• Heey,

    Zoals de titel van dit topic al zegt: Wie van jouw docenten kunnen van jou soms echt de pot op? Dat vraag ik me dus af.
    Ik heb namelijk een economie docent en die denkt dat hij alles kan flikken. Hij heeft namelijk voor de vakantie een toets voor woensdag opgegeven. En deze week is de week vóór de SE-week. Die toets is een SO'tje voor een V of een O.
    Aan de ene kant is het wel goed dat hij het doet, maar ik heb zoiets van: in m'n vakantie (die had ik vorige week) moet ik al veel aandacht aan de SE-week gaan besteden en dan wilt m'n docent ook nog dat we voor een SO gaan leren! :8
    Ik heb dan zoiets van: JE KAN DE POT OP!

    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen,
    Kim (CrissColfer)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissColfer schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook altijd zo irritant, jij moet bijvoorbeeld binnen een week twee paragrafen afhebben. En docenten kunnen niet eens binnen een week toetsen nakijken.. :X

    Bij ons is daar een regeling voor: Een leraar mag maximaal twee werkweken over het nakijken van een toets doen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Kowalewicz schreef:
    Dat wijf van wiskunde, vreselijk x__x. Ze is dikker dan een nijlpaard en zo onredelijk. Bovendien doet ze ontzettend lang over het nakijken van proefwerken. En dan tegen ons zeggen dat we op tijd ons werk af moeten hebben, ja ja, zo ken ik 'r ook nog wel een paar.


    Die van ons ook! (cat)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn duits lerares De rouwe. ECHT! aaaaaaaaaaaaaaah
    waarom: ze doet altijd precies de dingen zodat ik echt denk.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh. zegmaar op die manier...


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Mijn Nederlands lerares wordt weggepest bij ons. Das best zielig, want ze is net nieuw. Er zijn twee mensen bij ons in de klas die het echt té bond maken, maar die stuurt ze er dan ook niet uit ofzo. Ze is niet heel erg, maar ook niet heel aardig ofzo. En ik kan mijn geschiedenisleraar ook niet uitstaan. Hij zet je gewoon voor de hele klas voor schut, en begint te schreeuwen omdat we niet stil zijn als hij nog op de computer zit, en dan laat hij ons nablijven. :8


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn tekenleraar van vorig jaar, ik kreeg nooit goede punten van hem. Waarschijnlijk kende hij mijn broer, maar dit jaar is het mijn leraar voor Maatschappijleer die voor geen meter les kan geven en ons de schuld geeft(cat)


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn mentor.
    Mijn teken lerares.
    Mijn aardrijkskunde leraar.
    Mijn gymleraar.
    Mijn geschiedenis lerares.
    Mijn levensbeschouwing lerares.

    Hehe, ik heb een beetje een probleem met autoriteiten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn studiebegeleider! For sure :Y)
    Maar niet soms, gewoon altijd.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:36 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    - Mijn docente Nederlands, ze heeft zó veel eisen voor boekverslagen en andere dingen dat je er soms helemaal gek van wordt. -ik sta wel goed voor dat vak, maar dan nog._. Ik word er soms echt helemaal chagrijnig van.-

    -Mijn docent gym, hier zijn gewoon geen woorden voor nodig...

    And last but not least; Mijn docente Ec. Ze geeft aan twee verschillende klassen tegelijk les, maar ze besteed telkens maar aandacht aan één groep, dus het komt er op neer dat allebei de klassen de zelfde stof krijgt... -wat heel vervelend is als je verschillende boeken hebt, maar wel je eigen toetsen moet maken.-

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    leraartje enkels dat me niet kan uitstaan omdat mijn Brits, vocabulair & uitspraken juister zijn dan de hare.
    Oxford Certificate, bitch.

    en een leraar toneel die enkel idiote oefeningen geeft en daarmee repetitietijd kwijtspeelt --'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Een leraar nederlands die ik tijdens periode had was ook echt heel erg vervelend. Ook was mijn vorige duitse leraar echt vaag. We kregen echt veel kopieen en deden niets. Nu moetne we alles inhalen.
    En mijn franse lerares heeft altijd wel iets en zit te eten enzo in de les. Ook niet echt wauw.
    Voor de rest valt het wel mee, denk ik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn mentrix.
    Maar ik doe lekker schijnheilig tegen haar, nadat ik ben geslaagd kan ik met een gerust hart de middelvinger naar haar opsteken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn lerares aardrijkskunde, ze is echt aardig maar les geven. Voor teamleider, coördinator etc. zal ze vast wel geschikt zijn maar les geven. Ze praat gewoon het hele les uur en het is zo ontzettend saai, ze praatte zelfs tijdens de ET/SE toets. Gelukkig had ik daar niet veel last van omdat ik haar enigszins goed buiten kan sluiten en goed kan dag dromen maar meerdere klas genoten hebben wel geklaagd over d'r.

    En mijn C.K.V. docent is echt vreemd, de ene week zegt ie dit en de andere week zegt ie dat. Daarnaast denkt hij om de een of andere reden dat als we een opdracht kregen waarvoor twee weken staat dat we het aan kunnen om binnen die tijd nog een opdracht te krijgen. En de eerste opdracht is altijd de moeilijkste en ik heb nog meer huiswerk


    Physics is awesome

    Mijn nederlands lerares.
    Ze is ontzettend onredelijk, en heeft stemmingswisselingen van hier tot overmorgen. Het ene moment dan probeert ze je beste vriendin uit te hangen en gedraagt ze zich als een 14jarige, het andere begint ze te schreeuwen over niks en word de helft van de klas er uit gestuurd :/
    Ook , als wij 1 minuut te laat komen omdat wij altijd van de begane grond naar 400 moeten lopen is het meteen briefje halen, maar als zij een half uur te laat is omdat ze haar kinderen naar school moest brengen moeten wij maar rustig daar in de gang staan wachten tot ze aankomt. Like, je weet dat je om half 9 moet werken, zorg dan dat òf op de dagen dat je weet dat je je kinderen weg moet brengen eerste uur vrij hebt, of dat dat uur verplaatst word, òf regel dat iemand anders ze weg brengt. :/ Godd, ik mag haar zo niet. En dan heb ik woensdag ook nog eens 4 uur les van haar :/ Wie bedenkt dat? 4 uur nederlands op 1 dag? En dan niet te vergeten mijn blokuur Duits, uur maatschappijleer en nog een uur Engels. Ik haat woensdag zo erg :c

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 23:33 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Geen docenten, wel vakken.
    Op het moment kan ik advertising en physical computing echt midden als kiespijn. Dan heb ik nog liever Flash. En dat zegt wat uit mijn mond, trust me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil niet heel vreemd klinken, maar de meeste leraren mogen mij wel. Ik was als eerstejaars heel erg bang voor mijn biologiedocente en zo mogelijk nog banger voor mijn mentrix van toendertijd. Mijn Engels docente zou nog wel wat kunnen leren; ze legt overal verkeerde klemtonen en ze heeft een héle slechte uitspraak (ik kan het weten, ik heb Engelse familie en ik praat dagelijks Engels). Desalniettemin is het best een vriendelijke vrouw.
    Mijn geschiedenisleraar is ook erg aardig en mijn wiskundeleraar is juist begripvol tegenover de leerlingen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!