• Hi everyone!
    Ik zoek wat nieuwe verhalen omdat mijn abolijst een beetje leeg is!
    Wat ik wel lees:
    # One Direction (bromances ook!)
    # Justin Bieber
    # Austin Mahone
    # Onbekende Personen

    Wat ik niet lees:
    # Twilight
    # Vampiers
    # Horror
    # Historie
    # Eigenlijk alles wat niet bij 'wat ik wel lees' staat x')

    Nou, ben benieuwd!
    En mijn nieuwe Justin Bieber story is deze: KLIKHIER !
    xxxx


    Don't let your life be lived by somebody else.

    She’s my creditcard shawty
    ft. Justin Drew Bieber


    “Wanna be there when you wake, when there’s no make-up on your face.”





    Ik hoop dat je het leuk vind ! <3
    &de afbeelding is aanklikbaar.


    LEGGO!



    ‘‘Who's the murderer?’’

    ‘‘I'll help you find out.’’


    #12+
    #bromance
    #one direction bestaat niet
    #probeer elke dag te posten, lukt niet altijd
    #kiana


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    That's not me || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Het is mn eerste story en ik zou graag wat lezers/abbo's/kudo's krijgen. Misschien is het een leuk verhaal voor jou?

    http://www.quizlet.nl/stories/78710/we-talk-about-forever-but-we-only-got-todaylouis-tomlinson/


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Neem een kijkje op mijn profiel!! :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

"They will never be famous."
"You'll never meet them."
"They don't know you exist."
"what did you expect?".




"
Hi, my name is.."
"I know who you are.".



I had to remove my first story, and account, but I couldn't live without writing. So I made a new account and started a new story.

Abo? Kudo? That would mean the world to me. Just to show the person ,who made me remove my first story that I can write and that I'm not pathetic. C: <3

http://www.quizlet.nl/stories/76816/quothi-my-name-isquot-quoti-know-who-you-arequot--one-direction/

hihi ^^


you're a victim of your own mind.

The lost princess


We are all exploirers trying to find ourselves.



Korte uitleg van het verhaal:
Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


Keep your head up, keep your heart strong

deze story eigenlijk een random verhaal over twee meisjes en hun leven in de 'middeleeuwen'. Onbekende personen, maar er komen ook personages van de serie pandora hearts in voor, maar je hoeft die helemaal niet te kennen om het verhaal te begrijpen, integendeel..

The past of my dear Claire



De Professor Hershel Layton, zeer gewaardeerd in het oude London, lost mysteries op mijn zijn trouwe metgezel Luke Tritton.
Hershel, wier vroegere liefde Claire omkwam bij een explosie van een tijdmachine, heeft nooit een andere liefde gevonden. Als hij jaren later een schim van haar tegenkomt, waar hij nogmaals van afscheid moet nemen, besluit de professor meer te weten te komen over het verleden van Claire. Hij stuit op allerlei raadsels over haar verleden en vraagt zijn jonge vriend Luke om te helpen. Op het moment dat het spoor dood loopt, komen ze schokkende feiten tegen over Claire. Hershel is in de war, zo kende hij Claire niet! Vanaf een afstandje kijkt Luke naar zijn mentor, die tegen beter weten in verder gaat met zoeken omdat hij niet kan geloven en aanvaarden dat Claire die misdaden heeft begaan. Als inspecteur Chelmey twijfelt aan Herhsel's geestelijke vermogens als alle bewijzen pleiten voor Claire's schuld, vind Luke een oud schrift die alles doet veranderen...


"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Klik


"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Neem een kijkje op mijn profiel (:


"You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

Check mijn profiel voor deze stories:
Nwe story: Lots Of Love Liam Payne. co auteur: Liamousine
Best lopende: I Didn't Know That I Fell For You >Zarry
Onbekende personen: What's Wrong With Us, (wordt aan gewerkt.)
Vampiers: You Changed my Life Forever ft Harry Styles.
Overig: My Only Love > Zayn Jawaad Malik


Thank you for the tragedy, I need it for my art.