• Even een topic voor de duidelijkheid. Ik hoor steeds vaker, zeker nadat er een nieuwe regel wordt ingevoerd, dat mensen vinden dat het hier veel te streng wordt. En ik wou even wat duidelijk maken. Ik zal even quoten wat ik in een ander topic zei;

    En ik weet dat het net lijkt of we het hier modineren, (meheh. B) ) en er straks niets meer mag, maar bedenk dit even; Quizlet bestond al als site, en had al een hoop leden. Het forum is pas later gekomen. En omdat iedereen meteen al gebruik kon maken van het forum, en Rutger en de andere (toenmalige) mods nog geen ervaring ermee hadden, waren er nog geen regels. Alle andere fora (op andere sites) hadden die wel al, dus daar was het vanzelfsprekend. Dit forum is nog aan het opbouwen, (nog steeds) en neemt nu al die regels aan. Vergelijk Quizzel even met andere fora waar je zit en dan moet je zien; Het Quizzel-forum is jong en nog redelijk vrij met wat mag en wat niet. Naar mijn mening zijn we nog redelijk buigzaam.


    En dat vind ik. En jullie kunnen eigenlijk niet anders dan het met me eens zijn. Quizzel moet groeien, en groeien kun je alleen door eerst door de groeipijn heen te gaan...

    [/betoog (A) _0_]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Hallo als je het vergelijkt met andere sites zie je dat op quizlet echt vet veel mag =) Dat is ook een van de redenen dat ik ben blijven plakken X') en het forum is mooi XD andere forums hebben van die gare mapjes >.< pft haat aan die dingen XD


    BAM!

    Mee eens, ik erger mij daar nu ook volledig aan -.-'


    What's wrong whit loving someone?

    Ik erger me er echt dood aan O.ô
    Ben het hier dus helemaal mee eens.:3

    @JOYCEDIAMOND

    Waarom zou het forum verwijderd moeten worden?;3 Als je het op een gevangenis vind lijken, moet je maar naar de shoutbox gaan O.o


    ok

    Verwijder het forum dan ofso alleja ,,
    ik vind dat het ier echt op een gevangenis begint te lijke;

    Goed, dan verwijderen we het forum en de shoutbox toch?


    Bored.

    luiheid heb geen zin om het te lezen (x


    Keep on smiling

    Ik vind het logisch dat er regels zijn. Naar mijn mening gaat het helemaal prima hier. :]


    blame the bully.