• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane


    RPG Regels
    - 16+ stukje mogen.
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    Schoolregels
    - 'Relaties' zijn uiterst verboden.
    - Roken is niet toegestaan.
    - Huisdieren zijn niet toegestaan.
    - Men moet gewoon alle lessen volgen, bij spijbelen volgt een passende straf.
    - Men luistert altijd naar de leidinggevende zonder uitzonderingen.


    Rooster:

    Ma
    9.00 - 11.00 Muziek
    11.00 - 11.45 Wiskunde
    12.00 - 14.00 Dans
    14.00 - 15.00 Vreemde talen
    Di
    9.00 - 10.00 Frans
    10.00 - 11.00 Schaatsen
    11.00 - 12.00 Zang
    12.15 - 13.00 Wiskunde
    Wo
    9.00 - 11.00 Zang
    11.00 - 12.00 Gymnastiek
    12.15 - 14.30 Vreemde talen
    14.30 - 16.00 Dans
    Do
    9.00 - 12.00 Tennis
    12.00 - 13.00 Frans
    14.00 - 16.00 Handbal

    Vrij
    9.00 - 10.00 Muziek
    10.00 - 11.00 Tennis
    11.00 - 12.00 Schaatsen

    Za - vrij
    Zo - vrij


    Het begin: Iedereen komt op school aan. Niemand kent elkaar. Ze gaan naar hun slaapzalen en verkennen de school. De meiden en jongens slapen apart.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole
    Ik loop naar beneden en kijk af en toe achterom om te kijken of Liv nog achter mij loopt. Als we beneden zijn ga ik naar rechts en nadat we een paar gangen en deuren door zijn gelopen komen we uiteindelijk uit bij de keuken. 'Gevonden,' zeg ik triomfantelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ariël

    Of ik was te lang piano aan het spelen of ik dacht te veel na want ik was weer aan het vloeken in het Pools. Ik stond op en liep naar de slaapzaal. Ik haalde mijn boeken van Albanees uit mijn koffer voor Talen en liep naar de woonkamer. Ik zag Odessa en Jeffrey maar trok me er niet veel van aan. Ik deed mijn lange rode haren weer los en haalde mijn hand er even door. Eens kijken bij welk woord zat ik ookal weer ?

    Nadal schreef:
    Liam

    "Waar waren die anderen ook alweer?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Daarnet waren ze in de hal," beantwoord ik haar vraag nadat ik het laatste stukje brood hem opgegeten.



    Jessica

    "Dan gaan we naar daar?" stel ik voor.
    Ik leun tegen een tafel en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Odessa

    "Denk jij wat ik denk?"
    "Ik denk precies het zelfde," zeg ik op een donkere toon.
    Dan schiet ik in de lach.
    "Hoe en waar wil je me hebben? Naakt op de bank? Sexy op bed?" grap ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Liam

    "Dan gaan we naar daar?"
    Ik knik goedkeurend en houd de deur voor haar open.
    "Ladies first," lach ik vriendelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica

    "Ladies first."
    Glimlachend stap ik door de deur en kijk hem aan.
    "En nu mag jij weer eerst, want ik heb geen idee waarheen we gaan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeffrey.

    "Ik denk precies het zelfde" Zegt ze op een donkere toon, waarna ze in de lach schiet. Ik grinnik even en laat mijn ogen nog eens over haar lichaam glijden. "Hoe en waar wil je me hebben? Naakt op de bank? Sexy op bed?" Grapt ze. "Nou, dat tweede is wel een goed idee" Zeg ik zakelijk, maar schiet dan in de lach. "Ehm, hoe wil jij erop komen te staan? Een tekening van je gezicht? Van je hele lichaam? Maakt mij niet uit" Zeg ik en kijk haar even glimlachend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Odessa

    "Ehm, hoe wil jij erop komen te staan? Een tekening van je gezicht? Van je hele lichaam? Maakt mij niet uit."
    Ik lach en nestel me even goed in de bank.
    "Doe maar van mijn hele lichaam," lach ik. "Van mijn gezicht is namelijk niet veel over met zo'n hoofddoek."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Liam

    "En nu mag jij weer eerst, want ik heb geen idee waarheen we gaan."
    Lachend schud ik mijn hoofd en leid ik haar door het stelsel van gangen. Ja, je zou hier inderdaad makkelijk kunnen verdwalen. Het duurt niet lang voordat we bij de hal zijn aangekomen. Veel mensen zitten er niet meer.
    "Bestemming bereikt," grap ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeffrey.

    "Doe maar van mijn hele lichaam," Lacht ze, als ze zich even lekker in de bank heeft genesteld, "Van mijn gezicht is namelijk niet veel over met zo'n hoofddoek". "Dat is juist het mooie," Zeg ik, "Niet dat de rest lelijk is" Zeg ik er snel achteraan. "Maar dat je dat durft te laten tekenen en de techniek die je daar voor moet leren, want eerlijk gezegd, heb ik echt geen idee hoe je zo'n hoofddoek om je haar heen wikkelt". Ik schrik een beetje van mijn 'wijsheid'. Wat daar dan ook wijs aan zou moeten zijn. Ik grinnik even. Of het is gewoon brabbel taal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jessica

    "Bestemming bereikt."
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Dan wordt het eens tijd dat ik die mensen ga leren kennen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Odessa

    "Maar dat je dat durft te laten tekenen en de techniek die je daar voor moet leren, want eerlijk gezegd, heb ik echt geen idee hoe je zo'n hoofddoek om je haar heen wikkelt."
    Ik lach om zijn wijsheid.
    "Oke, meneer de schilder," lach ik. "Waar wil je me nou hebben?"

    Liam

    "Dan wordt het eens tijd dat ik die mensen ga leren kennen."
    Ik lach naar.
    "Veel succes," grinnik ik. "Maar dan ga ik weer."
    Ik laat mijn bal zien.
    "Ik ga me hiermee bemoeien," grap ik en dribbelend loop ik weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ariël

    Ik duw op wat toetsen wat een vals geluid maakt. Een zoveelste vloekwoord in het Pools komt uit mijn mond. Ik zucht en neem een papier. Waarom kloppen de noten niet ? Alles zou goed moeten zijn ...

    Jeffrey.

    Ze lacht even, wat me lichtelijk doet blozen. Ik ben dan wel een jongen die veel praat en eerlijk is, toch schaam ik me ook wel eens voor mijn gedrag, want het is niet altijd even leuk. "Oke, meneer de schilder," Lacht ze. "Waar wil je me nou hebben?". "Ehm, ik denk dat je zo natuurlijk moet overkomen, dat is wel het mooiste, dus, waar zit je vaak? Of wat doe je graag?" Vraag ik nu op een serieuze toon. Ondanks dat ik veel praat kan ik ook nog wel serieus zijn hoor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Odessa

    "Ehm, ik denk dat je zo natuurlijk moet overkomen, dat is wel het mooiste, dus, waar zit je vaak? Of wat doe je graag?"
    "Hier zitten is prima hoor," lach ik. "En ik lees mijn boek wel gewoon verder."
    Lachend sla ik mijn benen om over elkaar en neem ik nog een slok van mijn thee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."