irene heeft warme bruine ogen en zachte rozige wangen. Haar lippen zijn vrij donker waardoor ze mooi afsteken op haar gezicht. Omdat ze zelf zo klein gebouwd is en maar 1.58 is lijken haar lange donkerblonde dreadlocks nog langer. In haar dreadlocks heeft ze ook gekleurde kralen vast laten zetten. Verder heeft ze in haar oren behalve gewone oorbellen verschillende piercings en ook onder haar lip en in haar neus heeft ze verschillende piercings. Daarnaast heeft ze nog 4 tatoeages.
    1 2 3 4

    Innerlijk
    Irene is altijd al een beetje een dromerig type geweest. Haar fantasy reikt ver en daardoor heeft ze ook vele fabeltjes verzonnen en opgeschreven. Ze zat op een schrijfschool, zodat ze schrijver kon worden, maar het beviel haar niet. Niet dat ze er niet goed in was of omdat ze schrijven niet meer leuk vond, maar omdat Ze er niet goed thuis voelde. Bovendien was het een erg strikte school met heel veel regeltjes. Het was niet dat Irene niet gedisciplineerd was, maar ze hield niet van regels. Oke ze kan het begrijpen dat je met respect met elkaar om moet gaan en zo, maar bijvoorbeeld dat de school een dresscode had kon ze niet begrijpen. De mensen op de school waren toch volwassen? Die konden heus wel zelf bepalen wat ze aantrokken. Aangezien ze toch genoeg van haar school had, was de vakantie echt perfect voor haar. De school had trouwens geen genoeg van haar. Ze was wel degelijk een van de beste leerlingen. Bovendien vonden alle leerlingen en leraren haar aardig. Soms een beetje raar, maar wel aardig. Dat was iets wat bijzonders aan Irene. Het was haast niet mogelijk haar niet aardig te vinden. Behalve als je haar boos had gemaakt. Dat is pas 1 in haar leven gebeurt gelukkig. Haar naam betekent niet voor niks "vrede". Als jij degene bent die Irene boos heeft gemaakt, zal je boeten. Ze zal er alles aan doen om je pijn te doen. Niet door je te slaan natuurlijk, maar op andere manieren. Dat komt omdat jij haar pijn moet hebben gedaan, anders is was ze nooit boos geworden. Buiten wanneer ze boos is, is Irene misschien wel aardig, maar heus geen engeltje. Ze heeft respect voor anderen, maar trekt zich tegelijkertijd niets van aan wat anderen denken. Mensen zijn vrij en mogen doen wat ze willen en geniet van het leven zijn twee van haar lijfspreuken. Het zou haar niet kunnen schelen als ze over een jaar dood neer zou vallen, zo lang ze maar heeft genoten van de tijd die ze heeft gehad. Ze wil alles een keer uit proberen, daarom heeft ze de meeste drugs al eens gehad en heeft zoveel aan haar lichaam verandert.

    Wat vind je van het ongeluk
    Het is vreselijk wat er is gebeurt, maar als jullie iets hadden willen doen hadden jullie het gelijk moeten doen. Nu is het te laat. De kans dat jullie levenslang krijgen is te groot en jij wil nog wel wat langer van je leven genieten.

    Extra
    Irene heeft haar rijbewijs een maand voor ze op vakantie ging pas gehaald. Ze rijd namelijk nooit, maar toch wou ze het wel kunnen. Ze is pansexueel, dat houd in dat het haar niet uit maakt, jongen, meisje, iets er tussen in als ze van je houd, dan houd ze van je. Hoewel ze wel regelmatig uit gaat met mensen word het nooit een echt serieus iets. Dat kan haar ook niet zo veel schelen. Zoals eerder gezegd probeert Irene alle drugs wel, maar de enige waar ze echt vaak gebruik van maakt is weed. Hoewel een beetje alcohol of een sigaretje ook niet mis is.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 2:58 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik schrijf me uit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Ik schrijf me uit.

    Het spijt me, ik doe echt aan veel te veel rpg's mee

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 9:19 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Kan ik nog meedoen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jup


    It's very important for you to believe that you are the one

    Iemand?


    It's very important for you to believe that you are the one

    -

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:15 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ehm, mag ik een meisje?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ohja ik wil btw ook een meisje als dat kan (:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Gaat dit nog door? Denk het niet...


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman