• Height & Merwin

    _____


    Damian S. Skotadi



    Chiara Miah Callisto Quorra

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:48 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Afwachtend keek ik haar aan, nieuwsgierig of ze nu wel zou gaan zwemmen. Ik zette mezelf af van de rots, dook voorover en kwam met een plons in het water terecht. De gieren verderop die het lijk inmiddels helemaal kaalgevreten hadden vlogen verschrikt op.
    "Kom op dan," Ik sloeg mijn staart op het water, spetterde water in haar richting. "Niet bang zijn voor de grote boze vis."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Een flauw glimlachje speelde rond mijn lippen.
    'Ik zei toch al dat ik niet bang was?' antwoordde ik, waarna ik mijn schoenen uitschopte. De sokken propte ik erin, waarna ik ging staan. Onwillekeurig wierp ik een blik over mijn schouder, wachtte een rilling over mijn lichaam af door een hongerige blik. Maar die kwam niet.
    Ik pakte de randen van mijn shirt vast, en trok die zo over mijn hoofd. De beha die ik eronder droeg was niet erg bijzonder. Hij was zwart, met een eenvoudige, kanten randje en een goede vorm.
    Onwillekeurig schudde ik mijn lange haar weer goed, dat altijd even vreemd ging zitten net nadat ik een shirt uit trok.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 0:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Ik bleef op redelijke afstand dobberen, maar wendde mijn blik niet af. Ik was verbaasd maar ook aangenaam verrast. Niet alleen omdat ze echt het lef had met de leeuw te zwemmen, als jong kalfje zijnde, maar ook vanwege haar lichaam. Zodra dat shirt uitging dacht ik niet meer aan haar durf of lef, alleen maar aan haar lichaam. Ze was mooi, ze was heel, heel erg pra-... NEE! Dat kon ik. Ik kon haar niet mooi vinden, niet zeer aantrekkelijk. Ja, als een lekker hapje, maar meer kon niet en dat was ook niet zo. Ze was een mens, verdorie, gewoon een mens.
    Snel wendde ik mijn blik af om er niet weer naar hoeven te kijken. Wauw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Nadat ik de spijkerbroek ook uit had gedaan, wierp ik die samen met het shirt tegen de rand van de rotsen, in de hoop dat ze zo droog bleven. Toen ik daar eenmaal stond, in mijn zwarte hipster en beha, voelde ik de wind opeens tien keer beter.
    Ik liep naar de rand van de rots toe, wierp even een blik op Alex en zette mezelf toen af. Daarna dook ik het zeewater in, bleef een tijdje onder en kwam daarna weer boven.
    Een vreemd soort lachje sierde mijn gezicht, terwijl ik mijn natte lokken naar achteren streek. Ik besefte me opeens hoe lang ik niet meer "echt" had geglimlacht, en dat het daarom misschien zo vreemd voelde.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 0:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Zodra ik een plons hoorde keek ik weer op. Adelynn was inmiddels het water ingekomen en ze lachte zowaar. Een heel andere lach die ik tot nu toe gezien had. Deze was beter dan de andere, om één of andere reden echter. Ik zwom naar haar toe, kwam op ongeveer twee meter voor haar weer tot stilstand.
    "Je blijft me verbazen, Adelynn," zei ik naar waarheid. Nadeel van deze verkleinde afstand was trouwens dat ik meer van lichaam zag dan gewild, want ik keek er op een heel andere manier aan dan ik ernaar hoorde te kijken. Het mocht niet, het kon niet-... ach wat maakte het ook uit. Ze had een verdomd goed lichaam en ik ging het niet ontkennen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Ik zag zijn blik afdwalen, maar ik wist niet precies waarom. Hij keek er niet bij alsof hij me met huid en haar wilde verslinden, maar ik wist niet.. Nee, waarom zou hij? Hijzelf was dan gemaakt om aantrekkelijk gevonden te vonden, dat betekende niks. Maar zelfs voor een Speciem.. Ergens kwam de behoefte in me op dichterbij te komen, maar de afstand leek al zo klein.
    'Je beseft wel dat ik dit niet lang vol ga houden omdat mijn lichaam nog steeds moe is van gisteren?' vroeg ik grinnikend.
    Mijn spieren voelden nog steeds wat loom, en ik zou het zwemmen inderdaad veel korter uithouden dan de dag ervoor. Wat dat betrof haatte ik het om een mens te zijn. Ik voelde me zwak op dat soort momenten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Even keek ik verbaasd op. "Oh ja, ik was vergeten dat mensen daadwerkelijk moe worden van zwemmen," zei ik toen. Zelf had ik daar nooit last van, maar ik had dat met mijn benen. Daar kon ik niet de hele dag op rondlopen, terwijl ik eeuwenlang door kon blijven zwemmen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    'Ja, alsof jij lopen na een halfuur nog prettig vindt?' vroeg ik.
    Ik liet mijn lichaam even op het deinende water dobberen, om me vervolgens weer wat te laten zakken. Opnieuw moest ik mijn blik ontdoen van mijn natte lokken, om de zoveel tijd wierp ik een achterdochtige blik over mijn schouder, naar de plek waar ik zonet nog op de rotsen stond.
    Vreemd. Ik was aan het zwemmen met een Speciem, maar de anderen vertrouwden ik niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Ik moet het gewoon vaker oefenen. Misschien moet jij ook vaker kunnen zwemmen, dan hou je het ook wel langer vol."
    Niet dat ik echt van plan was om vaker te gaan lopen. Ik haatte mijn benen, verafschuwde ze. Ik haatte de manier waarop ik traag en kwetsbaar was en hoe ik ineens door droge gebieden moest struinen. Nee, het liefst hield ik 24/7 mijn staart. Dan voelde ik me tenminste niet zo opgesloten.
    Ik dook onder water, trok een sprintje naar de andere kant van de rotsen en kwam daar weer boven.
    "En wie weet wordt je op een dag nog een keer sneller dan mij," riep ik lachend, voor ik weer onderdook en terug zwom.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eigenlijk moet ik echt gaan slapen maar daar is dit echt een slecht moment voor dus ik wil niet maar anders ben ik morgen doodmoe bah (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Moet je morgen weer om 7 uur op dan ? o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Sceptisch trok ik mijn wenkbrauwen op. 'Dat denk ik ook.'
    Ik liet me onder water zakken, voelde mijn haren compleet gewichtsloos worden en soepel meebewegen in het water. Mijn ogen hield ik koppig open, ondanks alle verhaaltjes over hoe slecht dat wel niet voor je was.
    Mijn tenen raakten de bodem even, aangezien de zee hier helemaal nog niet zo diep was.

    [Let me get a shark or something else to let her jump into his arms en then he is like "huh?" en she is like "omfg, sorry I'll let go" en they are like "..omg :'D o_o"]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Om kwart over 6, ik begin 8.10 (cat)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 0:45 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    WHUA o.o Omg, ik hoef pas om 11 uur de deur uit. Maar zal ik dan nog even een post maken waarin er Alex weg zwemt en dan wordt Adelynn aangevallen door een monster shark en dan red hij haar of doen we dat morgen? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het gaat mij vooral om het deel dat ze toch even lichamelijk contact maken, komt dat er ook eens van (wbw)

    Well, hoe laat ben je er morgen? Ik denk ik wel laat, m'n vriend blijft eten. (kitty)


    "Do you believe monsters are born or made?"