• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Grace

    "Oh gelukkig" zei ik nu zachtjes omdat we voorbij de jongens liepen. Ik keek 1 van de jongens even aan en glimlachte. "Het blijft wel leuk om die mensen te plagen".

    Alex Devonn Lynch

    Ik klemde mijn kaken op elkaar toen ze de pijl uit mijn arm trok. Ze voelden een stuk zwakker aan nu ze beidden heftig bloedden, maar ik was nog altijd sterker dan haar. Ik dook onder haar door, draaide me om en kwam vlak voor haar weer boven water. Die kant zou ze niet op gaan. Op het land was ik een stuk trager, maar in het water was ik in het voordeel. Sterk in het voordeel.

    [Trouwens, als ze het land op gaan, waar komen dan de kleren vandaan? Zomaar, poef? Of zijn ze naakt? Of wordt hun staart bijv. kleding? Zoals bij Alex, blauwe staart wordt blauwe broek?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brooklynn Grey

    'Dat zal ik ook niet ontkennen,' lachte ik en knipoogde naar de andere jongen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adelynn Jae Callida
    Het scheelde niet veel of ik was tegen hem aangebotst, maar ik kon nog naar achteren wijken. Voor een mens was ik aardig thuis in het water, iets wat ik als training had gedaan. De andere jagers hadden me voor gek verklaard, maar anders was ik nu al minstens twee keer aardig verwond geweest.
    Mijn smaragdgroene blik viel onwillekeurig op zijn gezicht, aangezien dit de eerste keer was dat ik hem goed kon zien. Hij was ouder dan ik had verwacht. Zelfs voor een Speciem was hij opvallend knap, en waren ze dat niet allemaal? Geërgerd wierp ik hem een koude blik toe. Ik keerde hem mijn rug niet toe, ik leek wel gek.

    [Ik denk *poef* kleren? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Grace

    Ik keek nog even naar achteren en schonk de jongen een glimlach. Iets wat altijd iemand voor even afleidde. "Wij zijn slecht".

    Nicole
    'Waarom moet een jongen dan donkerkleurig haar hebben?' vraagt hij. 'Dat is sexier,' antwoord ik simpel, 'blond is gewoon eerder schattig en donkerkleurig is eerder sexy,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "Nog meer voorkeuren ?" vroeg ik terwijl ik mijn blauwe ogen op haar gezicht liet rusten.

    Brooklynn Grey

    Ik grinnikte, 'Heel slecht,' Ik keek nog even achterom en de jongens kwamen naar ons toe. 'Kunnen we het aan denk je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Grace

    "Ik heb zin in een spelletje" zei ik grijsend. Ik draaide me om en keek de jongens aan met mijn felblauwe ogen.

    Nicole
    'Nog meer voorkeuren?' vraagt hij. Ik kijk even recht in zijn blauwe ogen waarna ik weer naar de zee kijk. 'Hmm, hij moet langer zijn en gespierd is ook wel fijn. Oogkleur maakt me niet zoveel uit,' antwoord ik. Dan kijk ik hem weer even aan. 'En wat zijn jouw voorkeuren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "Niet iedereen heeft voorkeuren" zei ik simpel, "Maar ze moet wel veel lachen en een mooie buitekant hebben".

    Brooklynn Grey

    Ik grijnsde naar Grace en mijn ijsblauwe ogen gleden van de ene jongen naar de andere.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nicole
    'Niet iedereen heeft voorkeuren. Maar ze moet wel veel lachen en een mooie buitekant hebben,' zegt Drew. Ik knik en ga met mijn hand door mijn lange blonde haar. 'Als je hier niet vandaan komt, hoe ben je hier dan gekomen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Devonn Lynch

    Het heldere water om ons heen kleurde langzaamaan rood, maar ik besteedde er geen aandacht aan. Ik zorgde ervoor dat ik op een veilige afstand bleef, zodat ze niet weer een pijl in mijn lijf kon duwen, maar wel zo dichtbij dat ik haar binnen een seconde weer te pakken zou hebben moest ze er vandoor proberen te gaan.
    "Je weet toch dat je niet levend uit deze wateren gaat komen, hè?" Het was de bedoeling dat mijn stem nonchalant zou klinken en gepaard ging met een soort grijns, maar in plaats daarvan klonk het gefrustreerd en boos en stonden mijn ogen donker van woede.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Drew

    "Uhm, met mijn benen ?" zei ik lachend.