• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske

    'Oh echt?' vroeg hij. Ik voelde zijn lippen tegen mijn hals en voelde hoe zijn tong rondjes maakte. Ik lachte zachtjes naar hem en knikte. 'Uhu, maar sshttt. Het is een geheimpje,' fluisterde ik weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Ik zal het aan niemand vertellen" zei ik, fluisterend bij haar oor.

    Teske

    'Ik zal het aan niemand vertellen,' fluisterde hij bij mijn oor. Ik glimlachte naar hem en drukte een klein kusje op zijn keel. 'Mooi zo,' zei ik zachtjes. Ik sloot mijn armen om hem heen en ging tegen hem aanliggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik lachte zachtjes toen ze tegen me aan ging liggen en keek haar aan. "Ik moest je nog helpen met je zalf".

    Teske

    'Ik moest je nog helpen met je zalf,' zei hij. Ik woelde een beetje. 'Ik lig net lekker,' zei ik met een lachje. Stiekem moest ik eventjes gapen. Ik keek Alex aan. 'Mag ik straks dan weer tegen je aanliggen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Ik zal je eigen persoonlijke mensenlijke stoel zijn" zei ik lachend, "Maar ik zit eigenlijk ook net goed".

    Teske

    Ondanks wat hij zei stond ik toch met tegenzin op. 'Toch moet het, anders begint het te trekken,' zei ik met een glimlachje. Ik liep naar me nachtkastje toe en haalde daar het potje zalf. Ik gaf het zalfje aan hem en trok mijn jurkje uit. Ik legde die op zijn bed en ging met mijn zij naar hem toe staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Geen idee wat je bedoeld met trekken, maargoed" zei ik met een grijns. Ik nam wat zalf en deed het op haar zij. Met een doekje veegde ik de restjes af.

    Teske

    Zijn aanraking voelde goed. 'Dan droogt het uit en dan doet het zeer,' legde ik uit. Toen hij klaar was leg ik het potje weer weg en gooide het vieze doekje weg. Ik ging weer bij hem op schoot zitten. 'Ik doe straks me jurkje wel weer aan. Eerst in laten trekken,' zei ik met een glimlachje en sloot mijn armen weer om hem heen. Ik legde mijn hoofd tegen hem aan en gaapte zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik sloeg mijn armen weer om haar heen en keek naar buiten.

    Teske

    Ik keek een beetje naar Alex, maar hij keek naar buiten. Ik ging recht opzitten en probeerde hem aan te kijken. 'Wat is er Alex?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Moet er iets zijn dan ?" vroeg ik terwijl mijn hoofd haar kant opdraaide.

    Teske

    Ik haalde mijn schouders op en keek hem aan. 'Met jou weet je het maar nooit,' zei ik zachtjes en keek omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik begon te lachen en tilde haar kin op zodat ze me weer aankeek. "Dat zal ik zien als een compliment".

    Teske

    Hij begon te lachen en tilde mijn kin op. Nu moest ik hem wel aankijken. 'Dat zal ik zien als een compliment,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik ging maar weer tegen hem aanliggen. 'Is het goed dat ik straks nog eventjes ga slapen?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you