• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelynn Jae Callida
    De grijns die zijn gezicht waarschijnlijk had moeten sieren was meer een grimas. Mijn eigen mondhoeken krulden onwillekeurig omhoog tot een aanlokkelijke glimlach, maar niet zoals een Speciem.
    Nee, zo zou ik nooit worden. Vreemd genoeg leek ik aantrekkelijk te zijn voor "mannen" op een andere manier, een manier die ik zelf nooit zal begrijpen. Niet dat ik nu van plan was dit.. ding te versieren, gadverdamme. Ik had überhaupt geen interesse in een relatie, laat staan met zo'n geval.
    'Daar ben ik niet zo zeker van als jij,' antwoordde ik, terwijl ik mijn vingers strakker om de twee pijlen in mijn hand wikkelde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nicole
    'Uhm, met mijn benen?' zegt hij lachend. Ik rol even met mijn ogen, 'erg grappig bijdehandje,' grinnik ik, 'en nu echt, hoe ben je hier gekomen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "Er was ruzie thuis en ik besloot te gaan wandelen, toen ik na een uur hier kwam, ben ik hier blijven zitten" loog ik vlotjes. Nooit liegen ha ? Yeah sure.

    Nicole
    'Er was ruzie thuis en ik besloot te gaan wandelen, toen ik na een uur hier kwam, ben ik hier blijven zitten,' zegt hij. 'Pfff, ruzie,' zucht ik, 'vertel mij wat. Mijn ouders maken echt om de haverklap ruzie,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Devonn Lynch

    Mijn wenkbrauw schoot omhoog en cirkelde om haar heen.
    "Waar wilde je heen? Ik kan dit dagenlang volhouden. Jij niet. Je bent niets meer dan een zielig hoopje mens, je kunt niets, compleet nutteloos. Voer. Je kunt geen kant op."
    Ik was me bewust van de pijlen in haar hand, maar als ze die in mijn armen bleef boren, dan hield ik het ook nog wel een tijdje vol. Ja, dat deed zeer, maar het was niet fataal. Ik was fysiek sterker dan een mens en kon meer bloed verliezen voor ik net zo verzwakt raakte als hun. Mensen waren een zwak ras.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Drew

    Ik knikte en keek naar de zee. "De mens is een raar iets," zei ik alleen maar.

    Adelynn Jae Callida
    Ik hield hem gevangen met mijn ogen, weigerde hem los te laten met mijn blik. Natuurlijk, ik was een mens. Ik was een meisje, en ik was zeventien. Maar dat zei nog bijzonder weinig.
    'Je bent gewoon lichtelijk beschaamd, omdat je je een keer hebt laten afschrikken door een mens,' herinner ik hem nog even aan die middag.
    Bedenkelijk laat ik de pijl door mijn vingers glijden, geef er één over aan mijn andere hand zodat het niet uitmaakt van welke kant hij eventueel aan kan vallen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nicole
    'De mens is een raar iets,' zegt Drew terwijl hij naar de zee kijkt. Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk hem wantrouwig aan, 'en wat wil je daar mee zeggen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "We stammen toch af van dieren ? Dieren hebben 2 dingen nodig, Eten en een partner om zich mee voort te planten, de mens daarentegen wil van alles bereiken in zijn leven en is op zoek naar de ware liefde". Ik was goed in liegen, geef toe ! Ik verzon dat net ! Anders was ik erbij.

    Nicole
    'We stammen toch af van dieren ? Dieren hebben 2 dingen nodig, Eten en een partner om zich mee voort te planten, de mens daarentegen wil van alles bereiken in zijn leven en is op zoek naar de ware liefde,' zegt hij. Ik kijk hem nog steeds een beetje wantrouwig aan, 'dus jij wil helemaal niks bereiken en met een willekeurig meisje trouwen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Devonn Lynch

    Ze had nu in iedere hand een pijl, maar ik bleef nog steeds afstand houden. Niet te dichtbij komen. Nog niet, nog even wachten. Ik moest wachten op het juiste moment. Verdomme, als ze die pijlen niet had gehad dan lag ze nu dood op de bodem en had ik mijn honger kunnen stillen.
    "Omdat ik één keer moest kiezen tussen mijn dood of haar dood? Geloof mij als ik zeg dat mijn prooien daarna dat wel weer goed gemaakt hebben. Je hebt me één prooi ontnomen, daar kan ik mee leven. Maar nu ben jij mijn volgende prooi en je zal me niet ontlopen."
    Van onderen. Ik moest haar opnieuw van onderen aanvallen, want van de voorkant zag ze me te makkelijk aankomen en aan de zijkant had ze die pijlen.
    En dus, zodra ik weer achter haar zat, dook ik naar onder en greep haar polsen vast, om de pijlen buiten het bereik van mijn lichaam te houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Drew

    "Ik heb gewoon uitgelegd waarom ik onze soort zo raar vind, dat wil niet zeggen dat ik die dingen zelf niet wil" zei ik glimlachend.

    Nicole
    'Ik heb gewoon uitgelegd waarom ik onze soort zo raar vind, dat wil niet zeggen dat ik die dingen zelf niet wil,' zegt hij glimlachend. 'Nou vertel dan eens wat jij in je leven wil bereiken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adelynn Jae Callida
    Mijn lichaam was onwillekeurig in beweging gekomen zodra hij onder was gedoken, maar voor ik ook maar twee meter verder had kunnen komen greep hij mijn polsen vast. Ik liet de linkerpijl verder weg glijden, totdat hij enkel tussen mijn vingers zat. Met de nodige moeite kon ik achterhalen waar hij precies was, waarna ik de pijl zo draaide dat de punt niet ver van zijn gezicht vandaan was.
    Dit kon ik niet laten gebeuren. Ik stierf niet als voedsel voor een Speciem. Ik had er verdomme al twee vermoord, dan kon een derde er ook nog wel bij.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Drew

    "Gelukkig worden," zei ik rustig. Ik ging maar verder met liegen en liegen. Dat was nu het leuke aan Spiecem zijn, je kon niet alles aan je ogen zien.