• Hi everyone!
    Ik zoek wat nieuwe verhalen omdat mijn abolijst een beetje leeg is!
    Wat ik wel lees:
    # One Direction (bromances ook!)
    # Justin Bieber
    # Austin Mahone
    # Onbekende Personen

    Wat ik niet lees:
    # Twilight
    # Vampiers
    # Horror
    # Historie
    # Eigenlijk alles wat niet bij 'wat ik wel lees' staat x')

    Nou, ben benieuwd!
    En mijn nieuwe Justin Bieber story is deze: KLIKHIER !
    xxxx


    Don't let your life be lived by somebody else.



    Living On My Own


    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    • Vanaf 13 juli 2012.
    • Onbekende personen.
    • Avontuur & romantiek.
    • Geheel Nederlands.

    •




    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson


    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    • Vanaf 18 juli 2012.
    • Fanfiction.
    • Drama & romantiek.
    • One Direction bestaat als een onbekend groepje.
    • 16+ is aangeraden om te lezen.
    • Geheel Nederlands.



    Breath of Life • Niall Horan


    Johanna is een doorsnee agente die werkt voor de Belgische politie. Er is maanden een signaal voor de meest gezochte kinderverkrachter van Europa, maar niemand van de gewone autoriteit slaagt erin om hem te snappen. Volgens de top van OEA – Office for European Agents – in Berlijn zit er maar één ding op: drie geheime agenten inschakelen, en daar hoort Johanna bij. Dat verandert haar leven, evenals haar privéleven als haar leven als agente.

    • Vanaf 16 juli 2012.
    • Fanfiction.
    • Actie/detective/misdaad, drama & romantiek.
    • One Direction bestaat niet.
    • 16+ stukken zijn aangeduid.
    • Deels Nederlands, deels Engels.

    Veel leesplezier!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Romantisch Misbruikt. -Ziam Mayne.
    Give me more than this -Ziam.
    Would you come? ¤Zarry Stalik ¤


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dream Big - Justin Bieber



    Soundtrack • Justin Drew Bieber • Larissa Sarah McKnight


    Nederlands geschreven - Dream story - 12 Hoofdstukken


    It's time to say goodbye • Niall Horan


    I can honestly say you've been on my mind. Since I woke up today. I look at your photograph all the time. These memories come back to life. I remember when we kissed. I still feel it on my lips. The time that you danced with me with no music playing. But I remember those simple things. I remember 'til I cry. But the one thing I wish I'd forget.
    The memory I wanna forget is our goodbye

    "Help me!"



    - Contrast&Mackenzi&Jieber
    - Emotional Story
    - Based on a real story
    - Audrey Nash & Niall Horan


    Nederlands geschreven - 4 hoofdstukken


    Life is a beautiful struggle

    Ik weet niet of je van One Direction verhalen houdt, maar zo ja, hier heb je er eentje (:



    I hate myself for this
    I hate this person I've become
    I hate who I am and who I thought I would never be
    I hate destiny for making me this way
    I hate the selfishness I have now become
    I hate the crazy world I'm living in called my life
    I hate when my friends suffer because of my life
    I hate the fact that everything I've worked so hard not to be is what defines me
    I hate that I love you, Liam James Payne.


    ~Hoofdpersoon; Neveah Hale
    ~Gaat over; Liefde, haat en verwarring
    ~Geschreven in; Nederlands
    ~Leeftijd; Kan 16+ bevatten
    ~Extra; One Direction bestaat





    (: Het is nog vrij onbekend, want hij is pas net begonnen, hahaha

    Why are you so rude? | Ziall.






    wishing you were here
    holding me tight
    kissing your lips
    making everything all right
    hoping you love me
    like I love you
    you are the world to me
    you holding me
    is where I need to be
    holding each other close
    every night
    not remembering any fights
    i want you here with me
    so I can hold and kiss you
    like it could be

    x Helemaal Nederlands.
    x Ruzie.
    x Liefde.
    x Kan 16+ bevatten.
    x Haat.
    x Ziall Bromance.
    x Sorry voor taalgebruik af en toe.
    x Neem abo, ik waarschuw niet.



    Veel leesplezier ! ;D.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik weet niet of je dit helemaal is wat je zoekt.. Het is wel onbekende personen, maar ik ga er waarschijnlijk wel wat fantasy doorheen gooien, maar niet echt op de manier die de meeste mensen kennen. Dus niet op de manier van vampiers, weerwolven en al die andere dingen, maar op een hele andere manier. Mijn verhaal is nog heel erg nieuw, dus er staat nog maar weinig online. Het gaat over het ontstaan van alles en begint het met Hof. Het is een beetje bijbels opgebouwd, omdat het begon als een schoolopdracht.

    Nou ja, als je dus nog op zoek bent naar verhalen, dan hoop ik dat je even een kijkje neemt bij mijn verhaal ;)

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik ben niet zo handig met al die URLs en zo.. :(


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Love isn't a game, love is a feeling. • Harry Styles

    Harry Styles story, abbo's zijn gewaardeerd. ^^

    The Bomb Sqaud.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    http://www.quizlet.nl/stories/90627/just-a-fan---harry-styles/




    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is

    Just a Fan



    Nederlands geschreven
    Deels Engels gespoken
    One Direction bestaat




    Elke dag minimaal één hoofdstuk, anders de volgende dag minimaal twee!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:10 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Save Me • Malik & Styles









    •Harry E. Styles,
    •Zayn J. Malik
    •Ady Z. Hasworth. 

    •The first real chapter will be on 26-07-2012
    •HoranMalik



     



    --
    Prolouge

    Je kent vast wel het gevoel, dat je niets meer bent. Dat je voor niemand meer iets betekend. Het gevoel dat je niet goed genoeg bent voor deze harde wereld. 
    Als je jezelf daarin herkend, weet ik zeker dat je ook wel eens de gedachte hebt gehad om zelfmoord te plegen. Dat je het idee had dat om in jezelf te snijden de enige uitweg was. Dat was iets wat je moest doen. Je dwong jezelf. 
    Je duwde je vinger in je keel, omdat je jezelf te dik vond, terwijl andere mensen je prachtig vonden en graag met jou van lichaam zouden willen ruilen. Want iedereen is prachtig, op zijn eigen manier. Toch zie je deze problemen vaker bij meisjes dan bij jongens. Waarom? Meisjes hebben een jongen nodig die ze verteld dat ze mooi zijn, een jongen die er voor haar is wanneer  ze hem nodig heeft. Een jongen voor wie zij de wereld is. 
    Ik heb er twee. Ik heb twee fantastische jongens die me met alles steune, alleen moet ik die nog leren kennen. Mijn naam is Ady Zoë Hasworth en dit is mijn verhaal. Samen met mijn twee beste vrienden Zayn en Harry. De jongens die me hadden gered, gered van de dood. Maar.. Nu als eerst moest ik Harry zien te redden
    Dit is mijn verhaal, mijn verhaal die ik nu met jou ga delen.

     



    ik hoop dat je het een kans geeft c: ! Het gaat het meeste over Harry, zegmaar en dan soms komt Zayn ook erin en derest van 1D. Maar het meest over Harry. 

     Save me • Malik & Styles

    Ik heb een net beginnend One Direction verhaal met vooral Harry Styles

    Het gaat vooral over de vakantie en daar is Harry dan ook. De andere jongens van One Direction komen er ook nog in voor. Ik ben er vandaag aan begonnen.
    Back To Summer Paradise ft. Harry Styles Kijk maar of je het wat vind. x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 13:39 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne





    Our love is doomed, because I have to die, and you are the one who has to kill me.


    ~Soundtrack.
    ~BiebrlyHills productions.
    ~Start: 1 Augustus 2012.


    •Klik voor de proloog.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.



    And it's so hard to say goodbye
    When it comes to these rules


    |• Started: 20-7-2012
    |• HoranMalik


    __
    Prolouge 

    Je kent het wel, ups en downs. Zelfs ik, Georgia Felice McCan, had ze. Als mensen mijn leven vanaf de buitenkant zagen, zag het er behoorlijk fijn uit. Ik haalde goede cijfers, had altijd een lach op mijn gezicht staan, had dure kleding en veel vrienden. Zodra mensen mij en mijn familie leerden kennen, kwamen ze de waarheid te weten. 
    Mijn vader deed een gevaarlijke en aparte baan. Hij deed iets, wat hij beter niet kon doen. Wel had hij een hele groep achter zich staan. Waar alleen maar jongens inzaten. 
    Hij had nooit verwacht dat ze mij wat zouden aandoen. Dat zij mijn leven zouden komen verwoesten. Hij kwam het ook nooit te weten. Niemand zou het weten, alleen hij en de groep. 
    Maar voor nu, weet je genoeg om het hele verhaal te snappen.. ~xx Georgia.




    Jason McCan is de broer van Georgia. Hij is in dit verhaal niet Justin, maar wel een crimineel. 
    Ik hoop dat mensen het een kans willen geven, desondanks de meeste mensen op quizlet geen fan zijn. Hope u enjoy c: 
    Ik ben pas bij hoofdstukje 7, dus zo heel veel is het nog niet.. 

    Link: 
    Kill her •Bieber



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -